Hakutulokset

  1. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi ei Plenaluna! Olen todella pahoillani teidän puolesta. Paljon jaksamista teille, pitäkää toisistanne huolta. :hug:
  2. Z

    Onko kenenkään lapsella ollu napatyrää joka vaatinu leikkausta?

    Minulla on leikattu napatyrä 7 vuotiaana. Isälläni, veljelläni ja minulla on napatyrä (ja muilla isän suvussa). Minun piti leikata, koska alkoi oireilemaan. Oli siis kipeä, varsinkin housut hankasivat inhottavasti pullistumaa. Veljeni leikattiin jo nuorempana ja jälki on kauniimpi. Vaikka ei mua...
  3. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei Kaikille! Ensiksi cashmere onnea pojasta. Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin. On varmasti hyvä että nyt jo on saatu tieto pojan sydänviasta, niin osaatte valmistautua asiaan. Muistan itse tunteen vielä aika vahvana, kun ei tiennyt pitääkö surra vai mitä tehdä.. Surua ja pelkoahan...
  4. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei kaikille, Olen pitkään miettinyt mitä kirjoittaisin.. Tää palsta on kuitenkin tarkoitettu kannustukseksi kaikille jotka tuskailee tulosten odottelussa, enkä haluaisi kellekään pahaa mieltä. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että kerron meidän tilanteen nyt. Koen kuitenkin että nyt mä olen...
  5. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Paljon voimia cashmere teille! Olette ihailtavan vahvoja ja pelottomia vanhempia.. Meillähän näkyi sydänvika (tosin vaikea sellainen) jo kun sikiö vastasi kooltaan vain 14vk, pidän täällä peukkuja teille pystyssä. :heart: Ihanaa odotus aikaa teille ja onnea matkaan! Hiukan päivitystä...
  6. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heippa Roosalii! Mikäli ystäväsi haluaisi vastata epätoivoisen äidin kysymyksiin, niin ottaisin mielelläni hänen s.postiosoitteensa. :)
  7. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Juuri tultiin Lastenklinikalta. Ja tipahdettiin taas lujaa alas.. :'( Lapsellamme todettiin yksikammioinen sydän, ennuste epävarma. Monta leikkausta tarvittaisiin ja ainakin jossain elämänvaiheessa myös sydänsiirto. Lisäksi lisää rakennepoikkavuuksia (ja ilmeisesti usein) voi löytyä. Nyt...
  8. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos Millukka! Toivottavasti teillä kaikki menee hyvin, tää odottaminen on vaan niin hirveätä.. :( Oltiin viime viikolla lv-punktiossa. Samalla huomattiin että napanuorasta puuttuu yksi valtimo ja sydämen "nelilokeroisuus" ei ollut havaittavissa. Tämä siis viittaa vaikeaan sydänvikaan...
  9. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tiinuliini, kiitos vastauksestasi! Ei ollut puhetta siitä minkälainen kysta on kyseessä. Mä olin niin shokissa etten tajunnut edes kysyä mitään. Nyt sitten taas googlailen ja saan kaikenlaista tietoa.. Mä en löydä muunlaisista kystoista tietoa, kun plexus chorioideus-kystista, mutta mun...
  10. Z

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ensin toivotan kaikille samassa tilanteessa jaksamista. Kiitos, että olette jakaneet kokemuksenne. Keskusteluiden lukeminen on auttanut suunnattomasti omassa surussa, varsinkin kun en pysty ystävilleni puhumaan tällä hetkellä. En usko että se nyt auttaisi, tiedän mitä he sanovat. ”Älä ole...

Yhteistyössä