Hakutulokset

  1. M

    viittiikö tämmöstä ostaa 4kk ikäiselle lahjaksi?

    Mielestäni ihan hyvin voi ostaa, kyllähän se tulee käyttöön sitten myöhemmin :) Varmasti nyt jo katselee mielellään värikkäitä leluja, varsinkin kun ääntä tulee :)
  2. M

    Kylpeminen synnytyksen jälkeen?

    Elikkä siis saako synnytyksen jälkeen käydä kylvyssä? Synnytyksestä nyt kulunut 10päivää. Anteeksi ehkä vähän tyhmäkin kysymykseni mutta esikoiseni sain ja ei tietoakaan asiasta, jostain vain luin vahingossa että ei sais kylpeä jälkivuodon aikana ollenkaan??
  3. M

    Rv 40+0

    Ihan oikeassa olitte, tänään kotiuduttiin ja tyttö syntyi viime torstaina eli siis viikoilla 40+2 :D
  4. M

    Rv 40+0

    Juu mulla tullu turvotuksesta pari-kolme kiloa pelkästään, mut ei kyllä ole enää auttanut vaikka helteet loppus, ei laske turvotus silti jaloista :/ Et tosiaan sais se synnytys nyt tulla jo ajankohtaseks et sais turvotuksen edes jaloista pois ku kävelyki sattuu.
  5. M

    Rv 40+0

    On tä malttamatonta aikaa! Sais pikkunen tulla jo ulos, viikon ajan ollu menkkamaisia kipuja aina sillon tällön, supistuksia tulee öisin mut muuten ei mitään. Kaikkia "poppakonsteja" on kokeiltu mitä on muilta kuullut.. Ei vaan millään jaksais enää odottaa. Mites muilla, onko muita samassa...
  6. M

    Kuollut ystävä facebookissa

    ‪Miksi Kaikki Kaunis katoaa...‬‏ - YouTube
  7. M

    Perjantain rv-pino.:)

    Ensimmäinen raskaus ja rv 37+3 :)
  8. M

    Happitabletteja

    Oiskos jollain tietoa mistä kaupasta sais noita happitabletteja uima-altaaseen? Lähiseudun cittarit, prismat ja tarjoustalot käyty jo läpi.
  9. M

    Äitiyspakkaus

    Heips kaikille, kyselisin olisiko täällä halukkaita vaihtamaan äitiyspakkausta. Itse olen siis saamassa tuon vuoden 2010pakkauksen, ja mieluusti vaihtaisin 2011pakkaukseen jos joku olisi halukas mielummin saamaan tuon 2010version Itse vain tykästyin niin kovin tuohon uuteen että tahtoisin...
  10. M

    Äitiyspakkaus

    Mä sit taas tykästyin tohon uuteen, varsinki siihen kirahvi kuvioiseen kevytvanuhaalariin :P Ja muutenki jotenki kivempi ku on paljon enemmän niit pieniä vaatteita, joita saa sit heti vauvalle jo puettua, ku 2010paketis taitaa olla tasan yks 50centtinen :)
  11. M

    Äitiyspakkaus

    Heips kaikille, kyselisin olisiko täällä halukkaita vaihtamaan äitiyspakkausta. Itse olen siis saamassa tuon vuoden 2010pakkauksen, ja mieluusti vaihtaisin 2011pakkaukseen jos joku olisi halukas mielummin saamaan tuon 2010version :) Itse vain tykästyin niin kovin tuohon uuteen että tahtoisin...
  12. M

    Vuosimallia -91

    Mamma91 Kyllä on mahdollisuus että kehittynyt vaan myöhemmin.. uutta aikaa ei otettu, mut suositteli kovin et kontrollikäynti parin viikon päähän.. Me nyt kattellaa et ku 4.päivä on ensmäne neuvolaki vasta, et miten siellä asiat menee. Sen jälkeen sitte uutta ultraa kehiin mikäli ei ole tuo...
  13. M

    Vuosimallia -91

    Ajattelin vähän "päivittää" tietoja. Elikkäs tiistaina ku käytiin siellä varhaisultrassa ni ei näkyny muuta kun 12mm sikiöpussi, kovasti oli ultraaja sitä mieltä että tuulimuna olis ja vuoto alkaa parin viikon sisällä.. ja viikkoja tuolloin piti olla 7+1, mut sikiöpussin koon mukaan olis vasta...
  14. M

    Vuosimallia -91

    Täällä plussattu 9.12, näin ollen laskettu-aika pitäis olla 7.8.11 Päätettiin kertoa porukoille jouluaattona, vaikka ensmäne neuvola on vasta 4.1. Tänään sitte miettisin asiaa ja varasin varhaisultran huomiselle! :) Helpompaa ja kivempaa sitte jouluna kertoa ku tietää että siellä joku sitte...

Yhteistyössä