Hakutulokset

1. A

* Hoidot KYS 2011 *

En tiedä muistaako mua kukaan, mut täällä ollaan. :) Oon yrittänyt pysyä hengessä mukana, luen palstaa säännöllisesti, itselläni ei vaan tänä vuonna ole tapahtunut mitään ni eipä ole tullut kirjoiteltuakaan. HalleB;Oon todella surullinen teidän puolesta ja uskon, että en ole ainoa. Jotenkin...
  2. A

* Hoidot KYS 2011 *

Täällä sitä taas ollaan ja aika synkissä tunelmissa. :( Piinailut eivät tälläkään kertaa tuottaneet tulosta, en vaan jaksa ymmärtää miksi "kaveri" ei millään tartu matkaan?! Olen niin kyllästynyt ainaiseen verikokeen tulokseen hcg alle 1. Ei ole edes mitään kiinnittymisyritystä!!! Tuntuu...
  3. A

* Hoidot KYS 2011 *

Halusin tulla toivottamaan kaikille oikein hyvää joulua! :) Itse vietän kaikki joulupäivät töissä ja ehkäpä hyvä niin, sillä itselläni on testipäivä 27.12. ja näin ollen ajatukset voi siis olla jossain muualla kuin testissä. Mitään oireita en ole vielä havainnut, mutta katsotaan mitä testi...
  4. A

* Hoidot KYS 2011 *

hertta1981; Hitsiläinen, vaikka siirrosta on vähän aikaa, niin en meinaa muistaa miten asiat menee! :) Tähän kun liittyy niin paljon kaikenlaista. Mullakin on matkaa kyssiin yli 200 km/suunta, joten se on aina päivän reissu kun lähtee siellä käymään. Jos nyt joku karkea veikkaus tosta...
  5. A

* Hoidot KYS 2011 *

Moikka! Mä kävin tällä viikolla ensimmäisessä pas:sissa ja saikkua ei tarvinut ees kysyä, kun sattui vapaa päivä. Jotenkin voisin kuvitella, että saikkua ei anneta, koska itse tapahtumahan on aika nopea ja kivuton. Kertokaa jos on toisenlaista tietoa! :) Ja omaa napaa sen verran, että pp 5 on...
  6. A

* Hoidot KYS 2011 *

Heippa vaan kaikille! :) Pikaisesti kirjoitan ennen iltavuoroon lähtemistä... Mantitar kyselit meidän hoitojen etenemisestä; täällä odotellaan vuotoa, jotta päästäisiin pas-siirtoon ihan luonnolliseen kiertoon. Yhtään en tiedä oisko mitä saumoja, alkio on 2 luokkaa ja toivottavasti huurunenä...
  7. A

* Hoidot KYS 2011 *

Heippa taas! :) Mun piinailu ei sitten saanut hyvää lopputulosta, hcg alle 1 ja vuoto tuli ihan ajallaan. :( En enää tiedä mitä ajatella, alkio oli parasta luokkaa, mutta ei vaan matkaan tarttunut. Nyt odotellaan seuraavaa vuotoa, jospa sitä päästäisiin pakastealkion siirtoon. "Eskimot" ovat...
  8. A

* Hoidot KYS 2011 *

Nicci; Voi itku ja parku, ei oo totta! :( Jospa sitä kuitenkin vielä elättelisit toiveita? Itse kun en ole koskaan ollut raskaana, niin en edes tiedä paljon ton arvon pitäisi olla. Mä toivon jokaiselle niin paljon plussatuulia!
  9. A

* Hoidot KYS 2011 *

Heippa taas! :) Nicci, suurenmoiset onnittelut plussasta! :) Mitä kuuluupi muille tämän ketjun kirjoittelijoille? Omaa tilannetta sen verran, että eilen on haettu yksi kyytiläinen matkaan ja nyt täällä piinaillaan sekä otetaan lugeja 3 x vrk. Kyssin reissu meni hyvin, vaikka kyllähän...
  10. A

* Hoidot KYS 2011 *

Hei taas! :) Iltavuorosta on nyt selvitty ja menihän se pregnylkin pienen jännityksen kanssa. Liuotinpullon kaula meni vähän sirpaleiksi, mutta sain kuitenkin piikitettyä. Toivottavasti tulostakin saataisiin. :) Kiitos -Kääk- vastauksestasi, taidanpa ottaa neuvosta vaarin ja huomenna...
  11. A

* Hoidot KYS 2011 *

Hei nyt tarvitsen teidän jokaisen neuvoja! Tänään illalla laitan pregnylin, joka on aika haasteellista, koska olen iltavuorossa töissä. Olen asiakaspalvelutyössä ja pitää oikein laittaa kännykkään herätys, jotta muistan mennä piikin ottamaan. :) Hitsiläinen, kun lääkettä ei voi sekoittaa...
  12. A

* Hoidot KYS 2011 *

Mantitar; Tsemppiä piinaviikoille ja plussatuulia! :) Itse kävin tänään taas ultrassa ja oikealla puolella oli suurin follikkeli 15 ja vasemmalla puolella 14 mm. Nyt vielä piikitän viikonlopun aikana menopuria ja otan synarelaa, sitten maanantaina otan pregnylin ja punktio on keskiviikkona...
  13. A

* Hoidot KYS 2011 *

Dillero; Onnea! Aivan huippua lukea tällaisia uutisia! Luo toivoa meille muillekin! :) Marjana; Tyhmiä kysymyksiä ei ole, :) Tarkkaa syytä en tiedä itsekään lääkkeitteni vaihtoon, ei ollut mitään oireitakaan, soluja tuli mukavasti, mutta laatu ei ollut kaikissa top-luokkaa. Nyt yritetään...
  14. A

* Hoidot KYS 2011 *

Tulinpa taas täällä piipahtamaan, luen palstaa säännöllisesti, mutta tää kirjoittaminen omasta tilanteesta on vielä vähän alkutekijöissään... Mua ei varmaan enää kukaan muista, viimeksi kirjoittelin keväällä, silloin oli ensimmäinen IVF ja tulos nega. Pakasteeseen saatiin silloin yksi eskimo...
  15. A

* Hoidot KYS 2011 *

Todellakin veritestin tulos negatiivinen. :( Kiitos kaikille hengessä mukana olleille! Jotenkin tää tuntuu ottavan todella koville, alkio oli top-luokkaa, limakalvo lääkärin mukaan loistava ja silti käy näin. Kokemus se on tämäkin. Pakkaseen jäi yksi eskimo :), joten eiköhän sitä taas...
  16. A

* Hoidot KYS 2011 *

Heippa kaikille - juuri sinulle! :) Koen vielä olevani "uusi" täällä palstalla, vaikka jo pari viestiä olen laittanutkin. Näin ollen päivitän pikaisesti tilannettani; Olin alkion siirrossa ke 16.3. ja eilen soitin Kyssiin kysyäkseni veritestistä, niin ihana hoitaja oli hieman ymmällään ja...
  17. A

* Hoidot KYS 2011 *

BuBu; täälläkin olisi nyt yksi kyytiläinen mukana ja toinen jäi pakkaseen. Ja testauspäivä on sama eli 31.3. Nyt siis todellakin vaan jännätään ja odotellaan! :) Ja Onnea sinulle + muillekin piinailijoille! :heart:
  18. A

* Hoidot KYS 2011 *

Nyt sain hoitajan puhelimella kiinni ja hyvältä näyttää - 13 solusta 11 hedelmöittynyt! :) Huomista siis vaan odotellessa. :)
  19. A

* Hoidot KYS 2011 *

Voi kiitos teille vastauksista! :) Todellakin nyt olen viimeisen vartin yrittänyt soittaa sinnepäin, mutta varattu on... Toivottavasti pääsen läpi, koska huomenna olen tulossa alkion siirtoon ja olisi kiva tietää miten homma etenee. :)
  20. A

* Hoidot KYS 2011 *

Hei! Ekaa kertaa tänne kirjoittelen ja tarvisin neuvoja. Punktio oli eilen ja papereissani lukee, että sinulle soitetaan seuraavana aamuna (= eli tänään) klo 9-12 välillä ja kerrotaan tuloksista sekä jatkosta. Kello on jo kohta kaksi eikä soittoa ole kuulunut... Ovatkohan he unohtaneet mut...

Yhteistyössä