Hakutulokset

  1. H

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Moikka taas! Sain ne labratulokset eikä niissä ollut mitään poikkeavaa. Multa otettiin siis kilpirauhasarvot ja prolaktiini. Lääkäri sanoi puhelimassa että miehen sperma-analyysin jälkeen laitetaan hihat heilumaan, mitä se sitten meikäläisten kohdalla tarkoittaakin, jää vielä arvoitukseksi...
  2. H

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Minusta tuntuu siltä, että olisi jotenkin parempi kertoa mahdollisemman monelle asiasta, sillä ikään kuin pelastuisi ihmisten kyselyiltä ja kommenteilta. Ihan sairaaltahan tämä nyt kuulostaa! :) Ne kaikista lähimmät ihmiset niitä tökeröitä kommentteja jutiinsa heittääkin (äidit, siskot yms.)...
  3. H

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Voi ei. Otan osaa Tunturihilla! Oon tässä miettinyt kun mulla nyt alkaa ne tutkimukset, että ootteko paljon kertonut tukimuksista/hoidoista muille? Sukulaisille, ystäville, työkavereille? Minua kauheesti mietityttää tämä kun normaalisti aika avoimesti puhun monillekin asioista mutta tässä...
  4. H

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitokset lämpimästä vastaanotosta! Ihan itku pääsi onnesta kun tuli niin helpottunut olo kun on saanut sanoa tämän täällä "ääneen" =) Joo kyllä se päätöksen tekeminen pelkästään siitä labraan soitosta kesti 4kk. Multa otetaan kilpirauhasarvot, perusverenkuva ja sitten prolaktiini. Miehen...
  5. H

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Olisi pitänyt löytää tämä ketju aikaisemmin! Me ollaan yritetty miehen kanssa 1,5vuotta, minä 27 ja mies 25v. Meidän tutkimukset aloitetaan ensi viikolla minun labroilla. Jänittää ja itkettää koko ajan kun pelkää sitä pahinta. Meillä alko tämä "ongelma" viime syksynä kun kolme kaveria ilmoitti...

Yhteistyössä