Hakutulokset

  1. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VIIKKO 15 Nikki: IhanaValo Pituus: 168 cm Aloituspaino: 83,7 kg (11.4) Tavoitepaino:1.tavoite 80 kg, 2. tavoite 75 ja lopullinen alle 70kg. Paino nyt: 83,7 kg Pudotettu: 0 kg Viikkopudotus: 0 kg Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)...
  2. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hola kaikille! :-) Nyt on rusketus pinnassa ja takaisin kotisuomessa :cool: Laitelkaahan mulle ens maanantain punnitustulokset yv:nä tiistaipäivään mennessä, niin kokoan listan tiistai-iltana :) Lomalta en kerennyt tätä virkaa hoitaa, mutta nyt ollaan taas remmissä mukana ja lievällä...
  3. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Sain muuten mielestäni hyvän idean, mikä ehkä toisi lisämotivaatiota urakkaan! Voisin pinosta aina laskea, kuinka paljon olemme yhteensä pudottaneet painoa kullakin viikolla :) Ehkä tämä osaltaan toisi myös lisämotivaatiota hommaan...mitäs sanotte?
  4. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mahtavaa, kun tänne on nyt tullut oikein laihduttajaryntäys! :) Itselläni on tällä hetkellä menossa motivaation kasvatusprosessi...lähden tulevana tiistaina etelän lomalle ja loman jälkeen on tarkoitus aloittaa oikein tehokas ja pitkäjänteinen laihdutus/kunnonkohotusprosessi =) Tosiaan...
  5. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hienosti olet saanut painon putoamaan, Anne! Melkein kateeksi käy ;) Jospa sitä tästä itsekin saisi puhtia...pari kivaa mekkoa odottamassa, kunhan pääsen koon/kaksi kokoa pienemmäksi :) Olen ihan hirmuinen mekkofani :D
  6. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tälläkään viikolla en laittanut itseäni listaan, vaa'alla en ole käynyt ja koko viikon olen ollut flunssassa/kuumeessa, nyt vasta jaksoin pinon koota tänne. Onko kenelläkään kokemusta karppauksesta? Ajattelin aloitella sitä, tuttavani on laihtunut puolessa vuodessa 17kg karppaamalla...
  7. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VKO 12 Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.) Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg Paino nyt: 78,5 kg Pudotettu: -6,5 kg Viikkopudotus: -0,0 kg Nikki: cherrrye Pituus: 163cm Aloituspaino: 73kg (5.1.2011) Tavoitepaino...
  8. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Ei ollu monikaan rimpsujaan laitellut, harmi :( Itse en kehdannut itseäni tällä viikolla laittaa, kun menny homma vähän löperiks...mutta sitkeästi mukana roikutaan! :D Kokoan taas ensiviikolla uuden listan, laitelkaa siis maanantaipäivän aikana yv:nä omat rimpsut mulle tulemaan :)...
  9. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VKO 11 Nikki:Annekristiina Pituus: 170cm Aloituspaino: 83kg 16.1 Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK! Paino nyt: 12.3 72 kg Pudotettu: 11kg Viikkopudotus: monta Nikki: Mamushka Pituus: 164 cm Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)...
  10. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Hei Naiset! Lueskelin lähipäivien kirjotuksianne...ja taitaa mennä itse kullakin miten menee :/ Mutta siis, olkaamme toistemme tukena, ja tietenkin voimme yhdessä keskustella muistakin asioista kuin tähän varsinaiseen projektiimme liittyvistä asioista :) Minä otan mielelläni vastaan tehtävän...
  11. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heips kaikille! Ihania aurinkoisia, keväisiä päiviä on pidellyt ainakin täällä Keski-Suomessa :) Mites muualla, oletteko liikkuneet raittiissa ulkoilmassa? Täällä on koettu oikea takapakkien takapakki! Yli viikko mennyt syömisten kanssa miten sattuu eikä tuo liikkuminenkaan ole...
  12. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tässäpä ois minun rimpsut, paino noussut viikon aikana 0,3 kg (onneksi ei sen enempää) Ja siihen ei tarvii ihmetellä syytä....alkuviikosta aina perjantai-iltaan asti meni loistavasti, mutta sitten viikonloppu ei mennytkään niin mahtavasti. Ja nää reilut 5 kiloo olen saanut nyt pois...
  13. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Nyt näyttää siltä, ettei vaa'alla huomenaamuna hyvältä näytä! :| Arki meni kyllä loistavasti, mutta viikonloppuna näpit ei oikein pysyneet poissa houkutuksista, sääli :D Mutta nyt hyvillä mielin, vettä tankaten ja puhtaalta pöydältä uuteen viikkoon! Aiemmalla tyylilläni olisin tehnyt niin, että...
  14. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kiitos Ella-Stiina :) Tällä viikolla ei varmasti lähde noin paljon, mutta odotan 1kg:n pudotusta, mihin olen sitten vähintäänkin tyytyväinen. Olo on jo huomattavasti kevyempi :) Perjantaina aion herkutella ja olla laskematta kaloreita, sitten la ja su juodaan paljon vettä ja syödään...
  15. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Nikki: vaaleanpunainenunelma Pituus: 161 cm Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011) Tavoitepaino: Alle 100 kg näin aluksi, sitten joku kaunis päivä 75 kg Paino nyt: 107,8 kg (14.2.2011) Pudotettu: 5,7 kg Viikkopudotus: 5,7 kg Olin tippua vaa'alta, kun näin tämän aamun lukemat - siis...
  16. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Heippa kaikille! Täällä jännityksellä odotetaan huomisen aamupainon ottamista =) Koko viikon aikana herkuttelin vain yhdellä suklaapatukalla ja jäätelötuutilla, aika hieno saavutus jo sinänsä ;) Välipalana hedelmiä ja maitorahkaa, näkkäriä kalkkunaleikkeleellä. Päivän toinen ateria ollut joko...
  17. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mukava oli lukea taas uusia kirjoituksianne, tsemppiä kaikille! Olin viime yön töissä, hillitsin itseni hyvin ja söin tasaisesti pieniä annoksia yön aikana :) Aamulla, kun tulin kotiin, oli pakko mennä vaa'alle toivekkaana tuloksista...ja painoo olikin lähtenyt 2kg :o olin niiin onnellinen!
  18. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Pakko tunnustaa, mutta kun teillä kaikilla on ilmeisesti lapsia? Noh...minulla ei ole yhtään eikä tule varmaan pitkään aikaan olemaankaan (olen 21v.) Toivottavasti silti hyväksytte porukkaanne :) Parissa vuodessa olen paisunut n. 20kg, hurjaa :S Pari vuotta sitten isäni kuoli yllättäen, ja siitä...
  19. V

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Täällä vielä yksi onneton anoisi mukaan pääsyä, mahtaakohan vielä mahtua? :) Löysin ryhmänne sattumalta ja nyt varta vasten rekisteröidyin palveluun, jotta pääsisin mukaan. Ihanaa, että netistä löytyy tällaista yhteisöllisyyttä! Tänään kävin ostaa vaa'an ja aloitin elämäntapojeni remontin.

Yhteistyössä