Hakutulokset

1. Y

Emmaus hyvä lastemvaatekirppis Helsingissä

Kirpputori Emmaus,Mäkelänkatu 54,todella hyvä ja HALPA kirpputori ja lastenpuoli iso ja täynnä vaatteita.perjantaina 25.1 vielä erikoistarjouksena KAIKKI lastenkamat puoleen hintaan eli sikahalpaa!!!!Auki ti-pe klo 11-17 ja myös lauantaina,katso tarkemmat tiedot kotisivuilta www.emmaus.fi.Se...
  2. Y

Emmaus hyvä kirpputori

Mäkelänkadulla Emmauaus-kirpputori jossa kaikki lastenvatteet perjantaina 25.1 puoleen hintaan eli todella halpaa kun lähtöhinnatkin edulliset.Siellä myös helppo liikkua lastenvaunujen kanssa.Katso lisätiedot kotisivuilta www.emmaus.fi.Osoite siis Mäkelänkatu 54,suurinpiirtein vastapäätä...
  3. Y

Yh-äidit ja isät

Laitoin sähkiksen väärin,olen siis se joka asuu Koskelassa,Käpylän vieressä elikkä krista.lilja@gmail.com
  4. Y

Helsingissä,Koskelassa,yh-äiti vailla ulkoiluseuraa kera 3-v tytär

Olen 37-v tyttö(?) joka viime sunnuntaina muutti Koskelaan Hertzikasta jonne jäi kaikki tyttäreni kolmen vuoden aikana muodostamat kaverisuhteet-tai tokihan ne ovat vielä voimassa mutta tietäähän sen miten käy kun ei voi enää vaan soittaa et nähääx pihal... Haluan...
  5. Y

Yh-äidit ja isät

Heips!Muutin juuri hertzikasta koskelaan ja kaikki tutut jäi sinne-siis äitilapsikaverit.Kaipaan seuraa puistoihin istuu ja vaik lastnhoitoa puolin ja toisin,olen 37-v rentohenkinen äiti ja ihana tyttäreni on 3-v.Voi laittaa postia,kristalilja@gmail.com
  6. Y

Ulkoiluseuraa Herttoniemeen

Etsin seuraa lapsellisista ihmisistä lähimaastosta.Olen 1-v 6kk tytön yh-äiti ja olisi mahtavaa tavata samanmoisia.Perheellisiä tuttuja on mutta varsinkin näin kesän lähestyessä tuntuu että ihmiset katoavat perheinensä kuka minnekkin.Odotan innolla vastauksia!

Yhteistyössä