Hakutulokset

  1. Tuuli 1976

    Taysin asiakkaat ***

    Toivottavasti justiina28 sait jo vastauksen muuta kautta. Tays menee kiinni 19.12.
  2. Tuuli 1976

    Hoidot jatkuu 2012

    miles: kyytiläinen mukana (14.12. tehtiin siirto). Molemmat alkiot sulatettiin, parempilaatuinen laitettiin kyytiin ja C-luokkaista vielä jatkoviljellään/-viljeltiin ja jos oli kunnossa niin se on pakastettu uudelleen. Tämä selviää kun saadaan epikriisi kotiin. Mulle ei suositeltu kahden alkion...
  3. Tuuli 1976

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heips. Mulle vois päivittää: 1.IVF:n eka tuoresiirto puihin, 1. PAS tehtiin eilen eli 14.12.
  4. Tuuli 1976

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa! Meillä on sellainen tilanne, että huomenna on 1. IVF:n 1. PAS jos alkiot selviävät sulatuksesta. Pakkasessa on 2 alkiota, molemmat joudutaan sulattamaan (ovat samassa oljessa vai miten se nyt sanotaan...). Toista alkiota yritetään jatkoviljellä ja pakastaa uudelleen, sillä mulle ei...
  5. Tuuli 1976

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tuuli1976..........35v........1: IVFn 1. PAS 12/2011-1/2012
  6. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    miles: lämpimiä ajatuksia :hug: Sanattomaksi vetää.
  7. Tuuli 1976

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    HaaveissaToinen: voi harmi... Mulle sanottiin polilta, että ennen passia täytyy pitää yksi välikierto. En tiedä onko vain meidän hoitavan yksikön käytäntö vaiko ihan yleinen juttu.
  8. Tuuli 1976

    Syksyn passaajat:)

    Ilmoittaudun passaajien listalle. Eka IVF takana ja siitä tuoresiirrosta nega. Kaksi alkiota pakkasessa ja luonnolliseen kiertoon yritetään joulu- tai tammikuussa.
  9. Tuuli 1976

    Taysin asiakkaat ***

    Tuntti: mulle ei sattunut yhtään tuo aukiolotutkimus. Röörit oli auki eli ilmeisesti kivuton kokemus johtui juuri siitä. Toivotaan, että tutkimus menee myös sinulla helposti.
  10. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    miles: 1IVF/1PAS ja yritetään luonnolliseen kiertoon. Voi olla, että menee lomien vuoksi tammikuulle, mutta eipä tuo haittaa. Mukavakin vähän hengähtää.
  11. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Sain vihdoin klinikalta tietoja ja meillä on siellä kaksi alkiota pakkasessa. Epikriisin mukaan 5 päivää viljeltyjä. Tämä tuli ihan puskista kun olin kolmen viikon tietopimeyden aikana asennoitunut uuteen hoitokierrokseen. Passaajat, miten pian alkiota on siirretty? Miles: toivotaan, että...
  12. Tuuli 1976

    Taysin asiakkaat ***

    Lion33: ei vieläkään olee tullut :( Soitin torstaina polille ja sieltä vastasi "se epämiellyttävä hoitaja". Oli tosi tympeänä ja sanoi, että joskus näissä vaan kestää. Ostavat pakastus- sun muut palvelut Ovumialta, jotan tällaista selitti. Puhelusta jäi tosi paha maku suuhun ja me ei siis tänä...
  13. Tuuli 1976

    Taysin asiakkaat ***

    Jatkan kysymyssarjaa. Kuinka kauan teillä on mennyt epikriisin saamiseen Taysista? Olin punktiossa 17.10. ja tuoresiirrossa 19.10. ja vieläkään ei ole tullut jatkoviljelyn tuloksia.
  14. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Pepposelle isot voimahalit.
  15. Tuuli 1976

    IVF "tulostilastointia"

    Montako follia ultrassa laskettu: 1. IVF 7 Montako solua saatu: 1. IVF 10 Montako hedelmöittynyt: 1. IVF 4 Montako pakkaseen: 1. IVF 1 tuoresiirtoon, 0 pakkaseen Lääkkeet: 1. IVF Puregon 250IU, Orgalutran, Pregnyl, Lugesteron Ikä 35, selittämätön lapsettomuus
  16. Tuuli 1976

    IVF hoidon fyysiset kivut? Millaisia?

    Ei kannata kivun takia jättää IVF:ää väliin. Pistämiseen tottuu, punktioon saa lääkettä..jne. Inhottavinta on odottaminen ja turvonnut olo.
  17. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    miles: onnea onnea onnea!!! :) Ihanaa, että seassa on myös plussauutisia. Ei ohjeistettu testaamaan, soitan huomenna polille ja kyselen epäselviä juttuja. Vuotoja tulee sen verran runsaasti (normi menkat), joten olisi kyllä maailman kahdeksas ihme, jos tässä tilassa olisi raskaana.
  18. Tuuli 1976

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Täällä alko menkat kunnolla tänään, eilen tuli ruskeaa vuotoa eli reisille meni. Meillä ei ole pakkasessa mitään eli 2. IVF/ICSI tulossa. Voi viddu sanonpa vaan.
  19. Tuuli 1976

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    yrittäjä83: tsemppiä punktioon! Mulla operaatio meni hyvin, ei sattunut. Sain rauhoittavan pillerin tuntia ennen punktiota ja just ennen operaatiota kipulääkettä suoraan suoneen. Menkat alko kunnolla tänään ja meillä ei ole pakkasessa mitään, että semmosta tänne.
  20. Tuuli 1976

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Rowan79: voi kurjuus, olen pahoillani :'( Meillä on kans yhden alkion varassa ja jos tästä ei tärppää niin uutta kierrosta kohti. Koita jaksaa.

Yhteistyössä