Hakutulokset

  1. D

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moi! Tulin vain pikapikaa kertomaan, että kyllä täällä vielä mukana ollaan! Juttua tulee päivittäin niin älyttömästi, että en ehdi kuin lukea ne pikaisesti. Enkä sit viitsi kirjoitella, kun en halua "unohtaa" ketään, ja sit saattais tulla vain omaa napaa. Olen siis täällä taustalla :)...
  2. D

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    DumDumin la:n voi vaihtaa 29.1. Varhaisultrassa siis käyty, kaikki hyvin! Maisa-Jooseppi on hurjat 1,06 cm pitkä eli vastaa viikkoja 7+1. Erittäin vahva syke, ja muutenkin kuulemma tyypillä erittäin hyvät elinolosuhteet. Huoh! :heart: DumDum ja Salamatkustaja 7+1
  3. D

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Oiii, täällä on ihania uutisia! :) Minä malttamattomana soitin yksityiselle ja sain varhaisultra-ajan jo maanantaille! On ihan pakko saada tietää, onko siellä ketään. Ja jos on, niin onko se oikeassa paikassa. Nyt jännittää jo valmiiksi. Onneksi viikonlopuksi on tiedossa niin ihanaa...
  4. D

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Anteeksi kommentoimattomuuteni muiden uutisiin! En ole vielä sisäistänyt keskustelupalstojen kulttuuria :) Ihanaa, että tällaisia palstoja on. Esikoisodottajana minullekin kaikki on niin outoa ja uutta! Oireita minulla on ollut hyvin vähän. Tälläkään hetkellä ei ole muuta kuin valtavat...
  5. D

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    DumDum, la kai 27.1., ensimmäinen, ikä 28, OYS Ensimmäinen neuvolakäynti juhannusaattona :) Ja lääkäri heti juhannuksen jälkeen. Joko ne siellä lääkärissä kuuntelee sydänäänet? Lisää löpinää vaikka sitten huomenissa tylsän työpäivän lomassa :) DumDum 6+4
  6. D

    Liimakorva, kokemuksia?

    Hei, Minulla liimakorva kesti lähes kymmenen vuotta. Ja koko tuon ajan minulla oli putket korvissa. Putkia jouduttiin uusimaan useamman kerran vuodessa. Se sattuu. Todella paljon. Pidäthän oman lapsesi puolia lääkärissä!! Älä anna putkittaa hysteerisen lapsen korvia. Minulle jäi siitä...
  7. D

    G: Seksi suhteessanne?

    Juuri näin! Meillä on seksiä tuo 5 krt/vko, mutta sepäs johtuukin siitä, että tapaamme yleensä vain viikonloppuisin, joten silloin otetaan kaikki hauskuus irti :) Jos asuisimme yhdessä, tilanne voisi olla aivan toisin. Minulla on ollut aiemmissa suhteissa se ongelma, että mielenkiintoni...
  8. D

    G: Seksi suhteessanne?

    Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? --> 4,5 Kuinka usein teillä on seksiä? --> Olemme yhdessä keskimäärin 3pv/vko, joten seksiä keskimäärin 5krt/vko Onko seksinne kiihkeää? --> Yleensä hyvin kiihkeää Kumpi tekee aloitteen? --> Minä en yleensä ehdi ;) Oletko tyytyväinen määrään ja...

Yhteistyössä