Hakutulokset

1. E

Refluksi/allergia/koliikki ja kiinteiden aloitus

nii ja meillä ei aluksi mikään kiintee meinannut käydä, kun se maito oli se pahis. ennenku sitten päästiin siitä eroon.
  2. E

Refluksi/allergia/koliikki ja kiinteiden aloitus

kuulostaa aika allergia jutuilta. maitoallergiaa voisin epäillä. meillä se teki päivä kiukut ja kitinät, älyttömän puklailun, yöllä pienet huutoherätykset jotka talttu tutilla, atooppinen ihotttma, tukkosuus, silmien hieronta..pulauttelu oli pahin ja maito se pahis. tsemppiä, ei ole helppoa...
  3. E

syysvauvat

Uih!Mulla on kerran aikasemmin mitattu sf,eikä sitä merkattu mihinkään.Nyt vk 30+3 oli sf 25cm,et aika pienellä mennään.Painoakaan ei ole tullut kuin n.6kg painoa,olen kyllä pieni kokoinen muutenkin. Mut tosiaan mulla ol jo kohdunkaula lyhentyny kokeiltaessa 2 senttiin,kuulemma ultralla näkee...
  4. E

Lokakuussa laskettuaika!

Heip! Täällä yksi esikoistaan lokakuussa odottava =)
  5. E

syysvauvat

Hei kaikille pitkästä aikaa! Ei täällä kovin moni tunnu kirjottelevan =/ Itsekään en ole ehtinyt,kun vauhti on ollut niin kova =D Viimekuu meni lomaillessa ja nyt sitten ollaan oltu tää kuu melkein saikulla.Olin 3päivää töissä ja tulin siihen tulokseen ettei siellä kannata kärvistellä. Oon...
  6. E

syysvauvat

Heissan piiitkästä aikaa!=) Täällä kaikki on mennyt hyvin ja masu alkoi viimeviikolla oikein killittää :D Tähän mennessä on vähän kasvanut ja tuntu että turpoo lähinnä päivän aikana,mut nyt on oikeesti jäänyt killilleen.Se on kyllä aika sulonen :heart: Nyt on vaan alkanut tuo ratsastus välillä...
  7. E

syysvauvat

Heips! Mukava löytää täältä tällllänen ketju! Tuntuu että on niin yksin ja eristyksissä asian kanssa,kun ei oikein uskalla kovin monelle asiasta kertoa =) Elikkä seuraan liittyis vm83, esikoistaan lokakuun lopulle odotteleva äityli Itä-Suomesta.Rv 7. Vauva 'vahinkoa' ollaan ootettu jo muutama...

Yhteistyössä