Hakutulokset

  1. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Britney Tiedän tunteen!!! Lisäks, että oon nykyään töitten jälkeen kotona kuin rättiväsynyt valas, on mielialat ihan pohjalukemissa. Oon yrittäny selittää tätä hormoneilla ja kai se sitä suurimmaksi osaksi onkin. Ainakin, jos seuraavaan nettitekstiin on uskomista: Mielialat - monilla...
  2. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Moikkulis pitkästä aikaa marrasmasukit! En ole moneen kuukauteen kirjoitellut, toisinaan käynyt kurkkaamassa, mitä teille kuuluu. Kirjoittelin aiemmin, että vauvan terveydessä epäiltiin vakavia juttuja (omfalocelea tai napanuorakystaa), mutta nyt seitsemän ultrauksen jälkeen on selvinnyt...
  3. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Kiitti Myy88 noista tiedoista. Vaikka meillä epäillään enemmän kystaa, epävarmuus säilyy kyllä läpi raskausajan. Se lohduttaa, että vauva vaikuttaa olevan vilkas ja tomera pikkuihminen ultrakuvista päätellen :). Seuraava ultra on 20.6, silloin päästään taas Hermannia näkemään! Meidän pitäisi...
  4. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Kiitos kaikille tsempeistä. On tää raskaus ollut monella tapaa poikkeuksellinen. Oon koko ajan vuotanut, viime viikonloppuna niin runsaasti, että ajattelin vauvan tulevan pois. Lääkäri totesi, että kuulun niihin odottaviin, jotka vuotaa ja että vuoto pitäisi loppua 20. viikkoon mennessä.. Onko...
  5. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei kaikille pitkästä aikaa! En ole piiiiiiiiitkään aikaan käynyt lukemassa ketjua, kun monenmoiset muut jutut ovat olleet päällimmäiseä mielessä. Ekassa ultrassa meidän vauvalla todettiin "jännä kieppi" napanuorassa ja sen ennustettiin olevan joko napanuoran kysta tai omfalocele. Kystat...
  6. I

    Napanuoran kysta tai omfalocele

    Hei! Kiitos vastauksestasi ja kannustuksesta. Heti raskauden toteamisen jälkeen olen syönyt foolihappoa lääkkeen rinnalla. Niin, ei parane kuin parasta toivoa, että löydös olisi kysta, mutta toiseenkin vaihtoehtoon olemme varautuneet. Yt, Ilo 09
  7. I

    Tietoa napanuoran kystasta tai omfalocelesta?

    Hei! Olen toista lasta odottava 26-vuotias äiti ja kävin tänään alkuraskauden ultrassa. Viikkoja 11+5. Pitkän ultraamisen jälkeen kaksi lääkäriä totesi, että vauvalla on joko napanuoran kysta tai omfalocele. Vauva oli hieman hankalassa asennossa ja sen takia minun täytyy asian varmistamiseksi...
  8. I

    Napanuoran kysta tai omfalocele

    Hei! Olen toista lasta odottava 26-vuotias äiti ja kävin tänään alkuraskauden ultrassa. Viikkoja 11+5. Pitkän ultraamisen jälkeen kaksi lääkäriä totesi, että vauvalla on joko napanuoran kysta tai omfalocele. Vauva oli hieman hankalassa asennossa ja sen takia minun täytyy asian varmistamiseksi...
  9. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Moikka! Talvilomalta viimeinkin palattu. Oli kyllä paikallaan lähteä kotoa pois, tuntuu et ois ollu kaks kertaa pidemmän ajan pois, kun palasi kotiin. Loma on siis ollut paikallaan. Lentomatkakin meni esikoisen kanssa yllättävän hyvin, ku oli pikkunen uusi lelu mukana. En ymmärrän, miten...
  10. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Sanle paljon voimia sulle. Mulla on kummallista vuotoa aina rakastelun jälkeen.. Eilen jo luulin, että vauva tulee pois. Vuoto ei ala heti, vaan päivän tai parin päästä. Muut oireet raskaudesta on kyllä jälellä (tissit on SAIRAAN kipeet) ja ruokahalu vain paranee :laugh: :popcorn:. Tänään ei...
  11. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heps! Hyde79 Voin hyvin kuvitella sun tuntemuksia. Niin ku aiemmin kirjotin, niin mullaki on vähän sellasia epävarmuustunteita, vaikka raskaus sinänsä on ihana juttu. Parisuhteessa on tähän asti mennyt hyvin *koputtaa puuta*, mut mun epävarma olo liittyy enemmän siihen, että raksahomma alkaa...
  12. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heps! Voimia Mammuzkille. Mulla oli veristä vuotoa noin viikon ajan sen jälkeen, kun oltiin rakasteltu. Nyt onneksi loppui. Verinen vuoto voi siis olla ihan normaalia, raskauteen liittyvää juttua. Toivotaan, että kaikki ois hyvin. Mulla on kans ihme hormonihyökkäys päällä, kun kiukkuisuus ei...
  13. I

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Moikkulis! Mä liityn marraskuisten joukkoon mukaan, vaikka plussanneita on jo runsaasti :). Odotan pikkukakkosta syntyväksi 10.1, raskaustesti näytti positiivista juuri pari päivää ennen 26 v. synttäriäni. Olen nyt raskausviikoilla 6 tasan. Esikoiseni on 1 v 6 kk vanha suloinen ja...
  14. I

    Infektioastma

    Sannamary: Tuosta Kelan tuesta sen verran, et muistelisin, et siihen vaadittiin ainakin 3 kk yhtäjaksoinen lääkkeiden käyttö ja lääkärin c-lausunto. Lääkäri opasti meitä täyttään sitä lomaketta ei nyt ihan liioitellen, mutta kuitenkin siten, että kaikki mahdolliset asiat ja vaikeudet sairauden...
  15. I

    Infektioastma

    Moikka! Mein esikoistytöllä todettiin infektioastma vuoden ikäisenä ja lastenlääkäri sanoi silloin, että näin pieniltä ei voida todeta astmaa, mutta että mekanismi on sama. Lisäksi lapsella on maito-, muna- ja herneallergia. Kesällä sairasti vesirokon ja kolme viikkoa myöhemmin enterorokon...

Yhteistyössä