Hakutulokset

  1. L

    kotihoidontuki

    Juu, semmonen 450? tuli hoitovapaalla. mutta sain sit vielä kuntalisän siihen toisen puolen lisää, eli mulle tuli semmonen n. 800?. Nyt olen opintovapaalla ja saan käteen 650?. Meitä on siis nyt 5 hengen perhe ja ihan hyvin pärjätään. Mieskin on vielä sairaseläkkeellä.. eli yhteiset tulot on...
  2. L

    Party Liteä

    Niin siis Partyliteä ei saa mainostaa missään!!! Oletko lukenut partyliten sääntöjä? Siellä nimenomaan kielletään julkinen mainonta, tarkista päälliköltäsi asiasta, jos et muuten löydä tietoa.
  3. L

    Partyliten tuoksuista

    Itselläni on nyt vuoden verran ollut tuoksuöljy vessassa ja vieläkin tulee tuoksua =)
  4. L

    Mistä kautta löytäisi lapsille kesäksi hoitajan??

    Lapset ovat 8v, 6v ja 3v
  5. L

    Mistä kautta löytäisi lapsille kesäksi hoitajan??

    Yhdelle kyllä sais, mutta lapset joutuis sit kuulemma ripottelemaan eri paikkoihin, mihin taas minä en suostu. Täällä on muutenkin noista hoitopaikoista pulaa. Meidän kunnassa on jo hoitajien lomat päätetty. Ainakin meidänkin hoitaja antoi lomalistansa jo meille.
  6. L

    Mistä kautta löytäisi lapsille kesäksi hoitajan??

    Pienin on tällä hetkellä kunnallisessa perhepäivähoidossa, mutta kesällä on hoitajalla lomaa ja varahoitoa ei ole kovin helppoa saada. Ja noille isommille pitäs sit kanssa löytyä paikka, .... Ajattelinkin et olis helpompi jos saisin hoitajan kotiin. Mitenkäs jos otan esim. työkkärin kautta...
  7. L

    Mistä kautta löytäisi lapsille kesäksi hoitajan??

    Onko muita kuin MLL, josta voisi kysellä lapsille kotiin hoitajaa koko kesäksi. Onko ainut tapa laittaa itse ilmoituksia kauppojen ilmoitustaululle? Meillä olisi 3 lasta ja asustelemme Seinäjoen seudulla. Ketään sukulaistyttöä ei ole sen ikäistä jota voisi kysyä... kaikki tutut mahdolliset...
  8. L

    Löytyisikö Seinäjoen seudulta vapaata lastenhoitajaa

    Etsimme koko kesäksi 3 lapsellemme hoitajaa kotiimme. Laita y-viestiä jos kiinnostuit tai s.postia valkoinen.enkeli@hotmail.com Työaika olisi aamu 8-9 ja 14-15 saakka. Lapset ovat 8v, 6v ja 3v. Kerron lisää jos joku teistä kiinnostui =) :flower: Huom. otathan nopeasti yhteyttä hoitaja...
  9. L

    Party Liteä

    Mainostaahan ei partyliteä saanut..... :whistle:
  10. L

    kauan keuhkokuumeesta pitää toipua?

    Eräs tuttuni oli kolmisen viikkoa sairaslomalla keuhkokuumeen jälkeen. Kannattaa parannella itsensä kunnolla!
  11. L

    Voiko tää ees olla totta? Painonpudotuksesta. Huhhuh.

    Voi olla totta. Ite nyt laskenut tiistaista alkaen pisteitä ja nytten on paino pudonnut 1,5kg :D
  12. L

    Miten nopeasti avautuminen voi tapahtua..?

    Todella yksilöllistä ja eri synnytyksissä erilaisia aikoja, vaikka sama synnyttäjä. Mulla pojilla meni avautumisvaihe n. 10-12 tuntia ja tytön aikana n. 6tuntia
  13. L

    Ottaisitko ÄITIYSPAKKAUKSEN, jos on jo lapsia (ja heiltä pakkaus/pakkauksia)?!

    Kaikille kolmelle olen pakkauksen ottanut.
  14. L

    KOLMEN LAPSEN YH KOTIÄIDIN TIENESTI=

    Ymmärrän kyllä että elareita käytetään ihan siis hengissä pysymiseen, niinkuin asian ilmaisit, mutta siis et onko se hengissä pysymistä jos äippä käyttää omaan hyvinvointiinsa ja ulkonäköönsä elarit, lapset jäävät ilman lämpösiä vaatteita tms.? Omana yh aikanani kyllä ensin katottiin et...
  15. L

    voiko makaronilaatikkoon laittaa....

    Älä laita kovin paljon sit suolaa, koska pekonihan on suolaista. Mutta, voipi tulla ihan hyvää :p
  16. L

    KOLMEN LAPSEN YH KOTIÄIDIN TIENESTI=

    niinpä.. nämä tietämäni tapaukset ostavat lasten elareilla itselleen vaatetta. Eikö elarit ole nimenomaan tarkoitettu lasten vaatekuluihin ym. lasten kuluihin? Lapset näissä tapauksissa kulkevat rääsyissä, itse en pukis omilleni tommisia vaatteita. Lapset ovat minulla etusijalla, sitten vasta...
  17. L

    KOLMEN LAPSEN YH KOTIÄIDIN TIENESTI=

    No, joo otan sanojani sen verran takas että minun tuntemani yh:t kyllä pukevat itsensä viimosiin merkkeihin... eivät toki kaikki
  18. L

    Meille ei tollasta paskaa osteta

    No, nää on näitä terveysintoilijoita, jotka yrittää olla niin hyviä ihmisiä!! Ei piitata niistä! Ostetaan paskaa :saint:
  19. L

    KOLMEN LAPSEN YH KOTIÄIDIN TIENESTI=

    Juu. meillä minä olen opiskelija saan aikuiskoulutustukea.. käteen jää n. 650?/kk, mies sairaseläkkeellä saa käteen n. 800?/kk ja kolme lasta eli lapsilisät on n. 390?. Yhteensä siis meidän viiden hengen perheen tulot keskimäärin kuussa: 1840?!!! Joten on mielestäni aika vähän!! Moni...
  20. L

    Nyt apuja kiitos!! limatulpan irtoamisesta

    Ekan aikana meni vielä viikko siitä kun oli 2 sormelle auki, kanavaa ei juuri muuta kuin 1cm jälellä ja limatulppaa alkoi tulla. Keskimmäisen aikana meni 2vkoa ja jouduttiin vielä käynnistämään... ei tullut niin ei tullut :( Viimosella ei limatulppaa edes alkanut tulla ja käynnistettiin kun...

Yhteistyössä