Hakutulokset

1. J

Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

Hei, olisin tosiaan suosituksia vailla, kuka yksityisistä olisi kokeneimmasta päästä? Parilla yksit.gynellä olen käynyt, mutta eivät ole vakuuttaneet tiedoillaan (esim. että mitä lääkityksiä omien tilalle voisi ottaa, kun omia ei saa syödä raskauden aikana). Kuka olisi sellainen, kellä olisi...
  2. J

Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

Hei, enpä tiedä minne tämän kysymyksen laittaisin, mutta kopastaan nyt täältä. Onko Joensuussa tahi lähiseudulla yksityisiä lääkäreitä, jotka voisi toimia omana lääkärinä koko raskauden ajan? En siis halua mennä tk-lääkärille, koska kuntamme tk-lääkäri on minun lähin esimies ja mulla on työsuhde...
  3. J

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Vihdoin sain aikaseksi kirjailla teille tänne. Ihanaa että joku on saanut hyviä tuloksia! Itselläkin taas ystäväpiirissä pari uutta raskautta, ja miks tuntuu että kaikki muut tulee suunnilleen parissa kuukaudessa ehkäsyn lopettamisesta!! Me siis päästin ensiajalle huhtikuun puolivälin...
  4. J

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Heip, olen tässä jonkin aikaa seuraillut teitä ja ajattelin liittyä joukkoonne! Me ollaan 29-vuotias pariskunta, asutaan vähän kauempana Joensuusta. Harmittaa, kun Joensuussa ei ole yksityistä, joka tekisi näitä lapsettomuustutkimuksia tai hoitoja. Ite oon lopettanut ehkäsypillerit jo 2008...

Yhteistyössä