Hakutulokset

  1. P

    Maalismussukat - syntyneet

    heissan taasen! Pitkästä aikaa taas koneella. Vauva tosin keikkuu sylissä ja yksisormijärjestelmällä kirjoitellaan =) CB Voimia päätöksentekoon ja elämäntilanteeseen! Teidän perheessä on vuoteen mahtunut paljon isoja muutoksia. Meillä on käännytty mahalleen parin viikon ajan. Jonkin...
  2. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Mukavia juhannuskuulumisia kaikilla! Meilläkin oli kivoja juhannusvieraita, mm. yli 90-v vaarini, joka olikin paremmassa kunnossa kuin olin osannut odottaa :) Kesä on pitänyt kiireisenä, lähes jokaiselle päivälle on riittänyt menoa tai kesävieraita. Muut ajat...
  3. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Tervetuloa Narppu, nöf ja Salla07:wave: suihkussa ollaan mekin käyty. Enimmäkseen pesut hoituvatkin juuri suihkussa ja usein menemme vielä saunaan lämmittelemään pieneksi hetkeksi. Siis kylläkin ihan sille alimmalle jakkaralle, ilman mitään löylynheittoa. Usein jätän ovenkin hieman raolleen...
  4. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Huomenta! Enpä ota kantaa noihin edellisiin kinoihin. Eteenpäin sanoi mummeli lumessa ja ihan muihin juttuihin...=) Kamiliya muistankos oikein, että sä juoksit vielä aika pitkään raskaana ollessasi? Mulla juoksu loppui melko pian plussaamisen jälkeen, kun olo ei oikein antanut myöden. Nyt...
  5. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Heissan! Enpä edes viitsinyt avata tuota ylipirteyslinkkiä. Jo otsikko kertoo kaiken tarpeellisen... huoh! Eläköön optimismi, hyväntuulisuus ja elämisen ilo! :) Mä luulen myös, että vauvamme tunnistaa. Poika on kyllä tyytyväinen muidenkin sylissä, mutta ainakin nälän hetkellä äidin...
  6. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Huomenta mammat! Pitkästä aikaa taas kirjoittelemassa... Ihania vauvakuvia täällä! Kerrassaan suloisia palleroita.:heart: Kommppaan floweria siinä, että munkin mielestä kohta alkaa paras vauva-aika. Nyt saa ihastella hymyjä ja kuunnella vauvan "juttuja". Tähän mennessä on jo ehtinyt...
  7. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Meillä vauva nukahtaa iltaisin monesti syliin tai tissille joskun 21 aikoihin. Eilen tosin poika oli vielä ihan virkeänä kympin aikoihin ja mua itteäni väsytti ihan järjettömästi, kun oon vähän flunssainenkin. Laitoinpa sitten pojan omaan säkyynsä, joka on ihan mun vieressä ja itse kävin...
  8. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Heissan täältäkin! Imetyksestä ja nälästä Mulla edellisillä kerroilla on ollut imettäessä hirveä nälkä ja oon voinut melko estotta herkutellakin ja silti kilot on hävinny melko vikkelään. Nyt jostain syystä, ei samanlaista nälkää ole. Syön samalla tavoin, kuin muutenkin, terveellisesti. Mutta...
  9. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Hyvin valvottu yö takana|O Pojalle on jostain iskenyt nuha ja alkuyö oli aikamoista rohinaa. Jonkun aikaa köllittiin sylitysten sohvalla, kunnes kekkasin laittaa tyynyn pinnasängyn patjan pääpuolen alle. Siinä poika sai nukuttua paremmin kun ihan vaakatasossa. Mutta kyllä useampaan otteeseen...
  10. P

    Maalismussukat - syntyneet

    apua! ei saa lopettaa kirjoittelua! ryhdistäydyn! täällä koneiluaika on välillä vähissä, kun päiväunien aikaan yrtiän huomioida isompaa lasta, joka on ollut hivenen mustis vauvan synnyttyä. ollaan puistoiltu, pelailtu ym. koska siivous ja kodinhoito ovat jostain syystä jääneet mun vastuulle...
  11. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Onnittelut Kaana!:flower: Kiitokset perunajauhovinkistä! Täytyy pistää korvan taakse, tai ainakin punaisiin ihopoimuihin ;) Mullakin raskauskilot ovat tosi tiukassa. Eivät lähde liikunnasta ja terveellisistä ruokailutavoista oikein mihinkään. Tai ainakaan tarpeeksi nopsaan ;) Muistelisin...
  12. P

    Maalismussukat - syntyneet

    tiinelli meillä vieressänukuttaminnen johtuu ihan samasta syystä, mun laiskuudesta :D. Esikoista jaksoin nousta imettämään olkkarin sohvalle. Mutta kakkosen kanssa kun päiväunillekaan ei oikein päässyt ja taloa piti rakentaa, huomasin, että vieressä nukuttaminen oli meidän juttu. Nyt ollaan...
  13. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Jäipä viimeksi kirjoittelu ihan puolitiehen. Jospa tällä erää ehtis pidemmälle, ennenkuin kutsu käy... Täällä on syömisen suhteen aika lailla sama tahti luin ld:llä, paitsi että välillä tankataan useammin. Määristä ei sen sijaan ole mitään haisua, koska täysimetän edelleen. Vauva on kasvanut...
  14. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Vappuhuomenta kaikille! Otanpa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittelen minäkin. Flower isot onnittelut kilojen karistuksesta! Sitä sietääkin juhlistaa! =) ld jaksamista yöheräilyihin! Hatunnosto kun oot jaksanut yksin hoitaa pikkuista! Onneksi oot saanut edes välillä jotain apua ja...
  15. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Onnea miruli ja mindi!:heart: lisää lapsia meille ei varmaankaan tule. Alun alkaen niitä piti tulla vain yksi yhteinen ja tämä uusin tulokas on jo kuitenkin kolmas =) Tosi pitkiä pätkiä teidän vauvat nukkuvat. Meillä nukutaan max 3-3,5 h putkeen ja sekin on se eka yöunien pätkä. Sitten...
  16. P

    Maalismussukat - syntyneet

    Onpas ollut touhukas päivä! Nyt vasta ehtii koneelle näpyttelemään. Ihan normimeininkiä kyllä ollut tänään ohjelmassa, siivousta, lakanoidenvaihtoa, pyykkäystä jne. Isovanhemmatkin pistäytyivät kahvilla ja äsken mä pääsin vähän kävelylle. En oo hirveästi vielä käynyt pitkillä reippailuilla...
  17. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Onnea kaikki vauvautuneet! :flower: Täällä alkaa väki käydä vähiin. Tervetuloa tuonne vauvapuolelle kirjoittelemaan =) Tiinelli Aika ripeää touhua, etten sanoisi. Ehdittekö edes sairaalaan? Hui! Onnittelut kuitenkin! :heart: pikkutalvio ja poika
  18. P

    Maalismussukat - syntyneet

    ekaa kertaa tällä puolella! Jee jee! :) Mun on pitänyt taas kirjoittaa vaikka mitä, mutta aina kun oon saanut uusimmat viestit luettua, on tullut lähtö koneelta. No, nyt ois yritystä... LD tsemppiä ja voimia vauvan kanssa! Sä oot osannut ottaa niin järkevän kannan tohon imetystouhuun...
  19. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Osanottoni ja onnitteluni Kr1ssen perheelle! Onnittelut vauvautuneille! Viimeisetkin alkavat olla pian kahtena kappaleena =) Kyllä varmaan Tiinelli ja mindi ovat tositoimissa! Minttis Lähtekää ihmeessä kohta matkaan. Kokoemuksesta puhun, koska viikko sitten oli ihan samankuuloinen...
  20. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Pikaisesti päivittelen... Meille syntyi tiistaina poika, 50 cm ja 3300 g. Kaikki meni hienosti. Supistuksia oli jo maanantaina päivällä ja ma-ti yönä kellottelin niitä 10-15 min välein. Kuuden aikaan aamulla, ne alkoivat tulla tiheämmin 6-10 min välein, mutta ne eivät olleet mitenkään...

Yhteistyössä