Hakutulokset

  1. Sophy

    Sepramista kokemuksia?????

    Syön sepramia aamuisin 20mg ja pari ensimmäistä viikkoa minäkin kävin hieman hitaalla. Nopeasti kroppa kuitenkin tottui lääkkeeseen ja en voi kun olla tyytyväinen tämän hetkiseen olooni :)
  2. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Onnea kaikille plussanneille. Teitä näytää olevan jo muutama täällä, Toivottavasti me muut tullaan perässä. Mä taistelen vieläkin näiden vatsavaivojen kanssa. Pariksi päiväksi ne hävisi, mutta alkoivat taas uudelleen. Tämäkin päivä on aloitettu Imodiumilla ja se on onneksi auttanut. Ei...
  3. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Täällä vietetään vaihteeksi sateista keskiviikkoa. Tällä viikolla on satanut joka päivä :) Mä tässä pohdin, että onkohan mun kroppa menossa ihan oikeasti sekasin. Vatsavaivat vaivaavat tasisin väliajoin ja unet on ihan uskomattomia. Rakas puolisoni on aamuisin ihan innoissaan kuulemaan, että...
  4. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Paljon onnea Metsätähti Plussatuulia kaikille jännittäjille :)
  5. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    hzz Mut tutkittiin ihan alakautta ultraamalla. Gyne oli sitä mieltä, että ne ovat nesterakkuloita, jotka siellä räjähtelee ja mulla on vain niin herkät vatsanpeitteet, että ne tuntuu. Lääkkeeksi se sano, että laita kylmää tai kuumaa ja vatsa rennoksi. Pakko kai se on uskoa, että mitään vakavaa...
  6. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Tänään kävin ystäväni luona, joka kertoi jääneensä raskaaksi. Mulla iski kuume sata kertaa kovemmalla voimalla päälle, koska miten ihana olisikaan odottaa yhdessä. Mutta vaikka ei itsellä tärppäisikään ihan heti niin saa jännittää täällä teidän kanssa ja ystäväni puolesta :D No, mulla enää...
  7. Sophy

    Kysymys

    Kävin tuossa yhtenä päivänä HUS:in sivuilla ja sieltä löytyi polku josta pääsi sivuille, jossa kerrottiin kaikki oleellinen kielletyistä ruoka-aineista ja vitamiineista. Taisi olla lääkkeitäkin listattu. Nimi oli muistaakseni teratologinen tietopalvelu. Sieltä luulisi löytyvän :)
  8. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Ansis Otin eilen Imodium Plus lääkkeitä pari kappaletta ja vielä tänäänkin aamulla, niin oireet ovat helpottaneet. Varmasti kivut liittyivät vain johonkin ihmeelliseen vatsatautiin. Ruokahalut eivät kuitenkaan ole vielä palautuneet. Eipä tee pahaa olla muutama päivä kevyemmällä ruualla :)...
  9. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Täällä maanantaita vietetään kovinkin sateisissa tunnelmissa. Toisaalta lumet saavat kyytiä ja kevät voi vihdoinkin tulla. Mulla meni koko viikonloppu sairastaessa. En tajua mikä vatsaani vaivasi. Hurjia kouristuksia ja kipua. Kuitenkaan ei ollut huono olo, tuskin siis mitään vatsatautia. Kipu...
  10. Sophy

    Lapsen teko 20 vai 30 vuotiaana?

    Olen pohtinut samaa asiaa paljon. Koulu on loppusuoralla ja nyt melkein pitäisi päättää, että alkaisiko sitä yrittämään lasta vai menisikö töihin. Koko kesäksi on töitä, jotka todennäköisesti jatkuisivat myös valmistuttuani. Sinänsä kiinnostaisi alkaa luomaan uraa, mutta kuitenkin jossain joku...
  11. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    [B]Centaurea [B] kiitos tiedosta. Pitää toivoa,että kuuluisi siihen porukkaan, joiden munasarjat alkaisivat toimimaan normaalisti nopeasti :)
  12. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Mietin vakipaikan ottamista vaan ja ainoastaan siksi,että työnantaja ei pysty lupaamaan mulle vakipaikkaa tietyllä paikkakunnalla. Jotenkin olen niin koti-ihminen, että haluan asettua johonkin yhteen paikkaan, enkä siirtyä urakoiden perässä ympäri Suomea. Ja vaikka ei tarvitsis muuttaa, niin...
  13. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Ansis: Koulun takia pääsen aloittamaan työt vasta vajaan kuukauden päästä ja ajattelin tehdä sopimuksen ainakin syyskuuhun asti. Ja jos sitä ennen raskaus tärpää niin varmasti vois sopia työnantajan kanssa, että tekis töitä äitiyslomaan asti ja sit katottais myöhemmin uudestaan. Mutta jos ei...
  14. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Voi,että, nyt pitää hieman avautua. Mullahan on siis insinööriopinnot ihan loppusuoralla. Tänään mulle tarjottiin töitä, mutta ainut huono puoli on siinä,että työt sijaitsevat Haaparannassa. Hieman on pitkä työmatka Kymenlaaksosta. Eihän siinä mitään jollei oltaisi juuri suunniteltu...
  15. Sophy

    vauvakuumetta / nuoret kuumeilijat =) uusi

    Minä olen 23, eli täytänkö vielä nuoruuskriteerit? Mulla olis tarkoitus lopettaa pillerit joko jo tämän liuskan jälkeen tai sitten muutaman kuukauden päästä. Kaikki riippuu töistä. Tarjottiin melkoisen hyvää paikaa, mutta ihan liian kaukana kotoa, niin siksi mietin vielä,että haluanko olla...
  16. Sophy

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Sannuli : mäkin meinasin aloittaa salkkari boikotin just sen takia, kun ollaan raskaana ja toisena päivänä ei taas olla. Mikäköhän siinäkin on,että kovassa vauvakuumeessa tuntuu, että kaikki on raskaana?!?! Vastaantulijat, jumpalla käyvät ja jopa koulussakin on alkanut näkyä vauvamasuja. Ehkä...
  17. Sophy

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Kyllä miehet osaavat olla ovelia. Tänään yritin selvittää mielenkiintoista artikkelia Vauva lehdestä puolisolleni, joka tuskin edes kuunteli, tai ainakin esitti äärimmäisen epäkiinnostunutta. Huomasin pakkaillessani jumppakamoja kasaan, kuinka minun poissaollessani alkoi Vauva lehti yllättäen...
  18. Sophy

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Uutena liityn tänne ja vauvan hankinta olisi suunnitteilla aloittaa vuoden sisällä. Ehkäpä kesällä pääsee kunnolla yrittämään ja odottamaan plussaa. Mutta liityin nyt jo silti tänne. Ikää minulla on 23 ja opiskelut minulla ja avopuolisolla loppusuoralla,eli kaikinpuolin olisi hyvä aika saada...
  19. Sophy

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Minkäkin rekisteröidyin kovan vauvakuumeen seurauksena keskusteluun. Täältä näyttikin löytyvän paljon kohtalotovereita :)

Yhteistyössä