Hakutulokset

  1. Elovena80

    Lapsen näköhäiriöt

    Moikka, Oletteko saaneet vastauksia lastenne näköhäiriöihin? Nimittäin meillä myös poika 6 vee on nyt muutamia kertoja sanonut, että asiat näyttää pieniltä, juurikin esim. mun pää. Tänään viimeksi kahteenkin kertaan ja kyllä tuo totta puhuu. Olin yhteydessä neurologiin aiemmin, joka pohti että...
  2. Elovena80

    Joulukuiset 2010

    Saisinko mäkin kutsua? En sitten millään nähnyt siellä suljetussa mitään liity-kohtaa :) puusilmä mikä puusilmä!
  3. Elovena80

    Joulukuiset 2010

    Heippa täältäkin suunnalta :wave: Aika menee ihan mieletöntä vauhtia, pikkuruiset kasvavat huimaa tahtia :) Kyllä tässä saa päivät kulumaan, kun hoitaa vauvaa ja touhuaa viisivuotiaan kanssa, pitää vielä kotikin hoitaa ja ruokaa taikoa pöytään. Täällä ehtii käymään lukemassa, mutta oma...
  4. Elovena80

    Joulukuiset 2010

    Heippanen taas täältäkin :wave: Neitoperholle pikaista paranemista! Ei kyllä meinannut mullakaan jaksamisesta tulla mitään, kun piti hoitaa vauva ja poika molemmat. Aikamoinen tauti. Kyllä tää arki on sellasta hulinaa ettei ihan vielä täällä ehdi paljoa käydä kirjottamassa :) lukemaan...
  5. Elovena80

    Joulukuiset 2010

    Mekin täältä vihdoin ja viimein ilmoittaudutaan tälle puolelle :) Eli tyttönen syntyi 15.12. ja kokoa oli 4080 g ja 51,5 cm. Tänään mennään käymään neuvolassa niin näkee sitten miten on kasvanut neitokainen. Meillä ei ihan putkeen lähtenyt kotona olo sujumaan, perheessä vieraili vatsatauti ja...
  6. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Heippa :wave: Onnittelut taas kaikille vauvautuneille :heart::flower: Täällä sitä nyt ollaan kotosalla nyytti kainalossa :heart: Eli silloin 15 pv. menin painoarvioon, synnärillä oli hiljaista ja lääkäri päätti pohdinnan jälkeen kokeilla käynnistystä tipalla ajatuksena, jos omat supistukset...
  7. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Voi että, onnea oikein mahdottomasti taas nyyttinsä syliin saaneille :heart: Lumipyryä totta tosiaan! Tsemppiä ihan jokaiselle, aika tuntuu pitkältä näin loppuvaiheessa, kun koko ajan odottelee, että tulisi lähtö... Saapi nähdä ollaanko huomenna viimistä päivää vauvavatsaisena...
  8. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut pikkuisista Jääräpää ja Mamadread :) Täällä edelleen sama meininki jatkuu, menkkajomotuksia ja supistuksia, joissa ei oo tarpeeksi pontta kuitenkaan... Nooh, jospa sais tän päiväset synttärit juhlistettua (pyöreitä tulee täyteen :D), sitten meinaan vaan levätä! Nyt on leivottu ja...
  9. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut vauvelinsa saaneille :heart: Jennyliltä oli ihania kuvia :) Ihana lukea noita synnytystarinoita ja fiilistellä, eiköhän sitä kohta pääse tositoimiin :) Keltakanelille tsemppiä huomiselle, kohta on oma nyytti kainalossa!=) Tänään oli neuvolakäynti, vauva aivan lähtöasemissa...
  10. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Mahdottoman paljon onnea kaikille vauvautuneille =) Ihanaa, kun näitä uutisia alkaa oikein urakalla tulla! Fanttomi: Kuulostaa tutulta noi sun supparit, ihan samanlaisia täällä ollut jo melkein viikon. Toivon ainakin kovasti, että ne edes jotain valmistavaa tuolla alakerrassa tekevät ;) Mulla...
  11. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Auringonpilkku Mulla kans käynnistettiin 38+1, mutta painoarvio oli sillon 4,2 kg. Ja laskivat päälle, jos heittää vielä yläkanttiin, mutta paikkansa aika hyvin piti. Kyllä mä meinaan sitten kovasti pyydellä, että tämäkin käynnistetään, on koko ajan ollut ultrissa isompi. Eli vähintään saman...
  12. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Taitaa seuraava lumihiutale tehdä tuloaan tai sitten on syntynyt jo =) Tsemppiä Azalealle! Saparo-81 kokeilepas Gavisconia, pitäisi olla vähän tehokkaampaa ja niitä saa pikkupulloissakin =) jospa saisit helpotusta tohon ikävään vaivaan... Neuvolakäynnillä kaikki ok, vauvan pää niin...
  13. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onpas täällä ihanan aktiivisia kirjoittelijoita :) paljon on juttua taas tullut! Oikein paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille, on se jännää, että nyt on se niin odotettu joulukuu =) alkaa vauvoja tupsahdella... Kiitos tervetulotoivotuksista, mukavaa, että joukkoon mahtuu! Itse olen...
  14. Elovena80

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Heipä hei kaikille :wave: Ilmoittaudun minäkin joukkoonne, jos vielä mukaan mahtuu =) Olen seuraillut taustalla keskusteluja enemmän ja vähemmän aktiivisesti ja nyt äitiyslomalla ehtii lueskelemaan kummasti enemmän, joten ajattelin täältä piilosta ilmoittautua =) Toista lasta täällä...

Yhteistyössä