Hakutulokset

  1. H

    Elovauvat 2016

    Varovasti seurailen teitä.. en vielä ole tehnyt testiä - ehkä huomisaamuna, kun menkkoihin olisi 2pv (12 dpo). Olen kärsinyt tasaisesta kuvotuksesta viime torstaista lähtien - vaikea uskoa että tulisi niin aikaisin oireita, mutta toisaalta edellisessä raskaudessa oli tosi pahaa pahoinvointia...
  2. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Moikka kaikille! Olen ollut tuolla fb puolella aktiivimpi, mutta tänne ajattelin kuitenkin jakaa synnytyskertomuksen :) Eli ensin lyhyesti, 12.8 7.05 syntyi meille ihanainen poika, painoa 3140 ja pituutta 47 :) ja näin se kaikki siis meni...: Olin kaverin läksäreissä keskiviikkona illalla, ja...
  3. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa :) oon taas täällä taustalla seuraillut kuulumisianne, niitä hyviä sekä niitä hiukan surullisempia... Hyppy toivon todella että kaikki onkin hyvin! Tervetuloa myös kaikille uusille :) kiva saada lisää porukkaa kirjottelemaan! Meille tuli vastoin mun vakaita tyttöoloja...
  4. H

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    ainiin, pakko kyllä lisätä täydellistesti offtopicin puolelle menevä huomautus - kun valitin pahaa oloani. Mun seinänaapuri (sellanen about 30v perheenisä) on oksennellut kroonisesti siitä lähtien kuin muistan, ainakin 2 vuotta, joka päivä. Se tuli taas vessaan rajusti oksentamaan juuri nyt...
  5. H

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Voi että kun tää aika juoksee...joskus sillon pari viikkoa sitten kyselin muiden painonnoususta (kun omaani oli kritisoitu) ja sainkin paljon vastauksia, kiitos kaikille! Unohdin vain itse vielä vastata... :) eli siis kun kyseltiin omaa painoani, niin normaalipainoinen olen siis. Aika paljon...
  6. H

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Moi! Olen ollut täällä hiljaa taka-alalla, kun ollut niin paljon tekemistä viime viikoilla... :) Olen silti kyllä tiiviisti seurannut kuulumisianne! Ihania ultrakuulumisia, mutta valitettavasti myös ihan liian paljon surullisia uutisia...halaus kaikille surun kohdanneille... Pahoinvoinnista...
  7. H

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Pahoitteluni suru-uutisia kohdanneille...voimia ja lämpöinen halaus! maami86 Täällä toinen yksityisyrittäjä :) Koitan kovastia pohtia että kuinka kauan pystyn olemaan "äippälomalla", koska täällähän en äitiyspäivärahaa saa, eikä muutenkaan tunneta sellaisia hienouksia kuin lapsituki ym...
  8. H

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    heh, juu melkein naapurissa asustellaan, mutta täällä meillä ei kyllä näy punaisia ferrareja eikä näitä kuuluisia mammoja ;) tavallinen lähiömeininki, paitsi että rantakausi taitaa olla hiukan suomea pidempi! Itseasiassa mies on täältä, niin siksi minäkin. Ehkä jossain vaiheessa palataan taas...
  9. H

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Heippa! Mites tähän oikein ilmottaudutaan? :) ensimmäinen viesti tänne foorumille siis nyt tässä näin, vielä hiukan pihalla kuinka tää pelaa :D. Jos nyt vaikka kirjaan, että laskettu aika 17.8, eka lapsi ja synnäri vielä auki, luultavasti marbellan costa del sol... :)

Yhteistyössä