Hakutulokset

  1. M

    Auttakaa mua valitsemaan näistä sohvista!

    en osaa päättää mistä pidän eniten, siksi kysyn epätoivoisesti täällä. :)
  2. M

    Auttakaa mua valitsemaan näistä sohvista!

    no koittakaa aatella siltä kantilta että jos teidän pitkin hampain pitäis joku noista ottaa niin mikä... :p
  3. M

    Auttakaa mua valitsemaan näistä sohvista!

    hups tuli kahteen kertaan... siirretty toiseen ketjuun... ->
  4. M

    Auttakaa mua valitsemaan näistä sohvista!

    A. http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_225619_13611_13610_13601_-11_11____# B. Osta Hobby Hallista: Koodi Cube -sohva, harmaa C. http://www.ikea.com/fi/fi/images/products/ektorp-n-istuttava-sohva-harmaa__0096940_PE237102_S4.JPG hinnat suht samat...
  5. M

    Uskomatonta, mutta minä en vaan voi ymmärtää

    Öh... ensinnäkin tuossa puhutaan puolivuotiaasta vauvasta ja paljon pidemmästä erossaolosta kuin baarireissusta :xmas:
  6. M

    Uskomatonta, mutta minä en vaan voi ymmärtää

    vai että repisi käden irti... Mä uskon että tuon ikäinen voi hyvin kun hänen perustarpeet tyydytetään (...ruokitaan, pidetään kuivana ja sylitellään jne....) En mä jaksa tuollaisesta tuomita jos vauva on hyvässä hoidossa. Vauvoja tietysti on erilaisia mutta kyllä jokainen omastaan tietää...
  7. M

    Uskomatonta, mutta minä en vaan voi ymmärtää

    uskon että on ihan hyvässä hoidossa mummullakin. itse tuskin vaan raaskisin jättää..
  8. M

    Kuinka opettaa aikuinen mies sisäsiistiksi?

    Jaa a senkun tietäis. Kyllä meillä mies välillä yllättää siivoamalla oma-aloitteisesti, mutta kun mun mielestä se siivoominen on vähän päivittäistä hommaa..
  9. M

    Turussa ei penikoiden päätä palele

    voi voi mahtaako palstailijat edes tietää mihin turhuuksiin turun kaupunki laittaa jatkuvasti rahaa... ja ne summat liikkuu hieman eri sfääreissä kuin muutamat vauvan pipot. Taitaa vaan olla kateutta muissa kunnissa, tuo pipo on oikeastaan aika hieno.
  10. M

    Miksi Kalastajan vaimo- ja muut Indiedays-blogit eivät aukea!?

    up! en edelleen pääse blogeihin vaikka latasin firefoxin ja yritin muuttaa asetuksia. en käsitä
  11. M

    Saako teillä käydä vessassa? Kuvitelkaa tilanne jos ei kokemusta...

    No jos ohikulkija pimputtais ovikelloa ja pyytäis päästä vessaan niin en avais edes turvalukkoa. Jos taas meillä on joku remppamies tms niin tottakai saa vessaa käyttää! saa mun puolesta ottaa vaikka kaapista lasin ja hanasta vettä :P
  12. M

    Miksi Kalastajan vaimo- ja muut Indiedays-blogit eivät aukea!?

    ahaa no mullakin on mac mutta safari... :/ no jatkan yritystä...
  13. M

    Miksi Kalastajan vaimo- ja muut Indiedays-blogit eivät aukea!?

    mullakaan ei ole tänään auennut...
  14. M

    onko laillista laittaa lapsi viikoksi

    no eikai se kotiaresti koulussa käymistä koskea? On laillista.
  15. M

    Miksi TYTTÖVAUVAT on toivotumpia?

    Minä? mulle kelpaa molemmat.. tyttö ja poika. Oikeastaan haluaisin olla sekä tytön että pojan äiti. Se olis mun unelma. Mutta jos pitäisi valita kumpi tässä ja nyt niin tyttöä toivoisin. Enkai mä mitään sitten tee... en mä itsekään meikkaa joka päivä vaikka meikeistä olen kiinnostunut ja...
  16. M

    Normaalia...? 16-vuotias tyttäreni ei ole koskaan, puolella sanallakaan, maininnut..

    Itse tuon ikäisenä vaan kiusaannuin jos äiti uteli jostain pojista, en kertonut vanhemmille niistä mitään.... vasta 18-vuotiaana sitten yllättäen paukkasin sisään tuon nykyisen mieheni kanssa. Oli vanhemmat vähän h-moilasena... :p eli oottele rauhassa vaan...
  17. M

    Paljonko sulla on meikkejä?

    no mulla on kaikki tarpeellinen ja vähän ylimääräisiä. Olen rajoittanut tuota turhien ostosta kun ei tuu käytettyä... arki ja juhlameikit mulla on erikseen. En käytä kaikkia loppuun, heitän pois kun alkavat kuivumaan tai näyttämään siltä että bakteerit alkaa niissä viihtymään. sivuten...
  18. M

    Miksi ihmiset ei vaivaudu kouluttamaan koiriaan?

    No mun mielestä on ihan hyvä siedättää koira niin että se pystyy kotona olemaan ja sen pissalenkin tekemään ennen suurimpia paukkuja. mutta eikai kukaan vie koiraa kello 12 yöllä siihen kovimpaan paukutukseen ulos? sehän on ihan rääkkäystä, kun miettii kuinka paljon kovempana koirat kaikki äänet...

Yhteistyössä