Hakutulokset

  1. J

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Moi kaikille! Moni on puhunut mansikoista. Mulla on jostain jäänyt sellainen mielikuva, että esikoista odottaessani pari vuotta sitten luin jostain, että raskaana ollessa sais syödä vain suomalaisia mansikoita. Olenkohan keksinyt tämän ihan vain omasta päästäni, vai muistaako kukaan muu...
  2. J

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Moi pitkästä, pitkästä aikaa! Ihan silloin alkuraskaudesta kirjoittelin, mutta en enää moneen kuukauteen. Oon kyllä lukenut teidän kirjoituksia melkein päivittäin, eli tunnutte jo ihan tutuilta, vaikka oon itse pitänytkin aika matalaa profiilia... Meillä on matkan varteen mahtunut...
  3. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Toiveilijalle jaksamista. Meillä on ollut myös keskenmenoja ennen ja jälkeen esikoisen syntymän, ja ne on ollut kovia paikkoja. Toisaalta sitten niistä on tullut itselle pidemmän ajan kuluttua sellaisia rakkaita selvitymiskokemuksia, jotka saattaa kyllä vieläkin itkettää, mutta jollakin tavalla...
  4. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    nti., aika kalliilta kuulostaa! Mä maksoin 9. viikolla Helsingin femedassa 102 euroa (josta ei saanut kela-korvausta), ja lääkäri oli hyvä ja huolellinen, ja antoi mukaan 3 kuvaakin. Soittelin sitä ennen muutamaankin eri paikkaan, ja hinnat tuntuvat vaihtelevan tosi paljon. Femedassa pyysin...
  5. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Kestoilusta on ollut puhetta. Meillä kestoiltiin esikoisen kanssa alusta alkaen, vaikka öisin käytettiinkin kertakäyttövaippoja. Innostuin vaippojen ompelustakin, vaikka en todellakaan ole aikaisemmin ollut mikään käsityöihminen. Meillä ei ainakaan esikoisella ollut koskaan yhtään...
  6. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Schnappy, älä vaan jää taustailemaan! Mun mielestä sait hyvän keskustelun aikaan! Hyvähän se on, että kaikesta puhutaan, myös niistä ketjun mahdollisesti aiheuttamista negatiivisista tunteista! Kuten joku jo sanoi, eihän kaikkien kirjoituksia tarvitse lukea, jos ahdistaa. Hauskaa...
  7. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hei kaikille! Ilmoittautuisin mukaan joukkoon! Jos kaikki sujuu hyvin, meille on tulossa 21.8 toinen lapsi, synnytyssairaalana KOS. Kävimme eilen yksityisellä alkuraskauden ultrassa, ja kaikki näytti olevan hyvin, joten nyt odotellaan elokuuta sitten toiveikkaina! Alan pian lukea pinoa...

Yhteistyössä