Hakutulokset

  1. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    ^tarkoitin siis etten missään lasten kuvia mielellään vilauttele, fb:ssä on muutama :) Eipä kyllä varsinaisesti oo oireita, hienohkoa menkkajomottelua. Rv;t ois tänää 6+1 Väsyttää tosin koko ajan :D
  2. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Hienoja kuvia! Itse olen aika tarkka lasteni yksityisyydestä joten harvemmin nettiin livahtaa heistä kuvia :)
  3. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    22.2.2012 :d
  4. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Mut voi siirtää plussanneisiin :heart:
  5. H

    Greippimehu ja muita "poppakonsteja"

    Se mehu mitä pitäs juoda on RYPÄLEmehu. Joku Suomentanut mehun nimen väärin ja näin saatu luulo greippimehusta. Tää "tieto" lääkäriltä.
  6. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Meillä kanssa lapsilla se 2v max ikäeroa. Kahdella nuorimmalla 1v2kk :heart: Saas nährä millon se plussa tänne saatas, tylsää odotella |O Herkkismarkkis.............. 25v (täytän heinäkuussa).....5.
  7. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Meilläkin alkaa keväällä yritys! Asuminen ja auto: 7hlö grand voyager on meillä ja asutaan ok-talossa maalla, hissunkissun ollaan tätä remontoitu.
  8. H

    Kuinka monen mies on sitä mieltä, että äidin tekemä pulla on parasta?

    Minäminäminä! Johtuu siitä että anoppi on sairaalloinen terveysintoilija joten pullakin on aika kuivaa ja mautonta kun rasva ja sokerithan on hyvin pahasta :|
  9. H

    voisitko laittaa kirpparilta ostettuja kirjoja joulupakettiin?

    En todellakaan! Mitään käytettyä en kenellekkään kehtaisi lahjaksi antaa!
  10. H

    Kun lapsilla on pieni ikäero ja synnytys lähesyy...

    Toisen kohdalla nakattiin esikoinen välillä hoitoon kun mummola oli siinä matkan varrella, synnytys kesti yht.3h, matkaa oli se 100km. Kolmannen kohdalla synnytin yksin, lähdettiin melkein heti kun synnytys alkoi (supistuksilla) ja ambulanssi saatiinkin tilata vastaan, synnytys kesti 2h...
  11. H

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Kiitos äiti88! Eiköhän se, ehkä :rolleyes: Tänään kokeilin miehelle näyttää kelan sivuilta tän vuoden äippäpakkauksen kuvaa ja saada keskustelua aikaan niin eih! No, kysyin sitten että miksi ei voitas vielä se yksi piiperoinen hankkia? Mies sanoi että ajankohta on hieman väärä. Elikkäs, ei se...
  12. H

    Kani ihmisiä

    Meille on ennen joulua kotiutumassa herra kani :) Häkki odottelee kotosalla jo, pupu vaan enää puuttuu :heart:
  13. H

    Mä oon niin onnellinen kun pääsin pois omakotitalosta

    Minäkin tykkään touhuilla omalla pihalla, samalla saa sekä äiti että lapset hyötyliikuntaa :)
  14. H

    Joulupukin hinta???

    50e maksaisin varmaankin maksimisaan :xmas: Meillä on ollut siitä mukava tilanne, että serkkupoika on käynyt ihan ilmaiseksi joka joulu.
  15. H

    ostanko 2v vanhat emmaljungat vai laitanko150e enempi rahaa ja saan uudet liikkeestä?(ovat tarjouksessa)

    Itse ostaisin varmaankin ne uudet, etuna juurikin se takuu.
  16. H

    Mies ei pysty tekemään mitään kotitöitä, jos lapsi on paikalla..

    Mies puuhastelee kotitöitä mun kanssani 50/50, eikä haittaa vaikka lapset siinä mukana pörräisivätkin =)
  17. H

    Me saadaan MLL 70 euron lahjakortti mutta ei ole enää akuuttia tarvetta sille

    Meillekin tarjottiin tuota korttia (oltiin 2kk ihan pohjalla kun mies vietti 5vko osastolla ja kaikki rahajutut meni ihan sekasten) mutta koska tilanne korjaantui, emme ottaneet korttia sitten. Joku tarvitsee sitä varmasti enemmän kuin me.
  18. H

    Monta lahjaa lapsesi saa?

    Meilläkin näin. Tärkeintä joulssa on ihan jokin muu, kuin lahjat =)
  19. H

    Toimitus kysyy: Raskaus ja tupakointi

    Tupakkaa meni kai aski päivässä ennen kuin plussasin ekan kerran. Raskaus meni täysin savuttomasti mutta muutama kuukausi synnytyksen jälkeen aloin polttaa uudelleen (en imettänyt). Seuraavaan plussaan se tupakointi katkesi taas! Ja sen jälkeen on tullut poltettua vain satunnaisesti. Ikin äen...

Yhteistyössä