Hakutulokset

  1. O

    Nestemäinen kysta

    Elikkä viime viikolla todettii ultrassa kysta munasarjassa.kokoa en tiiä mutta mahan se on turvottanut kuin olisi 3kk ainakin raskaana. Lähtevätkö itsestään pois vai vaatiiko nämä aina leikkauksen?Kipua aiheuttaa jonkun verran kylkeä kääntäessä ja kävellessä.
  2. O

    Pettymyksiä joka kuukausi

    Tiedän milloin on ovis,rinnat kipeytyy aina silloin myös:)mut eipä se auta kuin odotella ja toivoa että se plussa vaikka tulisi.Testi oli kyllä mennyt jo kesällä vanhaksi mutta tuskin se vaikuttaa tulokseen
  3. O

    Pettymyksiä joka kuukausi

    Niin vähän aattelinki:(
  4. O

    Pettymyksiä joka kuukausi

    Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo viimeset 2 vuotta.Eikä ole tärpännyt.viimeisen vuoden on menkat tulleen säännöllisesti kuun viimenen päivä ja näin luulin että tulisi myös marraskuussa mutta vieläkään ei näy.Ennen menkkojen oletettua alkua oli rinnat kipeät ja valkovuotoa lorahteli mutta loppui...
  5. O

    Tänään dpo 13

    Anastacija:Olen käynyt lukemassa sitä. Täytyy varmaan käydä ostamassa apteekin oma.
  6. O

    Tänään dpo 13

    Eipä vieläkään tätiä näy eikä testiin ainakaan ma aamuna tullut edes haamua.Davidin testit ollut käytössä pitäisikö ostaa joku muu?vai voiko luottaa tulokseen
  7. O

    Tänään dpo 13

    Eikö kukaan viitsi vastata:(
  8. O

    Tänään dpo 13

    elikkä oviksesta 13 päivää,eilen piti menkat alkaa mutta ei näkynyt. Joko toivo on mennyt?voiko enää plussaa saada?tänään tein r-testin mutta en aamupisusta. Mahaa vihloo ja rinnat kipeät ja ihmeellinen flunssa tuli eilen
  9. O

    Oudot menkat

    Toissa viikolla oli menkat jotka kesti 7 päivää vaihtelevalla vuodolla.välillä ei jäänyt mitään siteeseen ja välillä tulvi lähes yli. Nyt menkkojen loputtua jatkui runsas valkovuoto ensimmäisinä päivinä piti juosta vessaan tarkistamaan että nytkö se vielä vuotaakin. nyt olen alkanut miettimään...
  10. O

    Oudot menkat

    Elikkä lopetin e-pillerit alkuvuodesta ja meni 2kuukautta ennen ku ensimmäiset tulivat ja ne olivat todella runsaat.nyt taas meni monta kuukautta ettei tullut,nyt torstaina alkoi ja loppuikin jo pe aamuna heti. Voisiko tämä olla nyt mahdollista että olisi tärpännyt?viikon verran ollut jo...
  11. O

    Ekat raskaus oireet??

    Onkos kuis monella ollut alkuraskaudessa menkkamaista vuotoa?ja että testi ei näytä vielä plussaa. Itselläni alkoi menkat toissa pvä ja vuoti pvän suht normaalisti ja nyt on loppunut,paitsi aina ku vessas käy nii jää paperiin
  12. O

    hevostelevia kuumeilijoita?

    Täällä löytyy suokkeja jotka ihan harrastekäytössä.Itse työskentelen jopa erikseen muulla tallillakin .olen kyllä ajatellut jatkaa mahdollisimman pitkään töitä,sitten kun raskaudun.kunhan varoo nuoria heppoja hiukan
  13. O

    hevostelevia kuumeilijoita?

    Täällä yksi,jolla omia hevosia pihassa 2 ja vauvakuumetta pukkaa.tai olemme aloitteneet jo yrityksen
  14. O

    raskaana?

    Lopetin ehkäisyn alkuvuodesta ja vieläkään ei ole kuulunut menkkoja.Toissa päivänä luulin jo että alkoivat,sattui mahaan ja vessassa käydessä sen päivän aikana jäi paperiin hiukan verta.mutta siihen jäikin.Oliko tämä sitten jotain muuta Testejä en ole tehnyt kauhean ahkerasti,kun en halua...
  15. O

    Alapään kutina oire?

    Minulla tuossa viime viikolla yhtenä aamuna kutisi aivan hirveästi,koskaan aiemmin ei tämmöistä ole ollut.ja samana päivänä vessassa käydessä paperiin jäin hiukan verta ja sen jälkeen ei enää yhtään. Testiä en ole saanut aikaiseksi hakea,olen jo tehnyt aiemmin tässä 2 kuukauden sisällä 5 testiä...
  16. O

    Raskaana?

    Lopetin e-pillereiden käytön n.3 kk sitten eli menikö kierto vain niin sekasin
  17. O

    Raskaana?

    Olen tehnyt 3 testiä aina näyttivät negaa.nyt 2 viikkoon en ole tehnyt testiä
  18. O

    Raskaana?

    no tässä on nyt 2 menkat jäänyt välistä jo,viimeiset olisi pitänyt alkaa viime ma. Seksin jälkeen menee aivan kosketus araksi paikat,ei koskaan ennen ole näin käynyt,paitsi nyt tänään ja toissa päivänä
  19. O

    Raskaana?

    Elikkä vieläkään ei menkkoja näy.Tänään vessassa käydessä tuli pieni määrä verta ja luulinkin että nyt menkat alkoivat,mutta sen jälkeen ei tullutkaan enää yhtään. Eilen aivan yhtäkkiä tuli todella huono olo joka jatkui koko päivän,särki selkää ja mahassa oli jännä tunne. Olisiko nyt...
  20. O

    seksi

    Onko asennoilla väliä kun lasta yrittää?

Yhteistyössä