Hakutulokset

  1. K

    Plussa!

    Tein tänään positiivisen raskaustestin. Niin odotettu ja iloinen uutinen, mutta samantien paniikki, että meneekö kaikki hyvin. Tänne nyt oli pakko tulla kertomaan, kun ei voi muillekaan. Mies onnesta ymmyrkäisenä =) Iik, en muistanutkaan millasta tää on, niin jännää :heart:
  2. K

    Tytöllä kuumetta 39,9 :(

    Eilen illalla pompsahti ihan yllättäen 5v tytölle 38 asteen kuume ilman mitään muita oireita. Tänään noussut lähelle 40 astetta. Tyttö kuitenkin juo suht hyvin, joten en oo kovin huolissani. Ikävää vaan tällanen ku haluais helpottaa toisen oloa, eikä oikein mitään voi tehdä. Parasetamolia on...
  3. K

    Vasenkätisten pino :)

    Tällanen tuli mieleen=) Kuinkas moni täällä on vasenkätinen? Ootteko joutuneet "kärsimään" siitä jollain lailla? Mä kun menin ekalle luokalle, niin opettaja ois halunnu väkisin tehdä musta oikeakätisen :o Onneks vanhemmat laitto vastaan. Kirjottaminen on ärsyttävää ku suttaantuu se teksti...
  4. K

    4,5v kuumeisen lapsen päänsärky...

    Tyttö ollut eilisestä asti kuumeessa. Valittanut kovaa päänsärkyä, johon oon antanut puolikkaan Para-Tabsin 3xvrk. Kuume laskee sillä hetkeksi, mutta päänsärky ei tunnu hellittävän. Mulla olis tuolla kaapissa Pronaxenia, oisko se parempi? Kunhan nyt kyselin, josko jollain olis ollut...
  5. K

    Koira alkaa parantua, ihanaa <3

    Koiruus on ollu vatsataudissa jo useamman päivän ja eilen illalla/yöllä tilanne heikkeni aika rajusti. Koira ei huolinut vettä eilisaamun jälkeen ollenkaan ja oksensi ja ripuloi taukoamatta. Yön aikana muuttui veriripuliksi ja koira ei meinannut tolpillaan pysyä :( Ehdin jo yöllä itkeä, että...
  6. K

    Koiran valeraskaus

    Ihmeteltiin kun toi koira on pari yötä könynnyt sängyn alla, vaikka yleensä nukkuu sängyssä meijän jalkopäässä. Eilen sitten alkoi kanniskella mukanaan pehmopupua ja possua. Illalla hyppäsi sohvalle ja toi lelut mukanaan ja tarjosi niille tissiä :D Reppana on jotenkin niin pihalla, hölmistyneenä...
  7. K

    Koiraihmiset, remmikysymys...

    Kun mä niin kovasti haluan ohuen nahkaremmin. Ja sen pitäis olla myös vähintään 2 metriä pitkä. Mistä mä sellasen löydän? Maksamaankin olen valmis ihan hyvän summan, jos vaan löytäisin mieluisan remmin. En halua mitään lyhkästä näyttelyhihnaa, enkä mitään jatkopalahihnaa. Joko ohut litteä...
  8. K

    Tyttö pääsi sit yökylään :D

    Tyttö 4v pääsi yökylään, nimittäin 6-vuotiaan isoveljensä huoneeseen :D Vähänkö ovat molemmat täpinöissään nukkumaanmenosta, joka yleensä tökkii molemmilla... On se vaan jänskää :laugh:
  9. K

    R:n oppiminen.

    Minkäikäisenä lapsenne ovat sanoneet r-kirjaimen? Poika oppi aikoinaan 4-vuotiaana ja tyttö nyt 4v 5kk on alkanut sitä sanoa. Tyttö ei vielä aina muista sanoa sitä ärrää, vaikka osaakin, on vielä niin uusi taito :D
  10. K

    Tosta merkkikeskustelusta tuli mieleen, kuin moni maksais collegepuvusta 90e?

    Mä en missään tapauksessa maksaisi sellasta hintaa, tolla hinnalla saisin lapsille jo paljon vaatetta. Mitenköhän sellaset jotka yleensä ostaa kalliita merkkikamoja ainoastaan, niin paljonkohan ne sijottaa lastenvaatteisiin rahaa? Okei, varmaan myyvät sit pois ne, kun pieneksi jää, mutta ei...
  11. K

    Hampaanpoisto kirurgisesti ja kipu jälkeenpäin?

    Ihan lähdin kyselemään, että onko kuin monella kokemuksia tällasesta hommasta? Mulla leikattiin yläviisuri n. kuukaus sitten ja paraneminen kesti kauan ( ei vieläkään ihan ok ) ja nyt sitten tänään leikattiin alhaalta viisuri, samalta puolelta ku edellinen. Miten kauan ootte kipua joutuneet...
  12. K

    peukut pystyyn, että saatais meille koira!

    Pentujen määrä syntyä tässä lähiaikoina, ja olen varannut tyttöpennun :heart: Mä niin hartaasti nyt vaan toivon että sinne syntyis tyttö =) Meille siis toivon mukaan tulossa "vääränrotuinen", aiemmin ollut leonbergejä. Nyt ois sellanen yhdistelmä ku käppänä ja corgi :heart: Luultavimmin...
  13. K

    Onkos teijän lapsilla jotain harrastuksia?

    Tuli vaan mieleen ku just tultiin kotiin pojan jalkapalloharjotuksista. Poika 5v on nyt n. vuoden pelannu jalkapalloa, tosin talvella se oli liikuntaleikkis...
  14. K

    Molluskat! Kenenkään lapselta poistettu?

    Nyt on tultu siihen pisteeseen, että oon alkanu miettii noiden tytön molluskojen poistoa. Tytölle tullu niitä PALJON, lähes joka paikkaan. Jopa naamassaki pari (onneks otsassa että jää vähän hiusten alle piiloon) Ainoo paikka missä niitä ei oo yhtään on selkä. Tytöllä on paha, vaikeahoitoinen...
  15. K

    leikki-ikäisten lasten syömät ruokamäärät...

    Mua jaksaa aina vaan kummastuttaa tää. Meillä on 5-vuotias poika, joka voi elää vaikka viikon yhellä makaronilla (no joo, vähän kärjistetty) Siitä en oo huolissani, tiedän että syö sit joskus ku on nälkä yms. Syömään ei pakoteta eikä muutenkaan tehdä numeroa siitä. Pojalla on just 3v täyttävä...
  16. K

    Pojan unilelu hukassa=( (turhis)

    Oltiin tänään menossa uimaan ja poika meni edeltä pihalle oottaa. Poitsu oli ottanut mukaansa rakkaan unileluapinansa.Sit siellä uimapaikassa kyseli, että missä se lelu on, ja totes ite että ehkä jäi autoon tai sit kotipihalle. Nyt koko ilta etitty sitä pihalta ja varmuuden vuoks kotootaki, mut...
  17. K

    Mihinköhän mun pitäis jemmata noi karkit?

    Eli siis tarvis saada iteltä piiloon, viime viikolla käytiin laivalla ja tuotiin sieltä. Nyt tulee jatkuvasti syötyä niitä :ashamed: Ei oo kanttia vaan olla syömättä niitä :p
  18. K

    Vaihdoin nikkiä...

    Vanha oli ihan tylsä, tää on just hyvä =)
  19. K

    mä olen väsynyt! sis. purkautumista...

    Koko alkuvuosi on mennyt sairastellessa, joka viikko jompikumpi lapsista kipee, ja jos ei niin sit oon ite. Korvatulehduksia, pitkiä kuumetauteja ja nyt viimetteeks tytöllä monta viikkoa kestänyt pissavaiva, johon lääkäri ei osaa sanoa mitään! Kahen viikon aikana otettu kahet pissanäytteet...
  20. K

    Piste jelppiä, taas!

    Osaisko joku sanoa, paljon menee pisteitä tollasesta Apetit Kasvisgratiinista? Sadassa grammassa 78kcal, rasvaa 6,6g, proteiinia 2,1g ja hiilareita 2,5g... Mul on vaan toi pikkuvihko eikä siitä löydy.

Yhteistyössä