Hakutulokset

  1. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea Anu kauheasti! Tuli ihan kylmät väreet kun avasin noita sun testikuvia :)
  2. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Anulle toivottelen kovasti onnea!! Toivottavasti loputkin testit näyttää sitten sitä toivottua tulosta :) Ihanaa jos teillä oliskin näin nopeesti tärpännyt, kun edellisessä meni niin pitkään. Luo toivoa mullekkin :)
  3. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heipä hei! Voisinkohan ilmottautua tänne taustailemaan? Meillä kotona ihana heinäkuussa 2011 syntynyt poika ja toivotaan kovasti hänelle sisarusta :heart: Taustalle vielä siksi, että poika syntyi kiireellisellä sektiolla ja lääkärit sanoivat ettei uusi raskaus ole "suotavaa"...
  4. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mukana! Leeniliini: nyt vaan ryhmää pystyyn :)
  5. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Onnea Leeniliinille tätäkin kautta! Ja epalle hyvistä ja toivotuista ultranäkymistä! Ensi viikolla käy muut päivät paitsi ke tai pe. Mennään toivon mukaan ke ekaa kertaa vauva uintiin :) Mä oon jo nähny tästä painajaisia: olin menossa vauvan kanssa uimaan ja olin jo vetäny itteni alasti suihkua...
  6. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mä täällä taustailen ja oli pakko torstaille kommentoida, että oon kuullu aika monesta tapauksesta, jossa on aluksi ollut kaksosraskaus ja toinen mennyt kesken. Eli jos sulla vuodonkin jälkeen on raskaushormoni noussut niin voihan olla että sun raskaus on alunperin ollut kaksosraskaus? Tsemppiä...
  7. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Tottakai saa uusiakin tulla :) Nyt kävi vaan niin että osalle tulikin muuta menoa ja sairastelua :( Siirretään tapaamista ja katotaan joku sopiva aika taas.
  8. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Niq: mä oon kanssa tuolta heinäkuisista ja nyt parin viikon aikana lueskellut tämän ketjun läpi, kun vauvakuume vaivaa taas kovasti :) Vaikka kotona tuhisee se melkein 4kk vanha pikkuinen:) Meillä pitää sektion takia ootella vuosi ennen kun saa edes yrittää uutta raskautta..mun puolesta olis...
  9. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Laitoin sudenmarjalle yksityisviestiä :)
  10. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Oli kiva tavata ihan livenäkin :) Millon nähtäis seuraavan kerran?
  11. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Niin ja Epalle onnea paljon tulevien häiden johdosta :)
  12. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Laitoin sudenmarjalle ja leeniliinille yksityisviestiä :)
  13. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mites olis jos mentäs ens viikon torstaina vaikka puoli viisi? Sinne hansan cafe braheen?
  14. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Ensi viikolla ollaan vasta menossa :) Ja voidaan varmaan mennä neljänkin jälkeen?
  15. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Kaikki mukaan vaan :) Mulle kävis ens viikolla oikeestaan mikä päivä vaan. Tämä viikko on vähän huono kun lähden keskiviikkona äitin luona käymään. Mutta ens viikon keskiviikkona vaikkapa kahdentoista pintaan?? Pääseeköhän työssäkäyvät muuten tuohon aikaan, vai pitäiskö illemmalla nähdä?
  16. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Hansan cafe braheen mahtuu mun mielestä kärryjenkin kans ihan kivasti :) Ei oo vaan kaikista viihtyisin paikka..
  17. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Minä voisin haluta ihan livenä treffata! Kun nyt ollaan aika hyvin opittu jo julkisillakin paikoilla olemaan :) Mä pääsen hyvin kulkemaan jalan keskustaan jos jossain muualla halutaan tavata ni sit täytyy autosta neuvotella, mutta eiköhän sekin järjesty :) Nyt sudenmarjalla sitten riittääkin...
  18. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Tämmöisen nappasin tuolta SAK:n sivuilta: "Jos työnantaja irtisanoo raskaana olevan työntekijän, työnantajan on näytettävä, että irtisanominen ei johdu raskaudesta. Tätä lainkohtaa sovelletaan myös työsuhteen koeajalla tapahtuneeseen purkamiseen." Eli ton perusteella kannattaisi kertoa heti ja...
  19. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Tästähän mun piti vielä kysästä, ku ite en tykkää "julkisesti" imettää, ni kauheen hankala hoitaa noita pidempiä (yli 1,5h) kauppareissuja pojan kanssa. Onko muilla samaa ongelmaa?? Pitää varmaan johonkin hoitohuoneeseen mennä imettämään..paitsi että täällä turun keskustassa noita hoitohuoneita...
  20. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Täälläkin aika menee kokonaan vauvan kanssa puuhaillessa ja kotihommia tehdessä :) Poika nukkuu tosi huonosti päivällä ja viihtyy vain sylissä, joten kaikki toimet vie hyyyvin paljon aikaa..tosin nyt saatiin kantoliina ja sitteri, jotka ovat parin päivän kokemuksella osoittautuneet aivan...

Yhteistyössä