Hakutulokset

  1. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Sokerihamsteri; tervetuloa! Minullakin oli esikoisesta paastoarvo rajoilla ja ruokavalio tuli ja mittaukset. Mutta ei ollenkaan turhaan. Omissa mittauksissa oli kohonneita arvoja, mutta pärjäsin kuitenkin ilman insuliinia. Eli kannattaa ottaa kuitenkin suht vakavasti tuokin. Toivottavasti...
  2. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Huldas:lle kovasti tsemppiä!! Mulla on tullut painoa nyt n. 2kg. Kävin neuvolassa ja paino oli edellisestä pudonnut 0,5kg, kuulosti olevan vähän huono juttu. Itse en osaa olla moksiskaan, kuitenkin painoindeksin mukaan olen normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla. Tuo...
  3. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Zumbasta.. Olen varmistanut asian zumbaohjaajalta, neuvolatädiltä ja neuvolalääkäriltä ja zumbaa voi harrastaa raskaana. Oman voinnin ja raskauden mukaan. Hyppyjä ilmeisesti kannattaa vähän varoa ja minä olen jättänytkin ne suosiolla tekemättä. Meidän zumbaryhmässä on toinenkin odottava äiti :)...
  4. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Mukavaa vappua ja toukokuun alkua kaikille teille! :flower: Ja kiitokset uudesta pinosta :) Edelleen päivittäin lueskelen, mutta harvemmin käyn kirjoittelemassa.. :) Meillä myös jo rakenneultra takana ja viimeisillä minuuteilla päätettiin, että kysytään sukupuoli. Esikoisesta ei kysytty ja...
  5. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Okei, kiitos! Ei oo tullu vinkattua noista, kun niin harvakseltaan täällä kirjoittelen. Mutta ihan oikean lasketun ajan laskit minulle :)
  6. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Vastaanpa tuohon gallupiin ajan kuluksi :) 1. Pesetkö/aiotko pestä vauvanvaatteet erikseen? En pese erikseen. 2. Mitä pesuaineita käytät? Nestemäinen Erisan ollut käytössä viime aikoina. Hajustettuja Ariel yms. pesuaineita ei voi käyttää jo ihan miehen vuoksi, iho kutisee herkästi. Myös...
  7. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Liikunnasta: Käyn zumbassa kerran viikossa ja lenkkeilen, välillä koiran kanssa, välillä yksin. Zumbassa olen paljon rauhoittanut menoa, joten hyvin olen jaksanut, vielä ainakin... Kyselin jo aiemmin muita zumbaajia, mutta sillon ei kukaan sanonut käyvänsä? Pakkastyttö 16+4 kai :)
  8. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Tässä odottelen sämpylätaikinan kohoamista... :) Memelisa kirjoitti kyllä todella kauniisti ja ainakin minulla nousi kyyneleet silmiin... Toivotaan, että saatte pian sylin täytettyä :heart: Miirikki puhui noista liikkeistä, ettei ole nyt tuntenut pariin päivään. Mulla oli neuvola parisen...
  9. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Memelisalle paljon voimia, niin surullista... Ei oikein jaksa kirjoitella, vaikka pahoinvointi on täällä osoitteessa hellittänyt lähes olemattomiin! En ole ikinä oikein ollut aktiviinen kirjoittelija keskustelupalstoilla, mutta lähes päivitäin luen tätäkin ketjua :) Tuosta...
  10. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Minä menen sokerirasitukseen myöskin nyt alkuvaiheessa ja tiedän, että rd tulee tälläkin kertaa. Olen jo asennoitunut siihen niin. Liikkeistä.. Esikoisesta tunsin ensimmäiset liikkeet viikolla 16+jotain. Nyt on menossa 11+risat ja eilen tuntui jotain, ihan hätkähdin. Olin makuullani ja kolme...
  11. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Tehillalle paljon paljon voimia ja jaksamisia! Koita pärjäillä :hug:
  12. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Minulta saa myös ihan ilmaiseksi tuon dvd-levyn Oppaana vanhemmuuden polulla, minulla on niitä myös 2. Ilmeisesti siitä on tullut joku päivitetty versio, jätän siis itselleni sen, mutta tuon vuonna 2009 jaetun voin laittaa eteenpäin. Huikkaa jos haluat! :)
  13. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Sokerirasitus on täälläkin jo viikolla 14, noin. Ensimmäisestä minulla oli raskausdiabetes ja tiedän sen jo valmiiksi, että tästäkin tulee. Oon yrittänyt jo katsoa noita syömisiä, mutta tämän pahoinvoinnin takia se on aika vaikeaa, pakko vain syödä mitä saattaa ja milloin saattaa... Eipä se rd...
  14. P

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Kiitokset helmikuun pinosta! Siinä se aika rientää... Minulla on kanssa etovaa, kuvottavaa oloa, mutta oksennus tulee harvakseltaan. En tiiä olisiko parempi aina oksentaa, niin olo hetkellisesti helpottaisi. Nyt se ällö olo alkaa aamusta ja kestää siihen asti, että painan pään tyynyyn. Yöt...
  15. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Kiva lukea hyviä uutisia! :) Oletteko kuinka väsyneitä ja miten se teissä näkyy? Minä muistan esikoisen raskausajalta, että olin ihan alussa väsynyt, mutta tämä väsymys vain jatkuuuuuuu... Ja on kyllä aika lamauttavaa. Päivisin saa ihan vain keskittyä siihen, että tulee esikoinen hoidettua ja...
  16. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Kiitos kaikille tsempeistä! :heart: Täällä kaikki hyvin! Pääsin ultraan ja siellä pikkuinen oli hyvinvoivana ja sykekin löytyi :heart:. Viikot heitti muutamalla päivällä. Vuodoille ei osannut syytä sanoa, otti papanäytteen, sanoi että voi olla jotain tulehdusta mikä aiheuttaa?! Nyt näyttäisi...
  17. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Kiitos todella paljon :heart: Miten sinulla, onko tullut nyt vuotoa? Minulla tulee nytkin (toistaiseksi) vain rusehtavaa. Tämä on nyt kolmas kerta.. N. viikon välein on nämä kaikki vuodot olleet. Nyt tulee enemmän mitä viimeksi. Jotenkin niin pelottaa.. raphaella: Paljon voimia.. kauhea...
  18. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Taas tulee vuotoa :'( Itkettää.. Sain onneksi tälle päivälle ajan neuvolalääkärille, joka tarkistaa tilanteen. Pelkään pahinta, sillä oksentelu on loppunut ja jos esikoiseen vertaa, niin säännöllisen epäsäännöllistä oksentelua kesti n. 4kk. Huono olo kyllä on, mutta jotenkin muuttunut... Kunpa...
  19. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Minkälaisia ikäeroja teille on tulossa, keillä jo ennestään lapsia? Jotkut ovat maininneetkin :) Meillä tulee 2v 3kk ja jännittää onko hyvä ikäero. Nyt tuntuu, että onko liian vähän ja miten pärjätään, vaikka lienee ihan "normi" ikäero. Nyt vaan tuntuu kaikki, että APUA APUA, mihin pistettiin...
  20. P

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Ilahduttaa, miten paljon tullut taas uusia, tervetuloa kaikille!! :) Ja onnea matkaan! Ja ZouZoulle voimia. Minulla alkoi sitten oksentelu ja onkin ollut melkoista haipakkaa. Nyt näyttäis jotain pysyvän sisällä ja muutenkin ehkä olo helpottaa. Mutta koko aamu oli aivan hirveä, saas nähdä...

Yhteistyössä