Hakutulokset

  1. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toivon sydämestäni kaikille onnekasta syksyä! Toivottavasti oma tapaukseni (aukiolotutkimuksen kierrosta raskaaksi huhtikuussa) luo edes jollekin uskoa ja toivoa. Meilläkin oli yritystä jo melkein 2 vuotta silloin takana enkä ollut plussannut kertaakaan. Raskauteni on mennyt hyvin, joskin...
  2. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Elämä on uskomatonta: samassa kierrossa kuin minulle tehtiin aukkari, tein plussatestin. Pitkitin testaamista, koska en uskaltanut edes toivoa. Toivoa kuitenkin on, vaikka siihen on vaikea luottaa, eikä elämästä koskaan tiedä, miten käy. Sarzulle voimia! En voi kuvitellakaan, miten pahalta...
  3. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jep, nyt on käyty aukkarissa. Auki olivat, eikä tutkimus tuntunut niin pahalta kuin pelkäsin :) Otin kyllä runsaasti särkylääkettä ennen tutkimusta. Mitään selitystä lapsettomuudellemme ei löydy. Minulle määrättiin clomit, joita kokeilen seuraavassa kierrossa. Siihen kiertoon saan...
  4. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Mahtavaa miira! Onnea tuhannesti :) Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin! Baulie, ongelmana on toi pääsiäissulku :( Jos/kun poli on ensi viikon kiinni, homma ei onnistu. Mut päätin, et en rupee siirtämään tuota aikaa. Ei se tutkimus voi olla vuorokaudesta kiinni. Näitä ovulaatioita on menny...
  5. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi taas! Oli ihana kuulla Sarzu, et inssi onnistui :) Sain siitä toivoa. Tietääkö joku, onko aukkarin tekeminen vasta kp 13 mitenkään mahdollinen? Ohjeessa sanotaan, et se pitäis tehdä viimeistään kp 12. Tilanteemme on polkenut paikallaan nyt 3 kk, koska paperimme eivät jostain syystä...
  6. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei taas kaikille! Onko muilla ollut ongelmia päästä läpi lapsettomuuspoliklinikan soittoajalla? Oon nyt kaksi aamua soittanut sinne klo 7.30-8.15 lähes jatkuvalla syötöllä, mut puhelin tuuttaa vaan varattua. Muutaman kerran oon päässy "jonoon", josta sitten olen tippunut jonkin äänen jälkeen...
  7. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Soitin tänään polille, ja onneks tein sen. Meidän paperit ei ollu kuulemma siirtyny lapsettomuuspolille, ja sen takia meidän asia oli jääny roikkumaan. Nyt käskivät sitten soittaa uudestaan seuraavan kerran kun kuukautiset alkaa, jolloin voin varata ajan aukiolotutkimukseen. Ärsyttää. Jos en ois...
  8. T

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Meillä on yritystä takana 1,5 vuotta. Käytiin noin kuukausi sitten ensimmäisen kerran keskussairaalan polilla. Siellä tehtiin perustutkimus molemmille ja annettiin lähete virtsa- ja verikokeisiin. Seuraava vaihe on kuulemma aukiolotutkimus mulle. Siemennesteanalyysi on ok ja ovulaatio...

Yhteistyössä