Hakutulokset

  1. E

    Sampo(?) velottanut ostoksen kaksi kertaa.

    mulla oli kerran samoin erään kaupan + opn kanssa, eli ostokset oli veloitettu kahdesti, mutta sama summa oli myös hyvitetty kerran plussana takaisin tililleni joten lopputulos oli että kerran olin maksanut ostokseni niinkuin pitikin olla
  2. E

    Häiritseekö seurustelukumppanisi ulkonäössä jokin?

    exän ulkonäössä häiritsi sen silmät. ja hampaat tai ehkä siis pahanhajuinen hengitys ja jalkahiki! nykyisen ulkonäössä ei taida häiritä mikään. tai voiisihan se vähän mieheisempi ja suurikokoisempi olla, mutta onpahan isompi kuin minä :D
  3. E

    olen kirjoittanut vasta kaksi viestiä=)

    eli mä en oo sekasin, vaan nään ihan oikein kun en nää mitään!
  4. E

    olen kirjoittanut vasta kaksi viestiä=)

    entä näättekö te mun nimimerkin tuossa 14:50 kirjoitetussa viestissä :o kirjoittelen tänne nyt ekan kerran uudistuksen jälkeen niin oon ihan sekasin ilmeisesti
  5. E

    olen kirjoittanut vasta kaksi viestiä=)

    multakin on tippunut pari nollaa pois :)
  6. E

    olen kirjoittanut vasta kaksi viestiä=)

    ainakin profiilini mukaan :whistle:
  7. E

    miten ihmeessä saan hobbyhallin asiakaspalveluun yhteyden?

    en tosiaan löytänyt alkup. laskua mistään :o pitää koettaa noita teidän taktiikoitanne saada yhteys. kiitos :flower: vähän alkaa kiukku laantumaan, on vaan niin inhottava löytää laatikosta karhukirjeitä :x
  8. E

    miten ihmeessä saan hobbyhallin asiakaspalveluun yhteyden?

    oon koittanut tähän asiakaspalvelun numeroon soittaa 0106 7722 kännykällä, mutta koko ajan on verkko varattu. ihan kiva kun pitäis saada sinne yhteys kun lähettivät yli 50e laskun kun en oo maksanu edellistä laskua! eräpäivä on heti. ihan kiva, kun en ole sitä ensimmäistäkään laskua...

Yhteistyössä