Hakutulokset

  1. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Sannuli Siellä näköjään sitten pääseekin jo aikaisessa vaiheessa kunnolla odotuksen "makuun", kun nyt jo olet neuvolassakin käynyt =). Meillä silloin viimeksi eka käynti oli viikolla 10 ja mitään varhaisultraa ei tietenkään ollut vaan nt-ultra oli se ensimmäinen. Ihanaa, että kohta jo pääset...
  2. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tuolla fb:n puolella jo kirjoittelinkin, kun meillä tuo pukluongelma vaan jatkuu. Muksu vetää ittensä nykyään jo syötön aikanakin välillä jo kaarelle tai sit syötön päätteeksi ja alkaa huuto. Huuto helpottaa siinä vaiheessa, kun puklut lurahtaa pihalle. Pukluvaatteita tulee läjä päivässä ja...
  3. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Mä muuten kanssa ramppaan koirien kanssa tota meidän tietä ees ja taas. On muuten kivaa tuolla pyryssä. Tänään päädyin nukuttamaan vaunuihin katokseen tuon miehen ja nappasin itkuhälyttimen mukaan ja menin ilman vaunuja iltapäivälenkin. Katotaan, koska toi meidän tie seuraavan kerran lingotaan...
  4. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Jaahas. Josko jatkais siitä, mitä viimeks unohdin kommentoida, kun menin niin sekaisin tuosta Sannulin ilouutisesta :). Viu Onpas edistynyt malli tuo teidän pikkuinen. Oikein potalla!! Mahtavaa! Aika söpöä kyllä. Tuosta tulikin mieleen, että ehkä se pitäis jossakin vaiheessa potta hankkia...
  5. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Sannuli IHANAAAAAA!!!! :heart: :heart: :heart: Ja nyt mä vaan hymyilen onnellisena täällä! Jopas ihanan yllärin järjestit. Onnea tuhannesti!! Ja toivottavasti tosiaan pysyy kyytissä. Tuiskuli Älä sure kääntyilemättömyyttä! Meidän pötkylä kokeili taannoin kääntymistä, mutta eipä iole sen...
  6. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Aamuyö No huh huh!! Onpa kurjasti sanottu! Kyllä sä oot ihan paras äiti vauvalles, sanoi nuo mitä tahansa. Viu ja Marienna Ihanaa kuulla teistäkin! Ja Mariennalle kovasti jaksuja noitten allergiajuttujen kanssa. Oot sitten joutunukkin vähän kivisemmän tien kulkijaksi näin vauva-aikana...
  7. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    MR Varmaan veisinkin yksityiselle perhepäivähoitajalle, mutta eipä tässä ja työpaikan suunnalla saati siinä välissäkään sellaisia ole. No ittepähän olen tänne perähikiälle asettunut : /. Nyt on pohdinnassa, josko saatais hoito yhden kotona omia muksujaan vielä hoitelevan äitikaverin kanssa...
  8. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tuulia olis kieltämättä hauskaa olla kärpäsenä katossa, kuuntelemassa, mitä ääniä se teidän pikkuinen oikein pitää :). Kakasta vielä En mä oo enää jaksanu ressata siitä, että meillä on vallan ikivihreät pöksyissä. Hyvä kuulla, et on normaalia, vaikka olis sitte minkä väristä tuo. Ja...
  9. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Sannuli Ihanaa, että toiseen huoneeseen siirto auttoi! Ja mikä helpotus tosiaan kuulla, että jollain muullakin on "toispuoleinen" mukula. Meidän Osku pitää myös päätään lattialla selällään ollessaan aina vasempaan kääntyneenä. Piti tuosta neuvolassakin kysäistä, mutta arvatkaapas muistinko...
  10. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    MR Oot niin oikeessa. Yks suorittaja ilmoittautuu :wave:. Viun ja Sannulin tekstit olis yhtä hyvin voineet olla mun kirjoittamia, paitsi että tää meidän tila on tällanen pienempi. Ongelmana mullakin on, etten saa vaan jätettyä tota muksua tarpeeks miehen hoteisiin, vaan oon myös aina ongelmien...
  11. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Hyvää uutta alkanutta vuotta!! Ja kiitos myös minun puolestani tuestanne kuluneena vuonna. On se niin ihanaa, kun jonnekin voi purkaa omia ihmetyksiään tässä vauva-arjessa. Liikkumista ei täällä vielä tapahdu. Tai siis pari viikkoa sitten vänkäsi itseään parina päivänä selältä kyljelleen...
  12. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Joulu tuli ja meni. Oikein mukavasti itseasiassa, vaikka tupa oli täynnä sukua. Oskarilla oli viihdyttäjiä ja jokainen perhe toi osansa joulupöytään, niin kukaan ei läkähtynyt ruokahuollon hoitamisen kanssa. Sen verran pikkumies väsähti, että juuri ennen pukin tuloa aloitti huutokonsertin, joka...
  13. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Voi Tuiskuli!! Kovasti jaksuja!! Mä huomasin tuossa, kun olin kipeenä ja mietin antibioottikuurille joutumista, että heti rupesin ottamaan imetyksestä paniikkia. Miten se voikaan olla itselle niin iso asia. Onneksi kuulostaa jo siltä, että teillä on pienen kanssa asiat kääntyneet parempaan...
  14. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Cuplaton on mun mielestä meillä ainakin auttanu. En käytä sitä kokopäiväsesti, vaan ainoastaan iltaisin, kun poitsu huutaa mahavaivojaan. Meillä vedetään noita Rela+D tippoja, mutta en oo huomannu vaikutusta mahavaivoihin, vaikka joskus on unohtunutkin antaa ne. Ehkä sillä on vaan mun herkkä...
  15. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Kiitos MR onnitteluista! Juhlakiireistä selvinneenä kerkiää nyt kirjoittamaan vähän päivityksiä tännekin :) Eli sunnuntaina Pojusta tuli Oskari Erkki Akseli. Ja lauantaina meidät vihittiin kummien todistaessa tapausta. Ristiäisiin suunniteltu jäynäkin onnistui loistavasti. Kaikki sukulaiset...
  16. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Pitkästä aikaa taas saa kammettua itsensä (jälleen yksikätisenä) koneelle. Meillä on noita hää-/ ristiäisvalmisteluja tässä ollut viime päivät täynnä, niin ei oo koneaikaa itelle löytynyt. Leipomista sun muuta piisaa, kun n. 50 ihmistä tulossa meille kotiin =). Nytkin tuo poju samalla rääkyy...
  17. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tuiskulille hurjasti tsemppiä täältäkin! On ollut hurjaa tuo sun kohtelu. Mä kanssa vaihtaisin terkkaa, jos tommosta on. Muutenkin on kyllä tää vauvan kanssa elo tuota äiti-itsetuntoa koettelevaa aikaa. Sitten kun tommosta vielä tulee päälle, niin voi HUH!!! Imetys on kyllä ehkä kaikkein...
  18. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Ilmeisesti pillereiden lopetus ja kierukan laitto auttoi, koska vuotoa on enää vähän. Olokin alkaa jo normalisoitua, mutta maidontuotanto tosiaan vuodon seurauksena heikkeni niin, että eilen illalla ja aamulla jouduin korviketta antamaan, mistä seurasi tuttipulloraivari. Nyt olen runsaalla...
  19. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Omanapaista tilitystä tähän väliin... Mulla alkoi siis menkat toissapäivänä. Eilen vuoto runsastui niin, että sain vaihtaa yösidettä pöksyyn joka toinen tunti. Illalla tahti meni hurjemmaksi ja tätä sai tehdä jo kerran tunnissa. Olo alkoi olla jo hutera ja pikkaisen pyörryttikin. Soitin...
  20. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Onnea Tuiskuli ja Pol!! Kun en vielä (muistaakseni:)) ole ehtinyt teitä edes tässä yksikätisenä eläessäni onnitella... Ihanaa Tuiskuli, että lähtöpaino on ylitetty ja uskalsit pitää pääsi tuossa imetysasiassa. Kyllä sä varmaan vauvasta huomaisit, jos ei riittävästi sais ruokaa...

Yhteistyössä