Hakutulokset

1. A

11-hoidot

Testasin tänään vaikka maanantaina olisi oikea päivä, NEGA!! Nyyh... Arvelinkin näin olevan koska rintojen "elämä" loppui, palautuivat raukat ihan majaviksi, joten eihän siinä sitten mitään epäselvää. Paskanakki, niin ällöän noita lugen tunkemisia ja valumisia pitkin reisiä että tuntuu...
  2. A

11-hoidot

Nanniga: jep näin se on. Siis kela korvaa seuraavat lääkkeet jos katto tullut täyteen tän vuoden puolella, omavastuu muistaakseni parin euron paikkeilla :) Ei kyllä koske lugeja, eli vaan hormonit ivf:llä (muista en tiedä, koska me ivf:llä) Ja tietysti muutkin reseptilääkkeet saat omavastuulla.
  3. A

11-hoidot

Iik tätä piinan määrää! Aamulla olin taas niin huonolla tuulella että kaikki vaan ärsytti ja lujaa, tuntuu niin turhalta syytää lugeja kun aavistelen et kohta on kuitenkin täti kylässä ja kuitenkin niin toivon että jostain oudosta, mulle tuntemattomasta syystä olisikin asiat niin, että ns...
  4. A

11-hoidot

Moikkelis kaikille! Olen seuraillut päivityksiänne jo monen päivän ajan ja nyt tuli tarve liittyä seuraan. Meillä on menossa 2ivf. Ensimmäinen tehtiin pari vuotta sitten Väestöliitossa, siitä ei saatu kuin 2 munasolua, jotka siirrettiin samalla, siitä nega. Nyt sitten kunnallisessa (phks) ja...

Yhteistyössä