Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Heipparallaa! Vieläkö huolitte mukaan yhden marraskuun odottajan? :) Ehkä mää nyt jo uskallan tulla mukaan. Jos huolitte mukaan niin lasketuksiajaksi voi laittaa 27.11 ja sairaala on K-PKS :) Lapsi on meille neljäs, mutta meillä on kaksi elävää lasta ja ensimmäinen lapsi enkeli-vauva, joten...
  2. S

    Lääkitykset raskauden aikana (mm.rivatril)!!

    Kyselisin vähän teiltä muilta, että oletteko joutuneet käyttämään raskauden aikana jotain lääkityksiä? Esim. lihaksia rentouttavia, paniikkioirelääkityksiä tms.? Mulla erittäin hankalaa elämä ilman lihasrentouttajaa. Rakenteellisen vian vuoksi niska ja kaularangan lihakset kokoajan niin jumissa...
  3. S

    Lääkitykset raskauden aikana (mm.rivatril)!!

    Kyselisin vähän teiltä muilta, että oletteko joutuneet käyttämään raskauden aikana jotain lääkityksiä? Esim. lihaksia rentouttavia, paniikkioirelääkityksiä tms.? Mulla erittäin hankalaa elämä ilman lihasrentouttajaa. Rakenteellisen vian vuoksi niska ja kaularangan lihakset kokoajan niin...
  4. S

    Nyt kaivataan neuvoja ja apua!!!

    Kiitos vastauksesta. Tuo refluksisivusto on tuttu koska pojallani myös refluksi :) Mutta mielenkiintoinen tuo antioksidanttijuttu. Oletko siis itse käynyt siellä ja minkä asian vuoksi?
  5. S

    Nyt kaivataan neuvoja ja apua!!!

    Laitoin tekstiä tuonne lasten sairaudet ja allergiat puolelle. Olisin kiitollinen jos joku jaksaa lukea ja saatais ees jotain apua tai neuvoja. Kiitos :)
  6. S

    Nyt kaivataan neuvoja ja apua!!!

    17v. pikkuveljeni tilanne on todella vaikea :( Hänellä todettiin n.2-vuotta sitten refluksi, mikä oli vähän hassua kun hän ei edes tiennyt minkälaista närästys on. Ph-mittaus kuitenkin osoitti että refluksia on yöaikaan ja se oli sitten leikkaus edessä. Hänet leikattiin vuosi sitten...eli siis...
  7. S

    Naisen perse!

    Samaa mieltä :D
  8. S

    Suun kautta otettava hiivasienilääke kapseli?!

    Saanko kysyä että mikä tässä nauratti :)
  9. S

    Suun kautta otettava hiivasienilääke kapseli?!

    Syödäänkö koko kapseli vai vain sisällä oleva jauhe?
  10. S

    VUOKRATUOLI (Parturi-Kampaaja)?

    nostelen
  11. S

    VUOKRATUOLI (Parturi-Kampaaja)?

    Sattuisko olemaan tällähetkellä paikalla ketään joka toimii vuokratuoliyrittäjänä parturi-kampaajana?
  12. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    Eli sillon kun poika tähystettiin ja otettiin koepalat 2-vuotta sitten niin keliakiaa ei ollut,mutta on mahollista että olis nyt puhjennut. Toivotaan että näin ei ole,mutta olisi itellekin jo helpotus kun saatais joku diagnoosi tähän vaivaan :( Toivotaan että se meidän tähystysaika tulisi...
  13. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    Kiitos paljon vastauksesta! :) Onko tuo lääkäri Tampereella jokin yksityinen? Sinne meillä olisi mahdollisuus matkustaa paremmin kuin Helsinkiin ja matkakin olis lyhyempi. Onko siis niin että keliakia näkyy tähystyksessä? Jotenkin outoa että se olis puhjennut pojalle vasta nyt,koska silloin kun...
  14. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    Voi kiitos kovasti vastauksestasi! :) Mää en oo ihan varma että laittoiko tuo yksityinen lastenlääkäri lähetteen myös ph-mittaukseen uudelleen,mutta jos ei laittanut niin sitten kyllä täytyy yrittää päästä tuonne mittaukseen josta kerroit. Olemme käyneet tämän refluksiasian vuoksi Helsingissä...
  15. S

    Järkyttävää kohtukuolemista

    Missä ihmeessä tuollaista on sanottu!!! Tuohon pitäis saada kyllä korjaus. Ite kokenut myös kohtukuoleman rv27 ja syynä istukassa olleet hematoomat :(
  16. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    En kyllä usko että on kyse migreenistä, koska on kovat vatsakivut ja tosiaan tämä refluksioireilu on niin selkeää. Niin ja nää oireet ei oo pelkästään auringon aikaan vaan ihan ympärivuoden :( Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta.
  17. S

    Kadonnut 3-vuotias löytyi kuolleena

    Nämä on niin käsittämättömän surullisia asioita :( Mutta itse asuin virtaavan joen varrella 17-vuotta ja meitä lapsia perheessä 5 eikä koskaan (ihme kyllä) mitään sattunut. Luojaa saa kiittää ettei meille tosiaan sattunut mitään. Mutta ehkä se on niin että se vesi ei houkuta niin paljon lapsia...
  18. S

    Leukemia pelottaa!!

    Meillä poika 5v. alkanut viimeisen parin kuukauden aikana valittamaan että jalat kipeät ja näyttää sääriä. Olen myös antanut särkylääkettä kun ollut niin kipeät että itkenytkin. Ja itelle tuli kans heti pahimmat asiat mieleeni ja mustelmia on meidänkin lapsella jaloissa. Mutta ite oon sitä...
  19. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    Meillä poika 5v. ja vauvasta asti ollut paha refluksi. Ei pulautellut joten arveltiin olevan silent refluksia. Ensin epäiltiin maitoallergiaa ja olin lukuisilla imetysdieteillä joista ei valitettavasti ollut mitään hyötyä. Poika itki ensimmäiset 2v. ja valvoi joka yö aamu neljään. Pääsimme...
  20. S

    Refluksia lisäävät ruoka-aineet

    Meillä poika 5v. ja hänellä refluksi vauvasta asti. Rakenteellista vikaa ei löydetty,mutta ei kyllä allergiaakaan. Nyt on tosiaan jo 5v. ja edelleen refluksi pahana....tuntuu ettei Losec enään auta. Ollaan mietitty kovasti että mikä ruoka-aine vois olla sellainen että olis allerginen....ite...

Yhteistyössä