Hakutulokset

  1. M

    4D:ikuisesti imettävät

    no huh huh, olihan uskomatonta katottavaa..voin pahoin vieläkin kun ajattelen, et joku todella imettäänoin isoja muksuja javielä ukkoaankin! yööök! oma tyttöni lopetti tissin syömisen vuoden ikäisenä, alkoi naureskelemaan kun oli muutaman imasun ottanut. :laugh: ajatteli ihan selvästi, et tää...
  2. M

    synnytys kokemuksia TYKSista??????

    Niin, eli olisi todella todella todella kiva kuulla kokemuksia TYKSista. Minkälainen meno jne siellä oikein on? Onko kokemusta perhehuoneesta tai normaalihuoneista. Hoitajista, lääkäreistä.. jne.. Mikä jäi häiritsemään? Tai mikä jäi iloisesti mieleen? Kiitos vastanneille etukäteen, mikäli joku...
  3. M

    yönläpi nukkumisesta vielä...

    Kuinka monen teidän lapset jotka nukkuvat jo maagisesti 1,5kk-3kk öitään on korvikkeella ja kuinka moni antaa rintaa? Ajattelin vaan että onko se korvike vastaus näihin pitkiin öihin......
  4. M

    koska teillä alettiin nukkua läpi yön?

    Onnelliset te joiden vaavit nukkuu jo 2kk iässä öitään.... Meillä eka lapsi (nyt jo vaille 3v) nukku 4kk 22-07 ja 5kk 19-07 (todella rauhalliset iltarutiinit ollut aina ja on yhä edelleen molemmille) Nyt kakkonen ooooooojjjjjj, herää yhä 1-2 kertaa lupsutteleen vaikka on todella iso kokoinen...
  5. M

    imetys:porua pierua ja hampaiden kiristystä

    Heippa kaikille, Mites teillä menee imetyksen kanssa? Kertokaa... Ensimmäinen poikani oli maailman helpoin imetettävä, söi, röyhtäs ja sillä siisti. Nyt toisen kanssa...oj oj oj oj kun on vaikeeta!!!!!! Vatsa on ollut vieterillä puoltoista kuukautta (on nyt 2kk) kauheeta itkua koko päivän ja...
  6. M

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Heips vaan. Olimme tänään tytön, 4v 5 kk kanssa tuubituksessa jälleen kerran. Hänellä on huuli-suulakihalkio. Tällä kerralla poistettiin myös kitarisat. Jospas se kuorsaus nyt loppuis. Myös nielurisat olivat isot. Onko muilla halkiolapsilla poistettu kita- tai nielurisoja? Onko ollut vaikutusta...
  7. M

    Kuka haluaisi tarjota kaniinille hyvän kodin?

    \ Eikö se nyt ole jo suuren osan elämästään muualla viettänyt, kun ei sitä jaksanut odotusaikana hoitaa? terveisin nimimerkki joka ei ymmärrä ihmisiä joiden pitää heti ja samantien toteuttaa jokainen mieliteko - ajattelematta elämäänsä yhtään pidemmälle!
  8. M

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    Pitäkää lapsi ja rakastakaa sitä, hoitoapua teille varmasti jostain löytyy, kun vaaditte! Muista jutuista voi tinkiä, mut jos annatte lapsen syntyä, niin hoitakaa hänet ite! Voimia! :hug:
  9. M

    pyllyn pyyhkiminen

    Meil nyt 5v poika harjoittelee itse pyyhkimään. Ensin pyyhii itse ja sit pyytäää äiskän tai iskän tarkistamaan. Tuskimpa ton aiemmin kantsii harjoitella, riippuu tietty lapsen luonteesta.
  10. M

    Tarvitseeko ystävän olla

    Omat ystävät ovat samanikäisiä, osa samanhenkisiä, osa ei. Mut niiden kanssa tietty enempi yhteyksissä, joiden kanssa enempi yhteisiä mielenkiinnonkohteita. En ole mikään ikärasisti, ystävä voi olla minkäikäinen tahansa, kunhan juttua riittää ja tykkää olla toisen seurassa. Omat ystävät vaan...
  11. M

    KiloStop

    Ostin sitten sen kilo stop paketin, eihän siinä laihtumisesta niinkään voi varma olla, mutta sanotaan että se ei päästä niitä nopeita hiilihydraatteja niin helposti läpi, n.50-80% :) kyllä mielummin kokeilen tätä..atkinssonin dietillä keho meni ketoosiin, ja alkoi tuottaa ketoaineita...josta...
  12. M

    Ihastuttavia käytöstapoja

    voi kateeks käy noi teidän miehet! Oman miehen plussia seuraavat: :flower: Ei hermostu herkästi kun komentelen. .....pohdintaa.... :flower: tykkää kaikista tekemistäni ruuista, pohjaanpalaneistakin :flower: ei valita, vaikka koti on mullin mallin, kun en jaksa siivota :flower: ei ole rahan...
  13. M

    äitiyden ristiriitaisuus

    Heipä hei! Täällä yks kahden lapsen äiti, joka haaveilee kolmannesta. Mua itseä tympäsee tää jatkuva sotku, lapset levittelee kaiken pitkin taloa, mä en tykkää siivoamisesta, teen sitä sitten ku on aivan pakko, tuleekin huudettua lapsille, ku sotkevat. Ärsyttää, ku teen ruokaa, ni kummallekaan...
  14. M

    Töihin palaamassa

    Moi! Mulla ei kyl ole antaa vastauksia sun kysymyksiin, koska olen itsekin samassa jamassa kuin sinä. Olen nyt ollut 2kk työttömänä, useita työpaikkahakemuksia olen tehnyt, ei ole kukaan ottanut yhteyttä. Olen ollut 5 vuotta kotona hoitamassa lapsia, joten se kait vaikeuttaa työnsaantia...
  15. M

    Perheen menot, kuka maksaa?

    meillä miehen kanssa omat tilit, mutta mulla ei juurikaan tuloja. kahdet lapsilisät tulee mun tilille ja aikaisemmin kodinhoidontuki tuli mun tilille. Nyt työtön ja rahaa ei ole tullut 2 kuukauteen. Meillä mä maksan ruokalaskua niin kauan ku tilillä rahaa, eli ei kovin kauan ja sit mies maksaa...
  16. M

    SAA POISTAA

    Meillä poika reilut 5 v vanha, on tähän asti tarvinnut yövaippaa ja joka yö vaippa märkä. Nyt olemme kuukauden ajan kokeilleet hälyytinlaitetta, joka herättää pojan, kun pissaaminen alkaa. On ollut nyt reilun viikon kuivana vaippa. Mutta poika on niin sikiuninen, että kun yöllä herää pissaamisen...
  17. M

    pitkään kotona olleet, vielä vauva?

    Kiinnostaa tietää, kuinka kauan olette olleet kotona ja milloin aiotte palata työelämään? Onko työpaikka odottamassa? Vai aiotteko opiskella kenties? Miltä tulevaisuus näytää? Itse olen ollut kotona reilut 5 vuotta ja nyt työttömänä, olen kohta 33v ja tulevaisuus työn suhteen ei näytä kyllä...
  18. M

    ylipainoiset eli yli 30bmi, paljon tuli painoa raskaudessa

    1. Lähtöpaino 82kg Tuli +18kg 6vkoa synnytksestä olin saman painoinen kuin odottaessa..sairaalaan jäi -11kg 2. lähtöpaino 82 kg tuli n. +12 kaikki lähti mut en muista miten nopeasti 3. lähtöpaino 88kg nyt viikkoja 34 ja tullut +6kg massu on kyllä iso...
  19. M

    Päivähoitoon sopeutuminen

    Mulla itselläni vähän sama tilanne kuin ap:llä. Poika aloitti maanantaina perhepäivähoitajalla ja mua jännittää kamalasti kuinka sopeutuu tilanteeseen. Eilinen oli ollut kuulemma itkuinen päivä, kun taas tänään ei ollut itkenyt yhtään. Syömiset ja nukkumiset ovat olleet nihkeitä, mutta luulen...
  20. M

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    \ hui, kun teillä on paljon leluja.... :o

Yhteistyössä