Hakutulokset

1. M

Maaliskuiset 2018

Heippa kaikille! Täällä plussattu tänä aamuna ylläristi. Oireita oli muutama päivä ja tänään selkeä plussa vaikka viikkoja vasta 3+6. Tämä on minulle viides lapsi :) Onko faceen perustettu ryhmää? Jos on niin pääsisikö sinne mukaan? :)
  2. M

Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

Heippa kaikille! Täällä kirjoittelee 28v neljän lapsen äiti. Tämä viides vauva on "puhdas vahinko", alkujärkytyksen jälkeen asiaan on sopeuduttu ja ehkä tämä tästä. Eilen varmistin asiaa testillä, menkat oli jo kyllä niin paljon myöhässä että tiesin,en vaan halunnyt uskoa. Onko teillä jo...
  3. M

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Onnea Kuuttis :heart: Synnytyspäiväksi veikkaan itselleni 26.7 tai 2.8. Silloin olisi 37+3 tai 38+3. Molemmat pojat ovat meillä syntyneet tiistaipäivänä,siksi nuo veikkaukset. Lisäksi en usko tämänkään viihtyvän mahassa kovin paljoa yli 38 raskausviikon. MM ja Kirppu 34+1
  4. M

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Kohta tähänkin pinoon tulee vauvauutisia :heart: Ihanaa! Jos tämä tyttönen syntyy kuten isoveikkansa niin meilläkin on jo tässä kuussa vauva! Ja puolet tavaroista on ties missä:saint: Vaatteet on kyllä silitetty kaappiin,mutta esim. turvakaukalo on vielä varastossa romujen alla,samoin...
  5. M

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

Sammelille tsemppiä ja haleja:hug: Itse tulin vain poksumaan,sen verran on nyt äksöniä tässä juhannuksena ja ollaan koko perhe yhdessä kun mieskin vapaalla niin ei tule koneella oltua :) MM ja Kirppu 33+0
  6. M

32+0! Viikkojen poksumisen kunniaksi ekat vauvanvaatteet pesty ja odottavat narulla pääsyä kaappiin. Meillä esikoinen on tämän viikon isällään,joten lupasin itselleni että tällä viikolla laitan kaikki tavarat valmiiksi että saadaan sitten rauhassa vietellä esikon kanssa lomaa kun kotiutuu :)...
  7. M

Sairaalakassi pakkaan varmaan joskus lähiaikoina. Tai laitan sinne kaikki vauvan kotiintulovaatteet jne. Parin viikon päästä vasta ostan sinne sitten itselleni suklaata ja lakuja,joita on ollut edellisilläkin kerroilla ja jotka maistuvat taivaalliseslta synnytyksen jälkeen! Suosittelen...
  8. M

Etusivulle vois joo laittaa synnytyspäivät,viikot ja kumpi tuli. Mä pidinkin sitä itsestään selvyytenä kun mun mielestä joka pinossa tehdään niin :D Ainakin tehtiin viime vuonna meidän maaliskuisten. Tai tehtiin siis eriksee lista jossa luki SYNNYTTÄNEET ja sitten siihen alle nimimerkki,viikot...
  9. M

31+0 Taas poksuu viikot ja tulinkin vaan poksumaan :D Luin,mutta kommentoin enemmän huomenissa. Onneksi Huikkis selvisi säikähdyksellä!
  10. M

Heippa mammat!! Viikot ja mahamitat???

30+5 ja eilen oli sf-mitta 28,5cm :) Tosin vauva oli just sillon pylly ylhäällä,eli todellisuus lienee muutamaa senttiä pienempi.
  11. M

Neuvola oli tänään ja kaikki muuten ok,mutta hb 100. Ei ihme kyllä suuremmin ole väsyttänyt,vähän aina iltapäivästä oon vetämätön mutta oon laittanu sen tän kuumuuden piikkiin. Noiden muksujen (6v ja 1v) kanssa kun oon lähes aina kolmestaan (miehen työpäivät 12-14 tuntia..) niin käy oikeasti...
  12. M

Ullelli oisko sun viikot vähän väärin,vai ootko ottanu harppauksen :D Oikeen säikähdin kun katoin että 39+5 ja mietin että eihän kukaan meistä voi niin pitkällä olla :D
  13. M

Synnytyksestä joku kyseli ja mä veikkaan tämänkin tulevan etuajassa. Esikoinen syntyi rv 38+6 ja junnari 38+0. Eli mä olen ihan valmiudessa rv 37 lähtien,sairaalakassit pakattuna :D On meinaan hieman vauhdikkaita ollu mun synnytykset! Ja mulla ainakin oli toka synnytys esikoista helpompi ja...
  14. M

Kokemuksia kasvisruokavaliosta(tmv)raskaus aikana!

Itse olen olluit kasvissyöjä reilusti yli 10v ja kolme lasta sinä aikana saanut. Mitään ongelmia mulla ei ole ollut,tosin rautaa olen syönyt joka raskaudessa,mutta niin kai monet sekasyöjätkin syövät. Käytän maitotuotteita ja kananmunaa, en syö kalaa,kanaa tai lihaa. Olen siis syönyt ihan...
  15. M

Meillä muuten maksaa jos vuokraa seurakunnasta kahvitilaa :/ Samoten kirkon tilojen vuokra maksaa! Vaikka kuulutaan kirkkoon. Ihmeellistä. Kirpparilla kierrän ahkeraan :) Ja lähes kaikki vaatteet on vauvalle sieltä. Jotain olen alennuksistakin ostanut. Täältä päin löytyy välillä uuden...
  16. M

Miehen tekstailusta synnytyksessä on ollut puhetta. Ei myö mitään tekstailtu,mies soitteli heti noin 1min syntymän jälkeen kaikki sukulaiset läpi :D Tais olla vähän sekasin siinä vaiheessa! Mut myö oltiinkin sairaalassa alle 2 tuntia vaan. Lapsiveden määrästä ei mitään hajua! Uusista...
  17. M

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Sairaalakassin Mä meinasin itse pakata jo viikolla 34-35 just sen takia että molemmat jätkät syntyneet pari viikkoa etukäteen ja ovat olleet ultrassa pienempiä,mutta juuri sen 5 päivää ettei LA ole siirretty. No,nyt siirrettiin eli tämä voi syntyä jo aikaisemminkin :whistle: Ja mulla PITÄÄ olla...
  18. M

Galluppi pakko vielä heittää teille näin yötä myöten! Eli missä vaiheessa laitatte vauvalle tavarat valmiiksi/pesette vaatteet/pakkaatte sairaalakassin? Mä ajattelin pidätellä vaatteiden pesua viikolle 33 ja kassin pakata viikolla 34-35 :D Pitäis vielä ostaa tutit ainakin,ne taitaa olla...
  19. M

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Jessin maha on selkeä poika :D
  20. M

Saanko syyttää Raitista kun menin katsomaan tuota pikku-kammaria ja tuhlaamaan rahojani :D Löysin kivoja kesävaatteita junnarille! Esikoisella on kamalat kasat hyväkuntoisia t-paitoja,mutta tolla pikkusella ei oo kuin pari. Nyt on! Sukkapuikkokipuja on ilmestyny täälläkin. Ei kiva. Samoten...

Yhteistyössä