Hakutulokset

1. V

Clomit + Terot, vuotoa ei tule, testi nega?!

...näinhän siinä sitten kävi, että kierto venyi Teroluteista huolimatta pitkäksi, 41 päivää. Ilmeisesti Terot ei toimi riittävästi mulla.
  2. V

Clomit + Terot, vuotoa ei tule, testi nega?!

Heippa! Olisikohan jollain mahdollisesti kokemusta tai tietoa, mikä mahtaa mättää...Olen syönyt Clomifenia nyt kolme kiertoa kp 3-7, sen perään Terot kp 15-24. Nyt viimeisestä Terolut tabletista on 9 päivää, eikä vuotoa ole tullut, ja tänään raskaustesti niin negatiivinen kuin olla ja voi :(...
  3. V

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Onnittelut sgt !! :flower:
  4. V

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Tervetuloa uusille!:wave: ...minunkin puolesta =) Nima, kysyit ovistestin merkkejä, mulla on ollut käytössä Sofi-merkkisiä, netistä tilattuja. Tiedä sitten onko luotettavia...: / Digitaaliset varmasti ois parhaimmat, mutta kovasti vaan maksavat... : / Kiva lukea positiivisten kokeiden...
  5. V

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Ei menny =)
  6. V

Hellurei! =) ...täytyy ihan kokeilla, meneekö satanen rikki...=) Täällä matkalla alkutaipaleella, kp 2 : / Mites teillä muilla ovis sijoittuu kierrolle? Mä oon bongaillu sitä n. kp 10-14 alueella. Viime kierrossa oli kp 6 : / Tunnistan kyllä ovisoireet, tikulla oon sitä varmistellu...
  7. V

Pakkasenhuuruiset huomenet!! :snotty: ..tämän kuun piinailu päättyi, tänään siis kp 1. Kierto vähän venähti pitkäksi. : / No tästä on hyvä taas jatkaa. Eli vauhtiin kierähtää yk 5. Miten teillä muilla nuo oviksen bongailut sujuu? Mulla viime kierrossa tikutettu ovis kp 6?? ja myöhemmin...
  8. V

Mukavaa, että mukaan mahtuu!! Ei tuota ukkoparkaa viitsi aina näillä vauvajutuilla kiusata...:whistle: Oma tilanne tällä hetkellä niiiiin raastava (menkat myöhässä, eikä merkkiä mihinkään suuntaan...) Diagnosoin jo itelleni PCO:n, jolloin mies totesi, että nyt kierroksia alemmas...=)...
  9. V

Heippa! ...selailtuani palstaa innostuin, joten mahtuneeko mukaan? =) Mukava huomata sivu sivulta, että plussanneiden lista on koko ajan pidempi ja pidempi, verrattuna yrityskertalaisiin!! :flower: Itselläni tilanne seuraava: Kolmekymmentä mittarissa, yk 4 menossa, nyt kp 38/32...
  10. V

Testien lukemat?

...auttakaa kanssasisaret! Nyt meneillään kp 37/32. Menkkoja ei kuulu eikä näy. Kp 31 testasin ovistestillä, joka oli vahvalla viivalla plussa. Raskaustesti näyttää negaa. Tänään, siis kp 37 TAAS vahva plussa ovistestissä, mutta raskaustesti negaa... Mitä ihmettä...tuskin testit mitään...

Yhteistyössä