Hakutulokset

  1. Laurelle

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Millimolli! :heart:
  2. Laurelle

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Hennu! :heart: Muistan sinut hyvin tuolta kuumeilupuolelta, ihanaa saada sinut tänne! Itse kävin varhaisultrassa muistaakseni rv 7+1 ja hyvin näkyi sydämen syke. Muistan miten pitkältä ne viikot tuntuivat odottaa varhaisultraa. Ensimmäinen neuvolakäynti oli mulla vasta rv 10+jotain ja...
  3. Laurelle

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    ninanina: Mulla on ollut pahoinvointia+huimausta. Varsinkin aamuisin kun kävelee töihin niin tuntuu että pyörtyy matkalle. Portaiden nouseminen on välillä todella vaikeaa. Luulin että tää olo johtuu mun matalasta hemoglobiinista (oon syönyt rautaa) mutta eilen kun hb mitattiin niin se oli 120...
  4. Laurelle

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Tervetuloa ja onnittelut Little precious ja melassi! :heart: Ihanaa että saadaan lisää väkeä tänne. Mä olin pitkään viimeinen uusin tulokas! Laurelle 28+0 :heart:
  5. Laurelle

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Bubble ja Epa :heart: :heart:
  6. Laurelle

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Heh, täällähän tapahtuu! Tsemppiä molemmille :heart:
  7. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Pätkis! :heart: Just tarkistin että minä taidan olla tän ryhmän hännänhuippuna ja mulla on tänään kuiteskin "jo" rv 24+3! Mulla on vähän jäänyt tämä kirjoittaminen kun oikein mitään ei tapahdu :) Vietetään ihan normaalia arkea ja tuntuu ettei aina muistakaan että on raskaana. Tänään...
  8. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Itse kävin eilen sokerirasituksessa eikä se ollut läheskään niin paha kuin luulin. Join sellaista makeaa vadelmamehua pari lasillista ja sitten vaan tylsästi odoteltiin. Tulokset sain tänään, arvot olivat normaalit :) Minähän siis jouduin tuonne rasitukseen suuren sf-mitan takia. Pelkäsin kyllä...
  9. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli hyvin :heart: Pikkuisen mitat vastasivat viikkoja ja painoa oli 433 g. Mitään syytä mun verenvuodolle ei löytynyt joten todennäköisesti veri tuli limakalvoilta. Nyt helpottaa :) Sukupuoliveikkaus saatiin ja sen kirjoitinkin tuonne kerhon puolelle! Laurelle 21+3
  10. Laurelle

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Rakenneultrassa käytiin ja kaikki näyttää hyvältä :heart: Mitään syytä mun verenvuodolle ei löytynyt joten veri tuli todennäköisesti limakalvoilta. Onneksi näin, helpotti huomattavasti tätä äiskää! Sukupuoliveikkaus saatiin mutta se jääköön salaisuudeksi :) Pikkuinen painoi 433 g ja muutenkin...
  11. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Kirskis: Kiitos, en ollut huomannut tuota linkkiä! :)
  12. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Mites tuonne kerhon puolelle pääsis? Onko se tarkoitettu kaikille meille? :) Laurelle 20+3
  13. Laurelle

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Emppa: Minullakin tuli verta kohdunsuulta maanantaina. Menin neuvolaan runsaan valkovuodon takia ja terkka oli ottamassa bakteeriviljelyä kun mulla alkoi verta vuotamaan. Epäili että tulee kohdusta joten piti lähteä sairaalaan päivystykseen. Lääkärin mukaan veri tulikin kohdunsuulta eikä vaikuta...
  14. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista :heart: Pätkis: Ei kukaan oo maininnu et mulla ois etinen istukka, uskoisin että ne ois viimeistään nyt vuotojen yhteydessä kertoneet. Istukka oli ainakin nt-ultrassa kohdun takaseinässä, en sitten tiedä miten paljon istukka voi liikkua. Mukavaa...
  15. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Heddy! Kaunis nimi :heart: Kirskis: Vuotoja ei oo onneksi tullut lisää. Vuodot tulivat oikeastaan silloin kun lääkäri tutki kohdunsuuta. Lääkäri otti papakokeen, sen tuloksia nyt odotellaan. Vauva onneksi potkii aika usein, se helpottaa mun olotilaa =)
  16. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Sairaslomalla poksutaan 20+0 :heart: Vähän pelonsekaisin tuntein kylläkin. Eilen neuvolakäynnin yhteydessä alkoi vuotamaan kirkasta verta ihan reippaasti. Neuvolassa katsoivat (terkka+lääkäri) että kohdusta se veri tulee. Suoraan sitten KYSin päivystykseen ja siellä tutkivat. Kohdunsuu oli...
  17. Laurelle

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Olen käynyt kyllä lukemassa mutta en ole oikein jaksanut kirjoitella mitään : / Rakenneultran ajankohdasta: Mullakin on ultra vasta 21+3. En edes tajunnut tuota raskauden keskeytystä ennen rv 24. Ehkä vaan pitäisi olla miettimättä koko asiaa, kai lääkärit osaa asiansa. Pikkumyylle...
  18. Laurelle

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Namppis ja pikaista toipumista! :heart:
  19. Laurelle

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Vaunuista: Ensimmäistä kertaa elämässäni yritän perehtyä vaunuihin enkä meinaa tajuta pätkääkään :D Piti googletella kaikki yhdistelmävaunuista heittoaisaan! Mä lähden ens viikolla kaupoille niin josko selviäs noi asiat käytännössä. Liikkeistä: En oo tuntenu yhtään liikkeitä. Toisaalta en...
  20. Laurelle

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

    Voisinpas muuten liittyä tänne! Silloin tällöin oon tätä ketjua lueskellut ja nyt on ehkä aika liittyä. Eli testasin plussan tuossa pari kuukautta sitten ja alkuraskaus on mennyt aika hyvin. Ruskeaa vuotoa on tullut ja kerran vähän veristä vuotoa. Maanantaina oli np-ultra jossa pikkuisen nt...

Yhteistyössä