Hakutulokset

  1. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulla! Kaikissa raskauksissa! Enkä edes juo kahvia. Laitoin minäkin pyynnön. Vähän kyllä mälsää, että näin aikaisessa vaiheessa siirtymä faceen jo tapahtui, kun eihän tässä vielä tiedä onko mitään elävää missään... Onko kaikki 50 alkujaan tästä viestiketjusta?
  2. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea uusille plussaajille! :) Mä tein pari päivää sitten digitestin, josta tulos tuli 3+. Varmuutta hain, kun vieläkin suht oireetonta tämä raskaus. Tai siis en ole tottunut tähän, kun aikaisemmissa raskauksissa on ollut haastavampia alkuja. Eka neuvolakäyntikin on varattu tammikuulle. En...
  3. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea uusille plussaajille! Mä just tajusin, että olen tehnyt vain yhden testin! Digin hakeminen on ollut mielessä, mutta en oo muistanut... Melko oireeton täälläkin tämä raskaus ainakin toistaiseksi. Väsymyksen kanssa kamppailen. Sitten hoksasin saman, kuin Pandamamalta, että jano iskee...
  4. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    No hei! Uskaltaisikohan sitä tänne liittyä... Eilen tein plussatestin, joten nyt varovaisesti toivotaan elokuista vauvaa LA olisi laskurilla 17.8. Ovatko kaikki siirtyneet jo facen puolelle? Salainen ryhmä toki jees, mutta itse en vielä tässä vaiheessa uskaltaisi liittyä, kun epäonnistuneita...
  5. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Menemme ensi viikolla keskeytykseen. Nyt vähitellen olen tajunnut, että joudun oikeasti synnyttämään pienen vauvamme. Pelottaa ja jännittää. Syyllisyydentunto on jo valmiiksi järkyttävä, vaikka mitään peruuttamatonta emme ole vielä tehneetkään. Mutta tuskin me tätä perumme, koska...
  6. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heihei! Minut voisi poistaa listalta. Tarkemmat tutkimukset eivät antaneet syytä iloon. :'( Meidän Namu sai synkän ennusteen eikä elinmahdollisuuksia juurikaan ole. Namu on vielä masussa ja lähiviikkoina on keskeytys edessä. Toivottavasti te muut saatte iloisia uutisia ultrissa ja saatte...
  7. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olen pahoillani Khisu! :hug: Meillä oli viime viikolla tarkemmat tutkimukset ja huonot uutiset vain jatkuivat :( Vauvan elinmahdollisuudet erittäin heikot ja keskeytykseen mekin olemme päätymässä. :'( Meillä vauva ei liiku, joten en liikkeitä tunne, mutta tuntuu aivan järkyttävän pahalta...
  8. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Kiitos susu uudesta pinosta! Jos haluat kuvan ja kaikki muokkaukset mukaan, niin se onnistuu vielä. Sieltä huhtikuun pinon ekan postauksen alalaidassa on "lainaa". Kopsaat kaiken siitä tekstistä mukaasi, poistat alusta ja lopusta kohdat "QUOTE" ja tallennat. Päivitykset oli siihen asti ok, kun...
  9. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos metuva! Harmillista, että Khisu ja Sanna-76 olette joutuneet kohtaamaan huonoja uutisia ultrassa. Toivottavasti kaikki päättyy kuitenkin hyvin! Meilläkin oli rakenneultra viikolla ja huonoja uutisia saimme punktiosta huolimatta :'( Vauvalla oli nestettä keuhkoissa ja aivoissa sekä...
  10. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Masy Olen todella pahoillani! Voimia kovasti! :hug: Tervetuloa uusille odottajille! :flower: Onnea myös LoruLiisalle sekä kaikillle hyviä uutisia ultrasta saaneille! ON Kiitos teille kaikille onnitteluista ja myötätunnosta! :heart: Tänään meillä oli rakenneultra ja emme saanetkaan...
  11. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ambrosia Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan samaa, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Olen äärimmäisen pahoillani menetyksestäsi. :hug: Me saatiin vihdoinkin tulokset ja vauvallamme on terveet kromosomit. :heart: Nyt odotellaan rakenneultraa ja toivottavasti hyvät uutiset jatkuvat siellä...
  12. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa loikkis mukaan! :flower: Onnea hyviä neuvola- ja ultrakuulumisia saaneille! :heart: Voimia sairaslomalla oleville! :hug: syysbeibi Auttaisko maitohappokuuri alakertaan? Sitten jos auttais intiimisaippua, jossa on ph:t kohdallaan? ON Tulokset on vihdoinkin saapuneet ja...
  13. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista! :heart: Voimia ja lepoa kaikille supistelijoille! eufemia Mä ehkä taisin ymmärtää tosta kuvasta kumpi tulee. Mikäli haluat etusivulle kirjoitettavan lupauksen, niin kirjota vielä ihan sukupuolella, ettei tullut väärinkäsitystä. ON Tänään...
  14. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uusille! :flower: tiituli Tuloksia ei ole vieläkään soitettu... :( Embula Kannattaa miettiä, mitä ominaisuuksia haluat vaunulta ja turvakaukalolta. Millasissa olosuhteissa tarvitset vaunuja? Pienet renkaat ei välttämättä toimi loskassa ja lumessa, mutta kaupungissa ja...
  15. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi äityliini, että joudut kokemaan tämän kaiken. Toivottavasti kaikki kuitenkin on hyvin! Miten nopeasti teille luvattiin tulokset? Mehän ei saatu niistä kaikista lupauksista huolimatta tuloksia tällä viikolla. Luulin, että voin jo huokaista ja alkaa suunnitella tulevaa, mutta ei. :( Tämä...
  16. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea tintta iitalle pyöreistä! Liikuntaan ei ole tullut muutoksia. Esikoisen kanssa ulkoilaan ja rattaillaan samaan tahtiin. Salilla ja jumpissa en muutenkaan käy, mutta pitäs ottaa niskasta kiinni kotitreenin kanssa... Tulin siihen tulokseen, että en enää päivitä jatkokuukausia. Eli...
  17. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    piupiuu Sullahan näkyy toi linea negra tosi hyvin! Kaverisuhteisiin tuli muutoksia, kun odotin esikoistani. Ei enää samalla tavalla otettu yhteyttä jne. Osa kavereista on jäänyt raskauden jälkeen paljon vähemmälle (heitä eivät lapset kiinnosta jne), osan kanssa on palautunut normaaliksi...
  18. K

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    beibipupu Onnittelut hyvistä uutisista! Reppasenkeli Onnea tyttövauvasta! Mekin haluamme vauvan maailmaan, on hänellä down tai ei. Sitä toista ratkaisua en itse pystyisi tekemään kuin ehkä vasta äärimmäisessä tilanteessa. Unni Ikävää, että olet joutunut tähän tilanteeseen toistamiseen...
  19. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uudet odottajat! :flower: Tuikku13 Onnea tyttölupauksesta! Mammuska 83 Toivottavasti vauva pysyy pitkään mahassa eikä synny keskosena! Noista sinun esikoisesi viikoista tuli heti mieleen fb:ssä kuuluisaksi tullut 875 grammaa. Joka kerta, kun katson pienen kuvia, tulee itku...
  20. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uudet odottajat! :flower: Raskaus oli toivottu ja suunniteltu. Tärppi kävi yllättäen heti, kun annettiin lupa tulla. Kiva vaan niin, koska toiveissa oli suht pieni ikäero esikoisen ja pikkukakkosen välille. Taru_ Tottakai me huolitaan sinut takaisin kirjoittelemaan! :) Sitähän...

Yhteistyössä