Hakutulokset

1. S

* OYS 2011 hoidot *

Kn071 ja jag78 :hug: Marikukka83 tsemppiä piinapäiviin! Tuulia84 mulla oli viime hoidossa vastaava tilanne: eka ultra lähestyi mutta menkoista ei ollut tietoakaan. Käytin silloin teroluteja, jotta kierto olisi säännöllinen eikä ainakaan kierron epäsäännöllisyyteen hoidot kaatuisi. Ehdin...
  2. S

* OYS 2011 hoidot *

kn071 mä niin muistan viime kerrasta tuon tuntemusten tarkkailun. Jokainen pienikin nipistys pisti miettimään, mistä johtuu?? Tsemppiä sinulle ja jag78:lle piinapäiviin, kovin ovat nimensä mukaisia! Meilläkin hoidot konkretisoitui, kun aloitin sumutukset tänään ja heti jo meinasin unohtaa...
  3. S

* OYS 2011 hoidot *

Tuulia84, meillä on näköjään ihan sama aikataulu :) Tsemppiä hoidon aloitukseen ja plussatuulia! Paljon plussia toivon myös kaikille muille tämän ketjun mahtaville naisille!!!
  4. S

* OYS 2011 hoidot *

Oikein paljon onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! Ja jaksamisrutistukset vastoinkäymisiä kokeneille. Onneksi aurinko näyttäytyy useammin, lumet sulaa ja kesä lähestyy, se antaa jollakin tavalla toivoa uudesta elämästä. Ei tämä todellakaan ole helppoa tämä hoitojen läpikäyminen. Itsekin...
  5. S

* OYS 2011 hoidot *

Moikka kaikille! Olen uusi näillä palstoilla, lueskellut olen taustalla jo pidempään, varsinkin tätä OYS:n pinoa. Tuttuja tuntemuksia olen täältä lueskellut ja varsinkin pettymyksen kokeneille virtuaaliset sympatiahalit haluan lähettää! :hug: Meillä alkaa OYS:ssa toinen IVF muutaman viikon...

Yhteistyössä