Hakutulokset

  1. L

    Uusi auto ja laina vai vanhempi auto?

    \ No oli siis kyseessä uusi tai vanha auto niin jossain määrin kolaroinnit pystyy salaamaan.. Minä en ainakaan henkilökohtaisesti osaisi autoa ostaessani tutkia, että onko siinä esim. korjailtu peltiä yms. Ja jos on ja auto on korjuutettu ei merkkiliikkeessä eli näillä takapihojen...
  2. L

    koska teillä käveltiin?

    Esikoinen 9 kk 1 vko keskimmäinen 9,5 kk kuopus 10,5 kk =)
  3. L

    Uusi auto ja laina vai vanhempi auto?

    Mulla on uusi auto, tai nyt vuoden vanha, mutta uutena ostettiin. Syynä ihan vaan se että uudessa autossa on takuu, siitä tietää itse aina missä sitä on huollettu (esim. vanhasta autosta ei aina tiedä, ei ole välttämättä edes huoltokirjaa autossa tai jos on niin ei kaiken maailman "autotohtorit"...
  4. L

    vuokrataan pakettiauto (Jkl)

    Mielestäni esim. Tasan auto vuokraa pakettiautoja (mm.), hinnasta ei kyllä ole mitään tietoa..http://www.tasan.net/index.php... löytyskö tuolta??
  5. L

    Perheautosta!!!

    \ Meillä on vm. -05 Primeran farkku ja isot Emmaljungan yhdistelmät mahtuvat rattaina hyvin perään. Kun vielä olivat vaunuina (eli vaununkoppa paikallaan) niin tuolloin piti pyörät ottaa pois, toisin meitä se ei haitannut, kun on erikseen ns. matkarattaat jotka ovat pienemmät. Mutta...
  6. L

    Toivotko ikinä yöllä herätessäsi, että olisit

    Olen nimittäin huomannut taas, että tyynynjäljiksi luulemani viiva yläluomilla eivät enää häviäkään päivän aikana. Tervetuloa näkyviin eletty elämä! =) Juu, tosiasia on että ne "ajetut kilometrit" alkaa jo minullakin näkyä :whistle: , mutta siltikään en päivääkään vaihtasi pois ja olen...
  7. L

    Julkipiereskely

    \ Tähän voin peesata minä :laugh: Yleensä siis poistutaan paikalta ainakin nurkan taakse..ja joskus on, varsinkin isännän, parasta mennä vessaan asti, kun voipi tulla varren kanssa.... :laugh:
  8. L

    Minkäkokoisessa asunnossa asutte?

    Itse neliöistä en edes tiedä.. :ashamed: .. oisko jotain 140 m2 .... meillä juuri laajennettiin taloa ja nyt meillä on 4 makkaria, olkkari, keittiö (pirun pieni sellainen ), eteisiä löytyy kaksi, sauna+ pesutilat+pukuhuone sekä pieni koppero, entinen kylmiö, joka toimii nykyään...
  9. L

    G:Lasten ikäerot

    Ensimmäisen ja toisen ikäero 6v 7kk ja toisen ja kolmanen väli on 5 v 2 kk. En osaa sanoa onko ikäerot hyvästä vai pahasta...muusta ei ole kokemusta kuin juuri tälläisestä mitä meillä on.. ja en näe mitään ongelmaa siinä. Vanhimmasta varsinkin on ollut paljon apua nuorimman hoitamisessa ja...
  10. L

    minkänäköisenä meette..

    \ Mulla on vähän sama juttu.. Arkisin joudun meikkaamaan ja laittamaan hiukset joka päivä.. Viikonloput olen pääosin meikittä, siis jos olen vain kotosalla, ulos (kauppaan yms.) lähdettäessä ripsaria ja puuteria sipaisu. Hiukset kyllä laitan "ojennukseen" tyynypermanentin jäljiltä joka päivä...
  11. L

    montako lasta

    kolme poikaa, -93, -99 ja -05, Itse olen 32 v.
  12. L

    Koti vai työ

    Oh-hoh... Olipas tässä melkoinen ketju... Asiaa puhuttu pääasiassa, mitä nyt pari, minun mielestäni, asiatonta kommenttia löytyi.. Koti vai työ? Molemmissa puolensa.. Mutta jotenkin tämä väittely täällä tuntuu ihan hölmöltä..aikuisiahan tässä ollaan. Eikös jokainen tee juuri niinkuin parhaaksi...
  13. L

    Millaiset 30-vuotisbileet??

    Mun kolmekymppiset vietettiin Kreetalla, näin ollen bileet kesti viikon :whistle: :whistle: Päästiin miehen kanssa kahdestaan lähtemään matkalle ja pyydettiin paria pariskuntaa mukaankin, mutta kukaan ei tuolloin päässyt lähtemään...Paitsi yksi, meidän parhaat kaverit, tulivat ja YLLÄTTIVÄT...
  14. L

    joulustressiä

    Ei ole päässyt stressi joulun osalta yllättämään..olen tässä vuosien saatossa oppinut, että ei se stressaamalla parane =) Joka vuosi lupaan itselleni, että aloitan ajoissa lahjojen hankinnan, mutta joka vuosi totean etten aloittanut sitä yhtään sen aiemmin kun edellisenäkään vuonna...Joka...
  15. L

    Lapsienne ikäerot

    Meillä lapset syntyneet 5/93, 12/99 ja 2/05 että vuosissa kuuden vuoden välein..Olen ihan tyytyväinen ikäeroihin, jokaiseen vauvaan on voinut keskittyä kun ei ole ollut toista taaperoa samaan aikaan, mutta onhan siinä se huonopuoli, että aina vanhin jää vähemmälle huomiolle...
  16. L

    G: Eka lapsi

    olin 20-vuotias kun esikko syntyi, keskimmäisen syntyessä olin 26 -vuotias ja kolmannen syntyessä 32 -vuotias. Lapsiluku on täysi,...tosin vannomatta paras....Mutta oikeasti nyt tuntuu siltä että kyllä nämä kolme meille riittää!!
  17. L

    Miten löysit töitä?

    Minä vielä opiskelin tuolloin ja opiskeluun kuului harjoittelujakso. Odotin tuohon aikaan keskimmäistämme. Ko. työpaikassa kysyttiin olisinko valmis tulemaan vuoden päästä töihin vakituiseksi, asia jäi auki minun puoleltani (en todellakaan osannut vastata moiseen koska odotin siis silloin...
  18. L

    G: Osallistuuko miehesi kotitöihin

    kyllä ja ei... Mies on yrittäjä ja on töissä käytännössä aamusta yöhön...käy kyllä päivän aikana kotona, mutta silloinkin lepäämässä..Eli minä hoidan lapset, kodin, ruuat, kauppareissut yms. Joskus mies tekee ruokaa, mutta pääasiassa minä. Lasten (3 kpl) kanssa tietty koittaa leikkiä...
  19. L

    Lääkäriajat kortilla....

    juu niin on täälläkin...Meillä nuo ns. oikeat lääkärin ajat menevät 2-3 vko:n päähän. Aamuisin voi rueta soittelemaan klo 8 alkaen ns. päivystysaikoja, mutta eihän sinne puhelimella läpi pääse tai sit kun pääsee niin ne kaikki ajat ovat jo menneet.. Meillähän tämän paikallisen tk:n yks...
  20. L

    Kartoitetaas miehen ikää..

    Mieheni oli 42 vuotias, myöskin nuorekas, mutta itse on vähän sitä mieltä että ei enää lapsia, olisi itse jo niin "vanha" kun esim. pääsevät ripille... :whistle: :whistle: Ja kyllä nämä kolme lasta meille riittävätkin =)

Yhteistyössä