Hakutulokset

1. M

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

Täällä on tuntunut liikkeitä jo jonkin aikaa.. Mutta viimeset kaksi viikkoa ovat jo niin selkeät, ettei voisi sekoittaa mihinkään mahan murinaan:D Tänään slvisi, että meille olisikin tulossa poika:) Nää niin 100% aavistukset tytöstä tuhka tuuleen ny lensi :D Aavistinhan mä, et jos jostain...
  2. M

hurjasti sinulle Onnea naaris :flower:(: Mmeemi, täällä on alaselkä ollut jumissa jos pitkään on kaupungilla oleskellut, ja kovalla maatessa selällään (saunassa) Sattuu häntäluuhun jonkinverran. Minulla oli nt/np-ultra keskiviikkona ja laskettu aika pysyikin siinä 5.5-13, elikäs täällä...
  3. M

Onnea sinulle Kia83:flower:
  4. M

Tulin vaan ilmoittamaan, että keskenmenopelko on lieventynyt :) Johtuen myös varmaan siitä, että tunnen selkeesti kohdun painon.. Syysloman jälkeen(eli ens viikon jälk.) on nt/np(kumpi se on?) ultra.. Väsymyksellä jatketaan ja kun verensokeri laskee tarpeeksi alas, niin huono-olo hiipii...
  5. M

Kiitoksia vakiosäätäjä:) Tiistaina oli ultra ja viikkoja ultran mukaan olikin kasassa tasan 9:) Väsymys ei ole ollut niin hurjaa enää, mutta vessassa olen ruennut ravaamaan nyös päivisin, menkkamasia kipuja silloin tällöin ja lantion liitoksissa etenkin..:O Mulla on joku aavistus että...
  6. M

Toukokuun toukat 2013

Heippa:)! Täällä 20-v odotttelee puikulaa syntyväksi 5.5.2013:) Testin tein tän viikon maanantaina eli rv9 .. Neuvola oli heti torstaina ja siellä saatiin LA 5.5, mutta lääkäri kattoo viikot tarkemmin ensi tiistaina=) Puikulan sydänäänet kyylin kyllä silloin torstaina:heart::heart: Huonoa...
  7. M

Olosta vielä:) Tänäön hiffasin että kannattaa syödä enemmän, niin ei väsytä niin tuhottomasti!:D Päikkärit täyty tietysti tänään ottaa, as always! Ja se armoton päänsärky on ollut hirmuinen piina, mun hartiat on ollu ihan jumissa ja tuntuu sitlä että päänahkaa kiristetään kokoajan...
  8. M

Juhujahn oli myös siinä, että tammikuunpuolella aloin olla siitä varma, että lapsia en sittenkään halua. Olen valitettavasti niin vierestä joutunut seuraamaan nuorten perheiden hajoamista, että valitsin ns."lapsettomuuden" vielä hetkesi eteenpäin.. =) Mutta sitä en sitten ymmärrä, miksi kumia...
  9. M

Oireista puheenollen VÄSYMYS!!! Olo on kuin junan alle jääneen, voisin vain hautautua sänkyyn. Vessassa ravaaminen yöllä väh.2 kertaa.. Jos ei ole koko päivänä syönyt kunnolla, hienoinen huono-olo. Rinnan on erityisesti yöllä kipeät. Terveiset avokilta, rakkauselämä on puhdas 0:lla...
  10. M

Heipparallaa! Olen 20-vuotias ja ensi odottaja:) Vkoilla 9+4 neuvolan mukaaan mennään=). Tässä vielä niin suuri totuttelu asiaan, plussa testin tein vasta 4 pvää sitten terkalla. Lapsia ei suunniteltu, mutta ilman suojaa ollaan menty jo pari vuotta, joten eihän täsä neitseellisestä...
  11. M

kuinka luotettava on Apteekin Raskaustesti?

oi, ihanaa kuulla noita nega testejä :D mulla on niin vahva fiilis raskaudesta ollut jo neljä viikkoa, oiretakin on moneenlähtöön, kuukautisetkin on myöhässsä, testin olen tehny aamulla ja negaa näytti..mutta silti jäi fiilis että se e voi olla totta, kyllä tuolla jotain on. Kyllä silti välillä...
  12. M

Vihdoinkin!!

Onnea (: <3 Minä tässä taas odottelen, kuukautiset viikon myöhässä, eikä kuulu, ja testi ollaan tehy kolme kertaa, ennen kuukautisia, vähän jälkeen, ja tänä aamuna, negaa näyttää, mutta kaikki raskauden oireet on löytyny, ja fiilis siitä että olen raskaana on, mutta silti pelkään pahinta. :/

Yhteistyössä