Hakutulokset

  1. K

    Uusia etanapostiystäviä?

    Hei! Pian 32v. kolmatta lasta odottava äiti etsisi uusia ystäviä etanaposteilun merkeissä jakamaan arjen iloja ja suruja. Olisi kiva löytää muita odottavia äitejä, mutta muutkin perheelliset voi kirjoitella :). Jos kiinnostaa, ota yhteyttä yv:nä. :)
  2. K

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heippa! Täällä olisi yksi marraskuun vauvelia odotteleva äiti lisää... :). Kolmas olisi tulossa, vanhemmat lapset kouluikäisiä. Olisi kiva saada vaikka tätä kautta juttukavereita toisista äideistä. Ottakaahan yv:nä yhteyttä! :) Kuukuhäkki ja masukki 17+3.
  3. K

    Uusia ystäviä vailla

    Hei! Täällä olisi kahden lapsen äiti, joka haluaisi saada uusia ystäviä vaihtamaan ajatuksia arjen iloista ja myös suruistakin... Voit olla mistä päin tahansa suomea... Olen vm.-81. Sinun iälläsi ei ole niin merkitystä, kunhan juttu vaan kulkee. Otahan yhteyttä, niin vaihdetaan meiliosoitteita :).
  4. K

    Uusia äitikavereita?

    Hei! Olen 28v. kahden lapsen äiti. Etsisin uusia äitikavereita ympäri Suomea. Pistäkää yv:tä tulemaan, niin tutustutaan paremmin... :)
  5. K

    Uusia kirjekamuja etsiskelisin

    Hei! Olen 28v. 2 lapsen äiti. Etsisin uusia ystäviä etanaposteilun ja miksei myös meilailunkin välityksellä. Jos yhtään kiinnostaa, niin laitahan yv:tä niin tutustutaan :) .
  6. K

    Etanapostiystejä kaipailen!

    Hei! Olen pian 27v. äiti pohjoisempaa suomea. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muitten pienten lasten äitien kanssa. Laitelkaahan yv:tä niin vaihdellaan osoitteita :wave:
  7. K

    vauvakuumeisia k-kamuja..

    Moi! Mul on -03 syntynyt tyttö,ja la marraskuussa... =) Ois kiva saada kirjekamuja toisista äideistä ja odottajista.

Yhteistyössä