Hakutulokset

1. P

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Miedän rakas pieni poika on menehtynyt kohtuun ja menemme synnyttämään hänet loppuviikosta... 18. viikolla. Ilmeisesti hän oli jotenkin kipeä, vaikka kromosomit olikin ok. Nyt on niin tyhjä olo. Hetken jo toivoimme että tämän vauvan saisi syliin asti... ja nyt hän nukkuu ainiaan...
  2. P

Hei! Minä saan nyt olla sellaisten uutisten kertoja, jo varmaan luo toivoa edes jollekin näiden asioiden kanssa painivalle: eilen tuli kromosomien vastaukset ja tulos oli normaali. Meille on tulossa pieni poika. :) Kirjoitin meidän tilanteesta tuossa edellisellä sivulla, mutta lyhyesti...
  3. P

Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

Esikoista yritettiin 13kk, olin 19v ja tätä tokaa yritettiin 12kk... kumpaakin siis 12 kiertoo esikoisen kans vaan yks venahti.. mut juu. Ei tuu kaikille ihan helpolla raskaus...
  4. P

Hei kaikille... Luin koko tämän ketjun yrityksissäni ymmärtää miksi meille on käynyt myös näin. Saimme siis jokin aika sitten tietää että sikiöllä on koko vartalon turvotus jonkun verran ja nt oli 5,3mm. Olen käynyt jo istukkanäytteen antamassa ja nyt uskaltauduin tännekin kirjoittelemaan...

Yhteistyössä