Hakutulokset

  1. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Mä olen tosiaan nyt vasta alkanut perehtyä noihin turvakaukaloihin! :O Se onkin ainut tollanen "iso" hankinta ja sit meillä on kaikki :) Joo täällä on varmaan puhuttu paljon noista turvakaukaloista jo, mut jos joku jaksaa vielä kertoa kokemuksia Britaxin baby safe plussasta? Sellainen ajateltiin...
  2. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Lävistyksistä, ite otin napakorun jo joskus rv 16 pois, kun rupes niin uhkaavasti kasvamaan ulos :/ Käyn kyllä ottaa uuden seuraavan vuoden puolella- samalla jos ottaisi tatuoinninkin :P Mut kyllä siihen napakoruun kiintyi niin kovin tossa muutamassa vuodessa :'D Eipä oo oikein hirveesti...
  3. K

    Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

    Täällä myös yksi. LA 12.11. ja Espoossa asun :-) (vm -90)
  4. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Oon kyllä käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksianne :) Rakenneultrassa käyty. Kaikki oli oikein hyvin ja sukupuolikin saatiin tietää. Tosin pidetään se salassa ;) Harmitti vain kun ultraaja puhui niin hiljaa, että mies ei ainakaan kaikkea kuullut.. :(...
  5. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Mäkin laitan masukuvan ja tää on otettu 18+3 Miksei se kasvaaaa :( Tolta mun maha on aina näyttänyt.. Mä tahdon, että se jo kasvais, alkaa jo huolestuttaa :D Mutta onneksi enää vk ultraan ! :) Kumikvatti ja pirpana 19+4 Muoks. kuva tulikin "hieman" isona aluksi.. :D
  6. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Britneylle synttärionnittelut!! :flower: Tiukutus: Mun äiti on kanssa ostelemassa ja hamstraamassa vauvalle tarvikkeita ties mistä. Nyt äitin työkaveritkin on laittanut kaikki vanhat vauvanvaatteet yms kasaan ja mä saan ne :--D Onhan se ihan kivaa, että muutkin on yhtä innoissaan kun mä...
  7. K

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Mullakin on ollut melko helppo raskaus. Alussa oli etomista yms ,mut meni tosi nopeesti ohi ja nyt ei oo moneen viikkoon ollut mitään :) Väsymystä ehkä, mutta sitä mulla on normaalistikin! :D Mulla on huomenna joku ensisynnyttäjien fysioterapiajuttu ja en oo kuullut, että kellään muulla ois...
  8. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Heips tänne taas! :) Mulla oliskin kysymys liittyen sokerirasitustestiin :-D! Tai kun mun suvussa on pari diabeetikkoa, mutta neuvolassa sanottiin ettei mun silti tarvitsisi mennä tohon sokerirasitukseen ? Mua on nyt kuitenkin alkanu epäilyttää tää homma :D Mulla on seuraava neuvola vasta 18+...
  9. K

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 20 ja mies 21. Esikoinen tulossa ja yhdessä ollaan oltu 10 kk :)
  10. K

    Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

    Heips! Ystäviä etsii myös 20-vuotias esikoisen odottaja (la 12.11) etelä-suomesta :-) Muutin tänne päin vasta ja olisi kiva tosiaan tavata muitakin odottajia/lapsellisia ;) Laita vaan yksäriä! :)
  11. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei! Ei oo tullut vähään aikaan kirjoiteltua, koska on ollut niin paljon kiireitä :-( Kertomisesta: Mä oon kertonut kyllä kaikille jo paitsi töissä.. Mutta en siellä näekään tarpeelliseksi kertoa,koska työt loppuu kesäkuun alussa :) Ollaan hankittu vaan vaatteita eikä niitäkään paljon...
  12. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Eilen käyty nt-ultrassa ja kaikki hyvin <3 Itsepäinen pikkuinen siellä masussa asustaa, kun ultraaja sai useasti heilutella masua, että sais niskaturvotuksen mitattua:---D Mulle vois sen LA:n muuttaa 12.11
  13. K

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Mulla on huomenna nt-ultra, mutta käytiin 8.viikolla yksityisellä ultrassa jo :) Mulle pahoinvointiin auttoi vaan lepääminen. Tosin koulussa oon kyllä käynyt pahoinvoinnista huolimatta. Mulla on vesipullo mukana niin siitä voi hörppiä ja toivoo, että pahaolo menee pois :D
  14. K

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Moips! Esikoinen tuloillaan ja LA 12.11. :) Itse oon 20-vuotias ja asun Espoossa :) Mielestäni oon selvinnyt aika vähällä noiden oireiden kanssa. Mitä nyt oli pari viikkoa pahoinvointia ja nyt on alkanut päänsärky. Ei muuta oikeen oo ollut. Mekin ollaan miehen kanssa päätetty ottaa...
  15. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Huhuh onpas tullut paljon tekstiä ! (: Tervetuloa uusille! :wave: Me oltiin koko viikonloppu mun äidin luona toisella paikkakunnalla :) Nähtiin myös tulevaa isoisoäitiä ja -isää. Ihan innoissaan kaikki odottelee marraskuuta saapuvaksi :) :heart: Jotenkin hauskaa, kun kaikki meidän suvun...
  16. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Todella paljon onnea mammuzkille:) Mä kuulin äsken pikkuisen sydänäänet dopplerilla :heart: Todella ihanaa ! Tänään on tullut käytyä vähän vauvanvaate ostoksilla, vaikka mun pitikin odottaa et nt-ultra ois ohi.. Ja terveyskeskuksessa virtsatietulehduksen takia :( Toivottavasti saisin...
  17. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Nallemakarooni: mullakin on jorvissa nt-ultra :) Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :P
  18. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Biana: Joo opettajan kanssa ajattelinkin jutella, mutta mulle ei oo kerrottu kuka on mun ohjaava opettaja.. Meidän koulussa kaikki menee niin viime tippaan :( Ehkä mäkin sitten ohjaajalle sanon jotain tollaista, kun ei oikeesti oo mitään ideaa miten kertoisin.. Hyvä kuitenkin jos ei mitään...
  19. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Voih :( jaksamisia Epalle :hug: Mulla oli ensimmäinen neuvola eilen :) Mut kun puhuttiin siellä mun tulevasta työharjoittelusta (alkaa toukokuussa) niin mulle tuli hirveä paniikki.. Tai kun oon tekemisissä aggressiivisten ihmisten kanssa, niin neuvolatäti sanoi, että pitäis jotenkin vältellä...
  20. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heips taas tänne :) Huomenna ois sitten neuvola, vihdoinkin! Tuntuu, että mulla on se jotenkin kauheen myöhään, kun poksuu huomenna 9+0 :) Kävin viikonloppuna äitini luona ja äitin mielestä maha alkaa jo näkyä ja luokkalainenkin huomasi :D Vielä täytyis pitää salassa ainakin toukokuuhun asti...

Yhteistyössä