Hakutulokset

1. S

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Paljon onnea [B]Mörkötys[B] ja tervetuloa ketjuun mukaan =) Tänään käytiin varhaisultrassa, jos näkyi meidän pieni papu :heart: ja kaikki oli hienosti!! Enpä muista koska olemme miehen kanssa niin herkistyneitä olleet ja koko päivän töistä tuli puolin ja toisin sellaisia rakkausviestejä...
  2. S

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Jokohan uskaltaisin liittyä ihanaiseen seuraanne =) eli LA 27.1.2012 kolmas lapsemme tulossa ja ikää 30 raskauden osalta kaikki mennyt tuntemuksien mukaan hyvin, viikkoja huomenna 7+0 ja oireita on... unta riittää ja huono olo tulee aina syömisen jälkeen ja aamuisin ennen syömistä =)...
  3. S

11-hoidot

Pikainen päivitys: HCG pp13: 760 huh, niin se piste lähti kasvamaan :heart:
  4. S

11-hoidot

Olen pahoillani heidh :( Mollamaija ONNEA!!!!!! :) :) Piinailijoille tsemppiä, itse tein tuossa hetki sitten testin TAAS kun niitä nyt tuossa kaapissa reilusti on... ja heti ne viivat pamahti taas! Soitin tänään tuohon meidän neuvolaan kysyäkseni siitä veritestistä, olin miettinyt...
  5. S

11-hoidot

Huomenta :) Toivorikas: ONNEA <3 Onnea kaikille haamuilijoille ja todella toivon että kaikilla testit näyttää positiivista! :) Piinailijoille pitkää pinnaa ja tsemppiä! Oma aamu alkoi testin teolla... ja nyt onkin sitten hämmentyneenä oltu täällä... siihen paukahti kaksi kirkasta...
  6. S

11-hoidot

Aurinkoista huomenta! :) En pystynyt pitämään itseäni kurissa ja tein aamulla testin... haamu sieltä tuli, nyt varovaisen innostuneena odotellaan vahvistuuko se siitä, jos maanantaina tekisi uuden :) Hmm... hieman kyllä mietityttää kun tuossa testin ohjeissa lukee (sofi ultimate) pitkä...
  7. S

11-hoidot

Onnea MiukuMau, Mollamaija ja toivorikas :) On hienoa että plussia alkaa tulemaan!!! Täällä on yritetty olla ajattelematta tuota alkiota, (joka toivon mukaan on kiinnittynyt lujasti) työt kyllä pitää kiireisenä mutta mutta.... koko ajan se jollainlailla pyörii mielessä, testejäkin tilasin...
  8. S

11-hoidot

Heippa kaikille pitkästä :) Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille! Itse olen tarkoituksella pysynyt kokonaan poissa täältä, yrittänyt olla stressaamatta asiaa ja mielestäni onnistunut siinä :) tällä hetkellä itsellä se tilanne, että 1.ivf 1.pas siirto oli perjantaina, joten...
  9. S

11-hoidot

heipä hei... eipä taida täällä ensimmäinen hoito tuoda toivottua tulosta... to-pe välinen yö meni järkyttävässä vatsakivussa, oli vähällä ettei jo soitettu ambulanssia mutta jollainlailla se sitten helpottui ja aamulla alkoi vuoto... ensin vähäisenä ja tänään sitten reilumpana... toivo...
  10. S

11-hoidot

Ikävää, kuinka paljon negoja on tullut! :hug: Kaarne: toivottavasti hCG lähtee tuosta nousuun. Muille piinailijoille pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä, kyllä pitää sanoa että nämä on ollut elämäni hitaimmin menevät päivät.... ja vielä pitää malttaa testin kanssa yrittää odottaa...
  11. S

11-hoidot

Kiitos Kaarne :)
  12. S

11-hoidot

No niin, nyt mut voi siirtää piinailijoihin, testipäivä 23.3!! Hui, kyllä onkin jännät fiilikset, loppujen lopuksi saatiin 4 plastoalkiota, joista yksi siirrettiin ja 3 pakkaseen.. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä tuo plasto tarkoittaa?!? Oli kyllä taas niin nopea käynti lääkärin...
  13. S

11-hoidot

Toivelintu: mitä jos nuo pienet tuhrut olisikin kiinnitymisvuotoa! ON: täällä aika jännittyneesti mennään päivä kerrallaan, keskiviikkona on siirto ja nyt jännitän jokaista puhelinsoittoa ettei vaan Tays:ista soitella... Ihmettelin kyllä kovasti kuinka pitävät pimennossa siirtoon asti solujen...
  14. S

Päiväkodeista tietoa

Hmm... toivottavasti osaan selkeästi vastata kysymykseesi! Eli päiväkodeissa on normaalisti omat ryhmät pienille(1-3.v) ja isoille(3-5.v), niin sisarusryhmä on sellainen missä on 1-5.v ns. sekaisin. Ja nimensä saa varmaankin siitä että tämä vaihtoehto on hyvä vanhemmille jotka haluavat...
  15. S

11-hoidot

Onnea Katjuska ja myös muut plussan saaneet!! =) Syssylle tsemppiä huomiseen testailuun, pidetään peukkuja että sieltä mieluinen vastaus tulee!!! ON: Jonkin aikaa sitten kotiuduttiin punktiosta! Odotin jotain paljon pahempaa mitä onneksi koko toimenpide olikaan... Eli suhteellisen...
  16. S

11-hoidot

Voimia kaikille, jotka on joutunut pettymään!!! Ja peukkuja kovasti piinailijoille, toivottavasti tärppää :) Täällä elellään mielenkiintoisia aikoja, viime ja sitä edellis viikko meni kiukutellessa, procrenin vaikutus oli mun kohdalla aikalailla voimakas... isäntä oleili olohuoneessa ja...
  17. S

11-hoidot

Täällä ilmottautuisi uusi toivekas mukaan ihanaan joukkoonne :) Olen jo pitkän aikaa lukenut taustalla kirjoituksianne mutta nyt ajattelin uskaltautua kirjoittamaan, kun itselläni hoidot kunnolla alkoi... Meillä siis ainoa toive ivf, koska molemmat munajohtimeni ovat poistettu.... Itse...

Yhteistyössä