Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Poikkka: Voi itku, toivottavasti pienellä on kaikki on kuitenkin hyvin :hug: Meillä on perjantaina toinen kontrolliultra sikiön kasvun hidastumisen takia. Tähän asti mitat on jätättäny tasaiseen tahtiin, mutta itseänikin pelottaa tuo että joku mitta heittää paljon reilummin kuin toinen, kun se...
  2. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    barbamama homepilkuista: kaivoin meidän ulkovarastosta pari viikkoa sitten syksyllä sinne viedyn auton turvakaukalon, jonka kankaassa ja turvavöissä oli homepilkkuja aika paljon. No liottelin ja pesin niitä pari päivää ja home lähti ja on pysynyt poissa. Kaukalo on kuin uusi :) ja nyt säilytän...
  3. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    murukka ensin jätätti rakenne ultrassa 3 päivää, mutta kaikki muu oli kunnossa. Kaikki mitat oli tasaisesti jäljessä siinä käyrällä vähän alakäyrän yläpuolella. Silloin ultraaja sanoikin että no jos haluat niin voisit tulla kontrolliin ens viikolla. Ja sitten seuraavalla kerralla mitat olikin...
  4. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hello, tulin vähän päivitteleen tilannetta, kun en oo aikoihin täällä käyny.. Eli poikaolo on vaihtunut tyttölupaukseksi :) Ja nyt pääsenkin ultraan vähän ylimääräisiä kertoja kun tyttö ei oikein meinaa kasvaa. Eli rv8+1 kävin ultrassa ja 12+1 vastasi viikkoja. Nyt kävin 21+0 ja vauva vastasi...
  5. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heissan Nostelusta ajattelin kysyä, että onko siitä jotain haittaa jos ei supistele? Tota 13kk ikästä joudun kanniskeleen päivät pitkät, nyt oon parina päivänä yrittäny ottaa mahdollisimman vähän syliin jos se oppis oleen enemmän lattialla. Jatkuvasti se on kädet ojossa kun haluaa syliin ja...
  6. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    vaunuista kyseleville en oo mikään ekspertti, kun aika monet ominaisuudet on jollain tavalla hyviä ja jollain huonoja. Esim. vaunujen pieni koko on hyvä julkisissa ja kaupoilla käydessä, mutta kun vauva on jo isompi ja päällä on paksu kerros talvivaatteita niin leveämmässä vaunussa on mukavampi...
  7. T

    Miksi äitiyspakkaksissa on yleensä enemmän poikien värisiä vaatteita kuin tytön?

    Tyhmä kysymys mutta se vähän häirittee mua :D Kattokaa vaikka Kela - Edelliset äitiyspakkaukset
  8. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    synnytyksestä esikoisen synnytyksessä oli kaikenlaista ongelmaa. Vauvan sydänäänet laski johonkin punaselle alueelle vähän väliä kun mulla tuli jotain semmosia supistuksia jotka ei lauennu ollenkaan, joka johtu siitä oksitosiini tipasta ja jos tipan otti pois niin supistukset oli aika...
  9. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    teris Mulla ei oo viä paino noussu. Rv 9 se oli noussut kilon, sitten rv 13 se oli pudonnut 2 kiloa ja nyt rv15 se on sama kuin lähtöpaino. Vähän heittelee :D Se kai riippuu bmi:stä ja pahoinvoinnista ja elämäntavoista, että kuinka se paino lähtee nouseen.
  10. T

    Mielestanne sopiva aika lapselle?

    voi kurasaapas, kirjoituksesi kuulosti ihanalta ;) Näen siinä paljon itseäni. Ja yleensä nuorissa äideissä huomaan juuri tuon, että mennään sen lapsen tasolle sinne lattialle ja kaikilla on mukavaa kun ei oteta turhia paineita esim.lattian puhtaudesta. Sehän on sivuseikka josta mummut hössöttää...
  11. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Hellurei. En ole aikoihin täällä taas mitään kirjoitellut, ei ole oikein mitään kerrottavaa. Hentoja, mutta selviä liikkeitä on tuntunut parina päivänä. Siis ekat viikonloppuna ja sitten pari kertaa mutta ei joka päivä. Heti tulee tavallaan vähän erilainen yhteys vauvaan, kun tuntee sen. Masu on...
  12. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Dingelidong Voi surku, paljon paljon voimia, en voi kuvitellakkaan miltä susta tuntuu :( Tänään on taas saanut pikkuhousunsuoja vähän väriä. kai mää lähden kohta ostaan sitä doppleria etten tuu hulluks kun mietin vaan koko aika onkohan masussa kaikki hyvin. Kehtaisinkohan kysyä ens...
  13. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    nellinu Halit negasta:hug: ehkä saatkin taas plussan aatonaattona :) Mulla tuli sillon sitä vuotoa 14 dpo tosi reilusti siis ihan kun kunnon menkat ja kesti jotain 4 päivää ja tuhrua tuli viä viidentenä päivänä. Mutta ultrassa kävin viimeks rv8 ja hyvin oli pikkunen kasvanut ja sydän löi...
  14. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Lumi harmittaa tosi paljon toi sun tilanne, luulis että itse keskenmeno olis jo tarpeeks ranka homma, mutta että täytyy toi tyhjennyskin olla noin voimia vievää eikä vois helpommin onnistua :hug: kovasti haleja salamanteri ihana mies sulla :) meilläkin toi mörrimöykky isäntä sillon tällön...
  15. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    yhyy täällä kans pieni tuhruvuoto oli ilmestynyt pikkareihin pari tuntia sitten, kauheesti alko pelottaan että tuleeko se km nyt. Toisaalta kun mietin niin mullahan tuli ne runsaat muutaman päivän valemenkat sillon alussa, että eihän tää oo mitään niihin verrattuna, kun nyt ei edes paperiin...
  16. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    nemiwi isot halit. Tuntuu kamalalta ajatella että omakin pikkunen ensiviikolla menehtyisi tuonne masuun. Sehän on täysin mahdollista, mutta olisi kyllä ihan hirveetä. Paljon voimia sinne! äitiyspakkauksesta en aio ottaa. Esikoisen pakkaus tallella ja vaatteita ja muuta vauva tavaraa on vaikka...
  17. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnea paljon kaikille jotka on saanu ihania ultrakuulumisia ja kuvia! Ja tsemppiä ja haleja kaikille joita vaivaa erilaiset vuodot/tuhruttelu ja pelko keskenmenosta. Itselläkin usein mielessä että mitä jos pikkuseni onkin kuollut. Tänään oli eka neuvola ja nt-ultra olis 3 viikon päästä...
  18. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Huhhuh kun on tullut paljon tekstiä sitten viime käynnin... Ekaks täytyy kommentoida Taistis, mulla oli viime vuonna eli viime raskaudessa samankaltainen tilanne eli ymmärrän sua ja sun tunteita:( mulla mies petti pariin kertaan. Olin aina yksin kun hän työttömänä meni ja ryyppäs kun viimestä...
  19. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea plussanneille! toivottavasti Neiti Näpsän Äiti saat vihdoin kunnon plussan ja kyytissä pysyvän pikkuisen:heart:
  20. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Voi ei Lumi :'( Paljon paljon voimahaleja ja tsemppiä uuteen yritykseen, kun sen aika koittaa :heart: Olen itsekkin parin päivän ajan pelännyt taas tavallista enemmän että se keskenmeno yllättää vielä mutkin, kun oli sitä vuotoa sillon ihan alussa. Joka kerta täytyy katsoa onko paperissa verta...

Yhteistyössä