Hakutulokset

  1. S

    Pco ja laihdutus

    Päivitys tilanteeseen, metuja oon popsinyt nyt jotain 5 kuukautta tai sinne päin. Tosiaan akne katosi heti ja paino on pudonnut nyt 2kg (hitaasti hyvä tulee...) Kiertokin ensin lyheni, mutta nyt siinä on sit tullut takapakkia, tänään kp48... Ovulaatio edelleen hukassa... Just eilen soittelin...
  2. S

    Te joilta puuttuu syvänäkö!

    Törmäsinpä tällaiseen vanhaan juttuun, joka koskettaa erittäin suuresti minunkin elämääni. Mulla on ollut karsastusta ihan vauvasta saakka, jonka seurauksena on sitten tuo syvyysnäkökin jäänyt kehittymättä. Kuten jollain toisellakin kirjoittelijalla, mulla on myös toisessä silmässä "plusnäkö"...
  3. S

    Kiukkuketju

    Mua kiukuttaa keskustelu, jonka jouduin kuuntelemaan uimahallin pukuhuoneessa. Kaksi naista siellä keskusteli lasten hankkimisesta. Toisella oli ennestään jo yksi lapsi, ja nyt toinen tulossa. Keskustelu meni kutakuinkin niin, että eka totesi että on varmaan mukavaa kun on kesävauva tulossa, kun...
  4. S

    Pco ja laihdutus

    Mulle tuli metuista aluksi sivuvaikutuksena ripulia. Sitkeästi vaan jatkoin niiden syömistä vaikka maha oli aivan sekaisin, ja kyllä se siitä helpottikin vähitellen. Tosin, nyt kun normaalitilanteessa ei enää ole mitään sivuoireita, niin jos otan aamulla pillerit enkä sen jälkeen syö mitään...
  5. S

    Pco ja laihdutus

    Mulla todettiin PCO esikoista yrittäessämme. Olin tuolloin lievästi ylipainoinen, kilot tuli vauhdilla kun lopetin e-pillerit, puolessa vuodessa noin 10kg. Söin tuolloin lapsettomuushoitojen aikana metformiinia reilun puolen vuoden ajan, ja sinä aikana kaikki ylimääräiset kilot katosivat kuin...

Yhteistyössä