Hakutulokset

1. P

Itkettää ja suututtaa (omasta äidistä)

Kaikki mummot ja papat eivät oikeastaan pidä lapsista. Oma äitini on kiinnostunut ihmisistä lähinnä vain jos nämä ovat samanlaisia kuin hän ja mielellään älykkäitä. Fiksuinkaan alle kouluikäinen ei häntä juuri kiinnosta käytännössä, teoriassa kyllä, esimerkiksi keskustelunaiheena. Et siis ole...
  2. P

Nelikymppisten synnytykset yleensä suunnitellulla sektiolla?

Nelikymppinen olen, neljättäni menen tekemään näinä päivinä, ja ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin. :)
  3. P

minkä valitsen?

Jos pillerit eivät sopineet aikaisemmin, tuskin hormonaalinen ehkäisy sopii nytkään, eli mites ne kondomit?
  4. P

Neuvokaa miestä

1) Mun mies löysi mut ihan yökerhosta. Internetistkin varmaan nykyään löytää deittisivustoilta. 2) Kysymällä. Ei tosin voi heti tietää, sovitteko toisillenne siltikään, mutta tarkoituksen voi tietää. 3) Aika pian. Ei karkaa, jos itsekin haluaa. Toivotan onnea, kyllä sopivia naisia on!
  5. P

päivähoitomaksuista

Ei tule täyrttä maksua. Meillä 8 pv nippanappa vajaa 100 euroa, tulot maksimimäärää.
  6. P

JEEEEE, meidän koliikkivauva sammui vihdoinkin!!

Toivottavasti menee koliikkivaihe pian ohi. Tsemppiä!
  7. P

Mulla niin ärsyttää väsymys-tilitykset facebookissa!!

Mulla heräis kyllä myötätunto ja haluaisin auttaa tuota "valittajaa". Enkä kuvittelisi, että äiti on aina onneton, jos joskus tai aika useinkin valittaa väsymystään. Naamakirjaahaan voi käyttää monenlaiseen, jotkut käyttävät paineiden purkamiseen. Ei kenenkään elämästä sieltä saa koko kuvaa.
  8. P

miten harjoitella käsistä vetämistä ja pään kannatusta vauvalle

Ihan normaalia, mene vauvan tahtiin vain. Liikuttele niin, että kummastakin tuntuu hyvältä. Varsinaisesti treenata ei tarvitse - kiirettä ei ole mihinkään.
  9. P

ulosko?

Ulkoillaan lyhyesti, jos on kylmä, mutta meillä mamma ei jaksa koko päivää sisällä.;)
  10. P

Supistuksia orgasmista

Oletko uudelleensynnyttäjä? Ennakoivaa supistelua voi tulla aika aikaisinkin uudelleensynnyttäjälle, mutta eihän sen kai pitäisi varsinaisesti kipeää tehdä. Kohtu kyllä supistelee kaikilla, esim. seksi ja liikunta voivat vielä provosoida tätä. Ennakoiva supistelu ei ole vaarallista, jos se ei...
  11. P

siis miten tää voi olla mahdollista? mä leviän ja leviän vaan :X

Mulla joka kerta tullut kiloja lähinnä vain alkuraskaudesta, koska olen syönyt pahoinvointiin. Kilot aina myös lähteneet, vaikka tullut 12 - 18.

Yhteistyössä