Hakutulokset

  1. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    On kyl nyt jääny totaalisesti kirjotteleminen tänne. :( Ei oikee nyt nappaa taas mikää täs elämäs :| Paino kävi kerran 66, mut nyt se on taas noussu toho 68, ku tullu syötyy mitä sattuu.. Jättäydyn nyt hiukan taka-alalle kun ei oikein mee mikään nappii omas elämäs saatikka sit ton painon...
  2. S

    Karppaajan päiväkirja

    No tuossa 68kg oon pääsiäisen jälkeen pysynnyt vaikka mitä oon mättän suuhun. yli 69 en ole mennyt.. Mut nyt kävin tuossa toissa päivänä vaa`alla niin näytti 67 ja vetelin pari pussii sipsiä tuossa viikonloppuna :D Oon kyl koittan aina syyä karpimmin, mut noit repsahduksii on tullunna. :laugh:
  3. S

    Karppaajan päiväkirja

    Tsemppiä sinulle. :) Itsekin olen karppauksen alottanut jo tammikuun lopussa ja sain -10kg. Vielä olis tavotepainoon -8kg, mut ei tunnu millään tippuvan kun tulee kaikkea EI karppaajan ruokaa mässytettyy :D
  4. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heijssan. Ei oo tullu vähää aikaa kirjoteltuu ku toi paino junnan monta viikkoo tos samas ja on kyllä ihan oma vikakin kun mättää naamarii kaikkee EI sallittua. :popcorn: Ja joka päivä oon taas alottaas kunnol karppaust et pääsen tavotteesee, mut siin taas ollaa ku vetelen kaapist jotaa...
  5. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkaa pikku hiljaa mietityttää että onko tossa meijän vaa`assa jotain vikaa. :confused: Eilen kävin vaa`assa ja se näytti 69.1. Vetelin sit ison kipollisen sipsii, pari rivii suklaata + ukkelin irttareit ja parit paukut. Kävin sit tuossa äsken vaa`assa niin se näytti 68.4 :p Ei siin et se huono...
  6. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Näit yleisii parisuhde ongelmii :/
  7. S

    -10 kg kesään2011

    No nyt mentii sit alle 70 ja oikein rytisemäl. Viikonlopun aikan toi 2kg pudotus tuli ja tais samal mun alamäki täs elämäs alkaa :( Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 68,4g Pudotus viikossa: -2,3g Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )
  8. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No nyt mentii sit alle 70 ja oikein rytisemäl. Viikonlopun aikan toi 2kg pudotus tuli ja tais samal mun alamäki täs elämäs alkaa :( Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 68,4g Pudotus viikossa: -2,3g Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )
  9. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Oij <3 onnea kovasti! :)
  10. S

    -10 kg kesään2011

    on se nyt himskatti kumma ku toi vaaka ei suostu menee alle ton 70kg. Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 70.7g Pudotus viikossa: -300g Tavoite: 65 (tai sitteki 60 ) No mennää sit gramma kerrallaa jos ei muul taval :laugh:
  11. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    on se nyt himskatti kumma ku toi vaaka ei suostu menee alle ton 70kg :mad: Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 70.7g Pudotus viikossa: -300g Tavoite: 65 (tai sitteki 60 ) No mennää sit gramma kerrallaa jos ei muul taval :laugh:
  12. S

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Nyt se sit tapahtu :O Mittari näytti tänää aamul -10kg :whistle:
  13. S

    -10 kg kesään2011

    Nyt se sit tapahtu :O Mittari näytti aamul -10kg :whistle:
  14. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Nyt se sit tapahtu :O Mittari näytti aamulla -10kg :whistle:
  15. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heijssan :wave: Nyt en oo kyl yhtää tyytyväinen tuloksee, mut kai tuo nyt parempi on ku plussa. : / Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 71.2g Pudotus viikossa: -900g Tavoite: 65 (tai sitteki 60 :D) Ja nyt kovast kuntoiluu koko viikon et pääsen alle 70. :popcorn:
  16. S

    -10 kg kesään2011

    Heijssan. En oo kyl yhtää tyytyväinen tuloksee, mut ohan tuo parempi ku plussaa.. : / Sarp-pa Pituus: 161 Alotuspaino: 80 Tämänhetkinen paino: 71,2kg Pudotus viikossa: -900g Tavoite: 65 Keskiviikkona sitten tuo meidän kisakin loppuu ja oon nyt puottan sen aikan 6.6kg ja voitolla...
  17. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Miiuliini: En oo mitää kirjoja lukennu, vaan tuota karppi foorumia. Nyt mul on junnannu toi paino samana kolme päivää ja niiiin rasittavaa. Vaa`alle astuu, ni samantien pongahtaa toi sama luku joka hemmetin päivä. :mad: Täs kohtaa on aina tullu ne repsahuksestiki ku mitää ei tapahu, mut en...
  18. S

    -10 kg kesään2011

    Loppu kiriin täälläkin mukana. Nyt on toi paino junnan kolme päivää paikoillaa ja ei liiku minnee : / Kävin mie vaa`al sit aamul, illal tai yöl, ni sama lukema pomppaa aina.. Rasittavaa.
  19. S

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Ennemmin ihannoin laihoi kuin suoraan sanottua läskejä jotka puuskuttaa tuol menemää. Ja on ainaki minust mukavampi olla laiha, ku löytää kerranki itellee joka kaupast sopivat vaatteet eikä joka viidennnest (tai käydä jollaa ompelijal teetättääs). Mut rajat sil laihuudellakin on.
  20. S

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Plaah.. Jotenki ahistava tunne ku paino on nyt eilis aamus junnan samal paikal. Toivottavast huomen aamul ois eri tulos :)

Yhteistyössä