Hakutulokset

  1. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    hei miten tuo sf mitta katotaan..mulla viikkoja oli tasan 24 ja sf mitta näyttäis olevan tasan 22..ja mulle sanotaan että on reilumpi kohtu ja mitta menee kokoaika isommalla käyrällä..?
  2. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    heissan kaikille! lueskelemassa olen käynyt mutta en ole saanut aikaseksi kirjoittaa. mulla äitiysavustus tulee rahana ja tuleekin jo huomenna.nopeaa toimintaa on.pääsee vauvanvaate ostoksille.tietoa ei ole vielä kumpi tulee,ultrassa vauva kääntää aina takapuolen eteen.. :D minulla äitiysloma...
  3. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    mulla on kanssa tuota kipua kun kenkiä vetää jalkaan..kävelee..pitkissä portaissa..ja lattialata ylös noustessa..huolettaa väliin että mitä on mutta mahtaa olla vain kun kohtu kasvaa ja niitä liitoskipuja..oudon kippeitä vaan väliin.otan puheeksi kyllä perjantain neuvolassa..tukivyötä olen...
  4. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    heips! ei ole minulle tullut linea negraa..ei tullut ensimmäisestäkään.. mua niin ressaa kun en saa nukutuksi..nytkin olisi mahdollisuus olla päikkäreillä niin ei..pyöriä vain sängyssä..mahaa kivistelee ja kun en oikein muuten pysty nukkumaan ko mahalleen tai puolimahalleen..yöllä aina herään...
  5. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    huomenia.. esikoinen vettää vielä sikeitä.masuasukin kanssa jo ylhäällä. itestä tuntuu että tälle olisi jo kehkeynyt jonkinsortin unirytmi..illalla kun nukkumaan alkamassa ni mahoton potku ja myllerrys alkaa.ja on selviä jaksoja päivällä että ei mitn liikettä. meille ei vielä ole selvinnyt...
  6. M

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    heips! liittyisin mukaan. :) toista odottelen! laskettuaika on 6.5 OYS

Yhteistyössä