Hakutulokset

  1. K

    sektion jälkeen käynnistys

    Hei! Kyllä minulla ainakin olisi käynnistetty ekan sektion jälkeen. Ilmeisesti käynnistyksessä vain pitää olla varovaisempi lääkkeiden annostuksen suhteen ja mielummin käynnistys tehdään puhkaisemalla kalvot. Minulle puhuttiin nimenomaan tuosta kalvojen puhkaisusta, joka olisi tehty 42+2...
  2. K

    sektio, alatie, sektio entäs seuraava?

    Hapisikatakamura (meniköhän oikein?! ;)) olisi kiva kuulla, että jos olet jo synnyttänyt, niin miten synnytys meni. Oliko sinulla 2 sektion lisäksi myöskin onnistunut alatiesynnytys ennen tätä ja missä sairaalassa synnytit/tulet synnyttämään?
  3. K

    Kierukan poiston jälkeen

    En tiedä miten hormonikierukan kanssa menee, mutta kuparikierukan poiston jälkeen testasin alle kolmen viikon kuluttua plussan, joten kuparikierukan kanssa mahdollisuus raskautua palaa heti kun kierukka on poistettu.
  4. K

    te jotka ootte testannu raskauden ovistikuilla...

    Tästä masuvauvasta tein ovistestin oletettuna dpo 19. Meillä ei siis todellakaan ollut yritystä, mutta kun menkat alkoi olemaan jo usean päivän myöhässä ja meinasin perjantaina punaviiniä lasiin kaataa, niin päätin tehdä vanhastaan kaapista löytyneen ovistestin raskaustestin puutteessa ihan vain...
  5. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Aamulla ehti sydän hypätä kurkkuun, kun ultramonitorilla näkyi kyllä selvä sikiö, mutta ei sykettä vähään aikaan. Vasta kun lääkäri tarkensi kuvaa, niin sykekin ilmestyi ja nätisti sitten näkyikin jo kunnon kokoinen sydän. Huh mikä helpotus! Mikään ei viitannut mihinkään huonoon, mutta taidan...
  6. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Tervehdys pitkästä aikaa! Viime aikoina minulla jäänyt tosi vähiin tämän pinon kuulumisten lukeminen ja nyt pitkästä aikaan ketjuun tultuani lukaisin pikaiseen nämä viimeisimmät kuulumiset muutamalta päivältä. Paremmalla ajalla sitten varmaan kahlailen noita aikaisempia tapahtumia. Oskari...
  7. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Täällä oli muutama jo odotellut ultrakuulumisiani. Anteeksi, että niiden kertominen on kestänyt. Kyllä siellä kaikki hyvin oli! :) Yksi sikiö, jonka kooksi saatiin 3-4 päivää vähemmän kuin mitä itse aika varmasti tiedän vauvelin iäksi, mutta tuosta ei huolta. Oli sen verran epämääräinen kuva...
  8. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Taas tulee verta. Ei paljon mutta pyyhkiessä jää paperiin. Eli aika pelonsekaisin mielin mennään iltapäivällä ultraan. No eipä tarvitse enää illalla pähkäillä, vaan voi sitten alkaa sopeutua valitsevaan tilanteeseen. Oli se sitten positiivinen tai negatiivinen.
  9. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Pringles, sitä valkovuotoa tosiaan voi raskausaikana tulla ihan reilusti holahtamalla. Niin monta kertaa olen pelästynyt, että verta alkanut vuotamaan, mutta helpotus sitten ollut suuri, kun onkin ollut ihan kirkasta. Tuota verta sen sijaan vuosi meikäläisellä jälleen eilen ja siitä pelästyneenä...
  10. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Gabriellelle lohtuhalit suruun ja paljon onnea matkaan seuraavaan yritykseen. :hug: Viestisi oli tullut sillä aikaa kun kirjoitin omaani, jonka lähettäminen sitten tökki, enkä päässyt enää takaisin pinoon.
  11. K

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kiva, kun täällä taas useampikin oli päässyt kurkkaamaan mahan sisäpuolelle ja hyvin tuloksin. :) Miten suuri osa muuten onkaan jo mahtanut ultrassa käydä? Mietin vain kun vasta ei taida olla kuin yhdet kaksoset bongattu ja kyllähän niitä nyt yleensä joka kuun pinossa sentään on useammatkin...
  12. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Mikä bolan tilanne mahtaa tänään olla? Toivon niin, että vuoto olisi loppunut. Saitko ajan ultraan? Ja branwenilla myöskin oli ollut vuotoja. Toivottavasti nekin ois edelleen vain vaarattomia. Täällä ainakin aikaisemmin np-ultraan on pitänyt itse varata aika äitiyspolilta. Neuvolasta on...
  13. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Täällä tänään 7 viikkoa täynnä. :) Jos tuolla mahassa jotain eloa siis on. Pahaolo on pahentunut nyt päivä kerrallaan ja väsymys on hirmuinen. 8.3. on eka neuvola ja samaksi päiväksi nyt myös varattuna alkuraskauden ultra. Reilu viikko siis pitää vielä tässä epätietoisuudessa elellä. Kahdelle...
  14. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Ai niin unohtua kommentoida kysymystä niistä aikaisempien raskauksieni vuotojen syistä. Ekasta vuoto oli oikeasti ihan hirmuista. Sitä tuli siis pari holahdusta oikein kunnolla. Silloin veikattiin lääkäreiden puolesta kaksosraskautta tai hematoomaa. Oma veikkaukseni oli tuo hematooma. Toisessa...
  15. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Minullakin jäänyt taas monta päivää väliin, kun en ole tänne ehtinyt ja nyt oli iso määrä viestejä luettavana. Kiva, kun niitä oli niin paljon tullut. Olen todella pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta. :hug: Toivottavasti pian pääsette palaamaan tälle puolelle. Minähän olin myöskin...
  16. K

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Minäkin täältä varovaisesti kuikuilen, että josko uskaltaisi liittyä joukkoon. Viikon verran olen tätä ketjua seuraillut ja koittanut sopeutua tähän yllätysraskauteen. Tänään viikkoja ilmeisesti tasan 6 täynnä, mutta suuri epäilys, että onko masussa ketään elävää. Viime viikolla tuli...

Yhteistyössä