Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Hömpille ja muille samanlaisessa tilanteessa taisteleville tsemppiä. Parempi nämä päätökset on tehdä munkin mielestä nyt, lapsi ei sitä tilannetta kuitenkaan korjaa. Mulla yksi hyvä ystävä oli vähän samanlaisessa tilanteessa aikoinaan ja kaikki on kyllä kääntynyt nyt hänellekin paljon paremmin...
  2. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    :D noi kissanruoat ja maalinnuolemiset :laugh: Mulla ei mitään kummempia mielihaluja ole ilmaantunut, yleisesti ottaen hiilaripitoinen ruoka maittais paremmin kun hyvin ja hedelmiä menee tasaseen tahtiin. Annoskoot on nyt taas alun ahmimisen jälkeen normalisoitunut. Ai niin, kirpeitä karkkeja...
  3. J

    Missä vaiheessa vaatteet alkaa kiristää?

    Mä tuossa aiemmin viikolla kirjottelinkin, että nyt täytyy lähteä ostamaan jotain väljempää. Ja voi ihanuutta, nyt ei kiristä - ostin sellasen mahatuubin, joka jatkaa paidanhelmaa reilusti yli vyötärön ja piilottaa sopivasti aukijätetyt napit ja vetoketjut. Ja jotenkin on itellä vähemmän paksu...
  4. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Mä kanssa haluun salmiakkikuurille! 100/60 niin voishan sitä vähän painetta kohottaa, mutta täältä ei saa suolasia salmiakkeja, jotain ällölakuja vaan :(
  5. J

    Missä vaiheessa vaatteet alkaa kiristää?

    Komppaan edellisiä, alussa turvotti ja oli tukala olo sen takia. Itse olen kanssa normaalivartaloinen ja käytän ihan normivaatteita tyyliin tiukahko toppi + farkut tai joku hame. Jossain viikon 8-9 paikkeilla turvotus laski ja n. viikkoon 13 asti maha oli ihan sama kun ennenkin. Iltapäivällä...
  6. J

    harjoitussupparit

    Mulla on nyt meneillään 16+4 ja viime viikosta lähtien on supistellut öisin / aamulla sängyssä loikoillessa. Hurjan aikaselta tämä tuntuu. Ei satu ollenkaan, mutta ihan selkeästi ne silti tuntuu ja näkyykin kohtu kovana pallona. Ens viikolla lekurille ja siltä kyselemään...
  7. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Täältä pikainen päivitys - on unohtunut laittaa aiemmin. Ikä 31, poikaolo, LA 28.9. ... en saa punaseksi jostain syystä. Päänsärystä piti kantaa korkeni kekoon: mulla särkee päätä yleensä TODELLA harvoin ja nyt on viime kuukauden ollut ihan jatkuvaa pientä jomotusta. Sen kestää kyllä ilman...
  8. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Pitkän nettipimennon jälkeen taas medioiden äärellä. Ensin lomailtiin vähän ja nettiä ei tullut kauheesti kateltua ja sitten muutettiin eikä saatu piuhoja heti toimimaan. Muutto pienestä asunnosta ihan oikeaan (pari)taloon, hui ihanaa! Siellä on nyt vauvallekin huone, vaikka se toistaseksi...
  9. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Kirjotin jo maanantaina pitkän värssyn ja sitten kone teki tenän ja se hävis jonnekin bittiavaruuteen. Hirveä huoli oli maanantaina - käytiin siis viikko sitten tiistaina NP-ultrassa, kaikki siellä hyvin ja kerroin useammalle kaverille ja miehen äidille viikonloppuna. No anoppi kun oli saatu...
  10. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ai niin vuodoista piti vielä sanoa, että varmasti on limakalvot tosi herkät raskauden aikana ja saattaa vuotaa vähän sen takia. Otti multa eilen papa-kokeen ja kun nousin siitä tuolilta niin koko suojapaperi ihan helakan punasessa veressä. Ei mulla ole koskaan ennen tullut verta tossa! Tänäänkin...
  11. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Anu84 Virtuaalihalaus. Jaksamisia sinne! Noista ruokasäännöistä - oon ottanut sen linjan, että syön kaikkea mitä tavallisestikin, jos ainoana välttämisen syynä olis vaan bakteeririski. Eli siis mulle maistuu itsetehty sushi (tai luotettavan oloisista ravintoloista), kaikki juustot...
  12. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pöyristyttävää toimintaa työnantajalta. Ja tuokin, että kun laihdutat, niin saat pysyvän paikan! Näitä on varmasti satoja tapauksia, joissa työntekijä ei lopulta oo lähtenyt käräjille, jokaista käräjille vietyä kohden. Ajattelin, että se meidän pomon kommentti oli jotain aivan käsittämätöntä...
  13. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa kirjottelen. Käyn kyllä stalkkaamassa jutut päivittäin, mutta ei ole tullut kirjoteltua. Napakorusta - mulla on ollut 10 vuotta ja ajattelin ottaa sen pois, jos ultrassa kaikki hyvin. Enemmän symbolinen juttu, kun että pelkäisin arpia. Unista - :popcorn: varsinaisia...
  14. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    No tulihan niitä muitakin ilmi, joille ruoka maittaa ;) Mulla oli ihan alusta viime viikkoon jatkuva nälkä ja söin mielettömiä annoksia. Painoa tullut n. kilo kai. Nyt parina päivänä syöminen on vähän rauhottunut ja tavallisen kokoset annokset alkaa riittämään, tosin syön edelleen vähän väliä...
  15. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Taas on hetki vierähtänyt edellisestä kirjottelusta, mutta oon kyllä käynyt kaikki jutut lukemassa päivittäin. Oireita on edelleen vähänlaisesti, maha turpoaa, näläntunne, nenä tukossa aamulla, väsymys ja välillä vähän etoo. Enkä pääse edes mihinkään neuvolaan ennen kun suoraan ultraan 13/3 -...
  16. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Oooooi täällähän sattuu ja tapahtuu, perjantai on ollut oikeen jymyplussapäivä! Onnittelut kolmikolle :flower: Mahtavaa kun pitkä odotus ja hoidot vihdoin palkitaan :):):) Ens perjantaina sitten seuraavat kolme! Jo 7+6
  17. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tosiaan mielenkiintoinen keskustelunaihe noi seulat ja hyvin perusteltuja mielipiteitä kaikilla. Mulla ei ole mitään hajua, että millaisia seuloja tässä maassa järjestetään, milloin ja mitkä niiden riskit on. Jos jotakin riskiä näyttää olevan ultran perusteella, niin mututuntumalta haluaisin...
  18. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Iippari :hug: jaksamisia sinne! Isovanhemmista: Meillä on molemmilla puolin vanhemmilla uusperheitä ja mun isälle + äitipuolelle tämä olis ensimmäinen. Miehen äidille ensimmäinen, isälle 4. ja isäpuolelle 5. lapsenlapsi. Meillä alkoi yritys jouluna 2010 justiin miehen siskopuolen...
  19. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Voi rähmä mä joudun odottamaan vielä ikuisuuden ennen kun pääsen mihinkään neuvolaan / ultraan / vastaavaan. Asun siis ulkomailla, täällä hommaa toimii (tai ei toimi) eri lailla kun kotosuomessa. Mulla tänään omien laskelmien mukaan 7+1 ja ekan tapaamisen sain yksityiseltä vasta 20/3 ja...
  20. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tässä raskauslaskurissa näkyy painonnoususuositus ja sikiön koko jne: Raskauslaskuri eli näyttäs ton mukaan olevan n.12kg. Mulle maistuu kanssa ruoka niin kovasti, että kumma on jos ei ala kilot kertymään. Aamupalaa en ole syönyt viikolla yli 15 vuoteen :ashamed: mutta uudenvuoden lupauksena...

Yhteistyössä