Hakutulokset

  1. M

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Moikka, Kaippa sitä jo uskaltaisi tänne kirjoitellakin. Olen kyllä jo seuraillut teidän kirjoittelu jonkin aikaa. Itse ei oikein uskalla ennen ekaa ultraa uskoa että masussa vauva olisi, vaikka nyt onkin jo toinen. Ensimmäinenkin on tammikuun vauva, laskettu aika tosin oli jo joulukuussa...
  2. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Moi vaan kaikille. Täällä minäkin vielä kovasti odottelen että pikkuinen haluaisi tulla ulos. Jo viikon ajan yöt ovat olleet kamalia kun supistelee valtavasti aina klo 2-5 ja sitten loppuu kuin seinään. Ensin ihan vartin/kymmenen minuutin välein ja sitten harvemmin. Päivällä tulee kyllä kipeitä...
  3. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Tervehdys vaan kaikille! Kovasti kyllä lueskelen kaikkien kirjoituksia, mutta itsellä ei vain ole muka aikaa kirjoitella. Nyt olis enää viikko töitä ja sitten muutama vapaapäivä ennen äippäloman aloitusta. Ehkä sitten ensi viikolla kerkeää kirjoittelemaan paremmin. Tänään oli neuvola ja...
  4. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Heipä Hei, Mahtuuko vielä mukaan? Olen kyllä aikaisemmin lueskellut teidän kirjoituksia, mutta ei ole muka ollut aikaa kirjoittaa:D Minulla on vielä kuukauden verran töitä ja vasta sitten äippälomalle. Aika kiirettä tuntuu nämä viime hetket töissä olevan jotta saisi kaikki järjestettyä...

Yhteistyössä