Hakutulokset

  1. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Susirouvalle terkut myos taalta amerikan mantereelta. :) Ei me sinua ole unohduttu. Todellakin tulee vaan kirjoiteltua siella facebookin puolella, kun se on niin "helppoa" itselle, kun on tottunut kayttaja. Mutta minulla on ainakin sinua ihan oikeesti ikava... :) Toivotaan etta sinulle tulee...
  2. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Pakko oli kirjoittaa tanne! Meidan tytto on oppinut kierahtamaan ympari lattialla! Tulipa ihan vedet silmiin... :) Saatiin videollekin kun kellahtaa massulta takaisin selalleen. Teki sen eilen 3 kertaa perakkain ja tanaan 2 kertaa, joten ei kai enaa voi olla sattumasta kyse? Innostuin siita niin...
  3. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    mina ainakin innostun fb rymasta! fb:ssa kayn joka paiva.
  4. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Onnea Onnea uusille tulokkaille meidan vauvaryhmaan! Ainakin neulatyyny, rodluvan ja peppi taisi olla... :flower: Taalla sita nyt ollaan pienten nyyttien kanssa pitkan yrittamisen jalkeen. :) Ja ihana eka vauvajoulu on meilla, vaikka onkin pienia... Mieheni ja mina aiotaan yrittaa kuvata Evan...
  5. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Meilla on tosiaan susirouva hiukka eri kelit taalla... +25 ollut koko viikon. Vaunulenkeilla on kayty paivittain, kavellaan sellainen "ymparilenkki" meidan asuinalueella, menee jotai 45 minuttia. Enempaa ei oikeen jaksa, tulee kuuma! :p Meilla on kanssa 2 kissaa ja 1 koira. Kaikki ottaneet...
  6. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Lisayksena viela tuohon edelliseen... Meidan tytollahan oli noin 1 kk iassa kauheita huutokohtauksia (max 3 tuntia) iltaisin kun koitin saada nukkumaan. Refluksia laakari epaili, ja nyt sangynpaaty on kohotettuna ja annetaan aamuin illoin Zantac laaketta joka pitas helpottaa ruokatorven...
  7. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    iltarutiinit Mina kun oon noita vauvakirjoja lukenut (kun itse oon niin aloittelija tassa hommassa), niin niissa sanotaan etta "paivarutiinit" on ihan yhta tarkeat kuin yo ja iltarutiinit. Elikka: Vauva pitaisi joka paiva herattaa samaan aikaan aamulla ja laittaa paiva unille samaan aikaan joka...
  8. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Ladyblue luulen etta on ihan normaalia, etta vauvat valilla vasyy imutteluun. Meillakin on jo pullojen kanssa kaynyt kahdesti niin, etta on pitanyt vaihtaa tutin reian kokoa, kun vauva ei ole jaksanut imea. Ja tottakai ne pienet haluaa valilla vain "seurustella" tissilla. :) Meidan tytto saa...
  9. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Moikka kaikille, kiva kun on taas palsta vahan aktivoitunut... :) Ladyblue tuli tuosta sinun pitkasta tekstista mieleen, etta voisiko olla etta rintamaito varastot ovat vahentymassa? Kun sanoit etta rinnan kanssa syottovalit 30min-2 tuntia ja korvikkeella 4-5 tuntia.... Lisaksi meilla aina...
  10. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Minustakin tuntuu etta ne pari ekaa kuukautta pienen vauvan kanssa ovat rankimmat. Menee aikaa ennenkuin tutustuu pieneen ja ennenkuin tulee varmemmiksi otteissaan ja alkaa muodostumaan rutiinit. Itsekkin tuli itkeskeltya muutamana yona ekan kuukauden aikana, kun vauva vaan huusi (kerran jopa 3...
  11. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Hei kaikki ihanat aidit... :) Meidan tytto on nyt 2 kuukautta vanha. Painoa oli tanaan neuvolassa 4,5 kiloa ja pituutta 55 senttia. Hyvin kuulemma kasvaa kayralla. Taalla on nuo rokotukset vahan eri aikaan nakojaan kuin Suomessa. Tytto on saanut jo kaksi hepatiitti B rokotusta ja tanaan sai...
  12. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Moikka!! Myy75, mina asun USAn mantereella, joten tarinani on hieman erilainen. Mieheni on amerikkalainen. Paikallisen kulttuurin mukaan mennaan... :) Susirouva, minulla lahti myos raskauskilot tosi nopeasti. Kahdessa viikossa oli paino alle lahto-raskaus painon. Nestetta taisi enimmakseen...
  13. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Huomio!! Laitoin tonne vauvat 0-12kk ketjuun uuden ryhman: Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista vauvautuneet!!! Tulkaa mukaan juttelemaan sinne!!
  14. D

    Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

    Perustetaanpa nyt sitten tama ketju meille vauvautuneille!! En ole aiemmin ollut ketjun perustajana, joten minulla ei ole hajuakaan miten tallaista listaa "paivitetaan" tms. Halusin vaan perustaa paikan, jossa voidaan jatkaa keskustelua raskauden jalkeen vauva asioista. :) Mina olen siis...
  15. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea kovasti Susirouva!!! Johan tata on jannitettykin. Teidan tytto taisi olla tosi onnellinen siella massussa, kun ei millaan meinannut tulla ulos! Hih hih... :) Ihanaa vauva-aikaa koko perheelle! Dreamer ja tytto 6 vkoa
  16. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ladyblue yritan nukuttaa tyttoa vahan joka paikkaan, minne vaan nukahtaa ja sitten siirran omaan sankyyn nukkumaan. Yleensa han sitten heraa kun nostan omaan sankyyn ja homma alkaa alusta... :p Yleensa nukahtaa hyvin syliin/rinnan paalle massullaan ja myos sitteriin. Joskus harvoin saan...
  17. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Oi oi... Haaveilijan laulu pisti taallakin kyyneleet silmiin... Mika on tuon laulun nimi ja kuka sen laulaa? En itse muista kuulleeni sita ennen! Minulla on kuitenkin tuollainen taulu olemassa, missa kaksi lasta kulkee sillalla ja suojelusenkeli heidan takanaan. Se taulu onkin nyt pikku...
  18. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Iiiisot onnittelut Ladybluelle ja Mangulle!! :flower: Nyt vaan ootellaan etta Susirouvan sudenpentu nakee paivan valon... :) Meidan perheessa kaikki hyvin. Pikku tyttomme kasvaa ja on suloinen. Aidin unet jaa melko vahiin oisin, mutta ei haittaa!! Dreamer74 ja onnellinen pikku neiti
  19. D

    Rintamaidon pumppaus ongelmat, vinkkeja??

    Tarvitsisin vahan neuvoja Tyttaremme syntyi 4 viikkoa etuajassa ja vahan pienikokoisena, keisarinleikkauksella. Han joutui vauvojen teholle hengitys vaikeuksien vuoksi, joka onneksi korjaantui vuorokauden kuluessa. Siella ravitsemus aloitettiin pulloruokinnalla, jota han joutuikin...
  20. D

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Halusin vain tulla viela kertomaan, etta paasimme kotiin sairaalasta!! :) Eka yo meni tosi hyvin, tytto soi kohtuullisen hyvin kaikilla ruoka-ajoilla (meilla on aikataulu mukana sairaalasta) ja nukkui kiltisti. Vain kerran oli vahan itkua klo 22-23 valilla, ja siihenkin auttoi maitopullo! (who...

Yhteistyössä