Hakutulokset

  1. Clara75

    *TheTammikuu2008*

    Ajattelin tulla ilmoittamaan vauvan syntymästä, vaikka en olekaan täällä sitten alkuraskauden käynyt kirjoittelemassa. Jäin jumiin tuonne irc-gallerian tammimasuihin ja siellä enempi kirjoitellut. Eli meille syntyi rv 40+1 21.1.2008 klo 7.24 pieni prinsessa, jolla kokoa oli 2740g, 49,5cm ja pipo...
  2. Clara75

    Kuinka pian "tärppäsi"?

    Esikoisen "yrittämisessä" meni reilu puolitoista vuotta. Toista alettiin yrittämään toukokuu 06. Viidennestä kierrosta tärppi, kesken meni. Keskenmenon jälkeen 4. kierrosta tärppi ja nyt rv 14 =)
  3. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Pahoitteluni Stoppis ja Sonja74 surullisista kuulumisista! Olen samaa mieltä pikkupeikon kanssa siitä, että olisi hyvä, kun kaikilla olisi mahdollisuus myös kunnalliseen alkuraskauden ultraan, np-ultraan ja rakenneultraan. On ihan rikollista että ainakin vielä eri kunnissa me odottajat ollaan...
  4. Clara75

    Tammimasut-08 Tähän masukuvat pinoon!

    Hep. Kivoja masuja kaikilla. Toivottavasti omakin näkyy tuolla profiilissa. On rv 12+0 otettu kuva. Päivitystä ehkä joskus;)
  5. Clara75

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Eli tähänkin pinoon sen verran tietoa, että ultra takana ja vauvalla oli kaikki hyvin :heart: . Helpotuksen kyyneleet tuli silmään vasta myöhemmin, kun sitä ultraa jännitti, kuin viimeistä päivää. Kuumeisesti etsin näytöltä sikiön sydämen sykettä heti, kun ultraaminen alkoi ja humps, vierähti...
  6. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Pötkylä ymmärrän hyvin, että menet mielummin Kättärille, kun se on lähempänäkin. Mä en edes tiennyt, että HySa:ssa on remppa, ennen kuin kävin siellä äitipolilla eilen. Kyllähän se itseäkin mietityttää, mutta uskon kyllä, että siellä on ihan mukava olla rempasta huolimatta. Plus että asutaan n...
  7. Clara75

    mitä tää on??!!??kipuja

    Käy ihmeessä tarkistuttamassa tilanne äitipolilla. Rusehtava vuoto voi olla mistä vaan johtuvaa, ei sitä kukaan pysty varmaan tutkimatta sanomaan, mistä johtuu. Eikö sulla ollut aiemminkin niitä vuotoja? Toi kipu on se, mikä huolestuttaa yhdistyneenä selän kipuiluun. Toivottavasti kaikki on...
  8. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Koitan vähän kommentoida noita, mitä täällä on keskusteltu tässä viime aikoina: Poikaraskaus oli itselle ainakin todella helppo raskaus kaikin puolin. Pahoinvointia ei ollut lainkaan missään vaiheessa odotusta. Niinkuin aiemmin tuolla kerroinkin jo, maha tuli näkyviin vasta puolivälin jälkeen...
  9. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Tänään oli siis np-ultra ja kävin labrassa siinä veriseerumiseulassakin. Kaikki mötköllä mahassa hyvin :heart: . Jalat ristissä oli hän ja häiriintyi kovasti siitä, että unet keskeytettiin. Kovin oli rauhallisen oloinen kaveri esikoiseen verrattuna. Esikoinen myöskin oli jalat levällään...
  10. Clara75

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Onnittelut Vinja hienoista kuulumisista. Varmasti helpotti, kun näki, että siellä asukki on ja sydän sykki. :heart: Mä vaan jännäilen ihan hermona jo huomista np-ultraa, PELOTTAA! Ja juu, oli pahoinvointia. Pahimmillaan vkot 6-10. Ihan kokoaikainen eto-olo. En oksentanut, mutta yökkäillä sai...
  11. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    ja kiva saada tänne lisää myös meitä 70-luvun odottajia. Ei sillä, että haittaisi se, että suurin osa teistä tammimammoista on paljon nuorempial. Ikähän on vain numero :p . Onnea sulle esikoisen odotukseen. Oli pakko hypätä lohduttamaan sen verran, että vaikka ei masu ole vielä kasvanut, eikä...
  12. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    :heart: vielä kerran. Ikimuistoinen hääpäivä ihan varmasti. Ihanilta kuulostivat teidän häät. Ja vielä ihanammalta kuulostaa teidän häämatka Italiaan. Nauttikaa siitä ja toisistanne! Meillä oli kaksi päivää sitten jo viides hääpäivä. Aikaa tuntuu toisaalta menneen ihan siivillä, mutta toisaalta...
  13. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Voi mä olen tosi pahoillani marleena83 teidän uutisista. Kyyneleet tuli silmiin, kun luin teidän kuulumiset. Itsellä on liian hyvin muistissa samanlainen kokemus joulukuulta. Laitoin sulle irkin kautta viestiä kanssa. Mä en voi muuta toivottaa, kuin voimia suremiseen. Onhan teidän vauvanne nyt...
  14. Clara75

    gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

    Meillä on Mötkö, kulkee myös nimellä Vänskä :heart: . Esikoinen oli Emppu. Kastettiin sittemmin Epuksi.
  15. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Tervetuloa mukaan tammimasuihin Miyaki. Oli ihan pakko heti toivottaa tervetulleeksi, kun on sama laskettu aikakin. Onko sulla laskettu kuukautisista/ultralla? Mä kävin ultrassa vk 9+3, jossa määritettiin tuo lasketuksi ajaksi. Ensi tiistaina on np-ultra, eli katsotaan sitten se virallinen aika...
  16. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Voi Meiming :hug: . Tiedän, että olet varmaan ihan kamalan järkyttynyt ja huolissasi just nyt. Sen vuoksi ajattelin heti kirjoittaa kokemuksia aiheesta. Itsellä siis ei ole ollut turvotuksen kanssa ongelmia, mutta yhdellä parhaista ystävistä oli juuri saman verran np-ultrassa turvotusta, kuin...
  17. Clara75

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Mä kerroin äidille ja siskoille sekä parhaille ystäville uudesta raskaudesta aika pian. Koska olivat ihan korvaamaton tuki keskenmenon jälkeen. On ollut tosi hyvä näin, koska olen voinut puhua heille peloista tämän raskauden suhteen. Hulluksi tulisin, jos pitäisi yksinään miettiä ja odottaa...
  18. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Ihan ensin sun täytyy rekisteröityä irc-galleriaan, ennen kuin liittyminen yhteisöön onnistuu. www.irc-galleria.net Kun olet rekisteröitynyt, voit hakea tammimasut 2008 yhteisöhaulla ja liittyä. Mä kävin kanssa liittymässä tänään. On se kiva jatkossa päästä "näkemään" muita tammivauvojen...
  19. Clara75

    miten aikaisin kerroitte raskaudestanne muille

    Ensimmäisessä raskaudessa kerroin kaikille heti plussauksen jälkeen =) . Sitä oli jotenkin niin innoissaan, että halusi jakaa uutisen koko maailman kanssa. Toisessa kerroin aika pian äidille ja sisaruksille, sekä miehen perheelle ja muutamalle töissäkin n rv10 tienoilla. Tämä raskaus päättyi...
  20. Clara75

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Pikkupeikolle hirmuisen paljon tsemppiä matkaan. Toivottavasti kyse on ihan harmittomasta vuodosta, mutta aina sitä pelästyy :'( . Itsellä eilisiltana poltti selkää ihan hurjasti ja maha oli ihan kovana pallona. Hiukan huolestuttaa, että mistä on kyse, kun on se joulukuinen km alla. Koska vuotoa...

Yhteistyössä